کد خبر: ۳۳۷۹
۱۲۲۰ بازدید
۶۸ دیدگاه (۶۸ تایید شده)

مذاكرات مهندس ديل آجي با همتاي آمريكايي درباره اوباما

۱۳۹۰/۲/۱۱
۱۲:۴۳

 

 

ـ الو! ايران؟ مستر ديل آجي؟!

ـ يس! يو؟

ـ آي ام جك فرام امريكا . هاو آر يو مستر ديل آجي؟

ـ تنك يو مستر جك. كن يو اسپيك فارسي اور تركيش؟

ـ اوكي بله من توانست فارسي صحبت كرد.

ـ خب دق مرگم نكن بفرما چه كاري با من داريد؟  

ـ ديل آجي جان! من اسم شما را ديد در سايت وويس آو ميانا، شما يك پوليتيك من و سياستمدار بود. ما نياز داشت به مشاوره با شما.

ـ من؟ مشاوره؟ براي آمريكا؟ تلفن رو قطع كن تا انگ ارتباط با اجانب بر پيشاني ام نچسبانده اند.

ـ نو نو نو! نو پروبلم مستر ديل آجي! من فقط يك مشاوره خواست از شما.

ـ چه مشاوره اي؟ من هنوز ليسانسم رو از دانشگاه آزاد ميانه نگرفته ام به شما مشاوره بدم؟

ـ يس! شما مشاوره داد به ما.

ـ خب بفرما امرتون چيه؟ من چه كمكي مي تونم براتون بكنم؟

ـ مستر ديل آجي! دوره بعد رياست جمهوري ما خواست اوباما را پايين كشيد. ما خواست اوباما را تخريب كرد تا راي نيآورد. براي اين كار شما به ما مشاوره داد.

ـ آهاااااان! مي خواهيد اوباما را زمين بزنيد و از من راهكار مي خواهيد؟

ـ يس مستر ديل آجي! شما پروبلم ما را آندراستندينگ كرد و فهميد.

ـ باشه جك جان! من راهكاري بهت ياد ميدم كه صددرصد تضمين شده است. به اندازه يك ميليونوم هم احتمال خطا وجود ندارد.

ـ اوه ماي گاد! رئالي! واقعاً! يعني شما با قاطعيت صددرصد خواست به ما روش ياد داد؟

ـ بله! آف كورس! اين شور! مطمئناً ! نسخه اي كه مي پيچم ردخور ندارد. شما با اين روش صددرصد اوباما را زمين مي زنيد.

ـ اوكي! ايت ايز وري گوود! من آماده هست تا شنيد حرف شما را.

ـ براي اين كار من دو سه نفر مي فرستم اونجا تا از اوباما حمايت كنند.

ـ اوه! نو نو نو! شما اشتباه متوجه شد مستر ديل آجي! ما خواست اوباما را تخريب كرد نه حمايت

ـ نخير كاملاً هم شيرفهم شدم. تو گوش كن كه متوجه نشدي. من دو سه نفر مي فرستم اونجا تا از اوباما حمايت كنند.

ـ مستر ديل آجي! پليز وِييت! من آندر استندينگ و متوجه نشد. من فارسي خوب بلد نبود.

ـ گوش كن جك جان! تو متوجه شدي. دقيقاً هم درست شنيدي. من دو سه نفر مي فرستم تا از اوباما حمايت كنند.

ـ واي! وات ايز يور آيده آ؟ وات ايز يو گووول؟ فكر و هدف شما چه بود؟

ـ جك جان! اين دو سه نفر در ميانه از هر كسي حمايت كرده اند او را زمين زده اند. ما اينجا مثل داريم كه اگر مي خواهيد يكي را تخريب كنيد از او حمايت بد بكنيد. با اين روش و با اين چند نفر مي توان در عرض سي روز كاري، اوباما را زمين زد. اين حاميان از هركي حمايت كنند حكم تخريب را دارد!

ـ واي؟ وات؟ چطوري؟

ـ اين حاميان با دفاع اشتباه، با ادبيات زشت و زننده و اطلاعات ناشيانه و ضعيف در واقع از هر كسي حمايت كنند او را از چشم مي اندازند.

ـ مستر ديل آجي! رئالي اين كار تضمين شده است؟

ـ مستر جك! جهت تضمين بايد بگويم با اين كار نه تنها اوباما زمين مي خورد بلكه تا چندين نسل هيچ كسي از سلاله اوباما حتي به مقام بخشداري و شهرداري هم نمي رسد.

ـ اوه ماي گاد! مستر ديل آجي! يو آر رئالي جنيوس! شما يك نابغه بود. حالا اين چند نفر را چند ميليون دلار بايد پرداخت كرد؟

ـ جك جان! نه تنها تو چيزي پرداخت نمي كني بلكه ما حاضريم چيزي هم بدهيم تا شما اينها را ببريد تا يك نفس راحتي بكشيم.

ـ ديس ايز وري نايس! از اين بهتر نشد. پس من بعداً دوباره تماس گرفت با شما.

ـ باشه اشكالي نداره.

ـ تنك يو مستر ديل آجي! وري ماچ

ـ اولسون! گئت قوي قاچ

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

امکان درج دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.

۹۰/۲/۳۱ ۰۱:۵۶
واقعا با خوندن كامنت آقاي (...) از اینکه در دوران تحصیل در دبیرستان و اینکه بتوانم این آقا را به عنوان یک همشهری بدونم .. برای خودم واقعا متاسف هستم....
۹۰/۲/۲۶ ۲۰:۴۶
دیل آجی جان مبارک است به رتبه دوم صعود کرده ای.
۹۰/۲/۲۰ ۲۳:۵۰
بابا بیز باغدا دییریخ.دیون گورک دیل آجی کیمدی سن الله؟ ................... مهندس دیل آجی: مهدی جان خوش گلدون! سن اولان صندوقدا وام ایستیننردن بیری دی!
۹۰/۲/۱۹ ۲۱:۱۸
تو واقعاً نابغه ای دیل آجی کاش تمام دیل آجی های دنیا مثل تو شیرین بودند.
۹۰/۲/۱۹ ۱۲:۲۲
کارت عالی و تأثیر گذار بود و مارهارو از لونشون کشیده بیرون
۹۰/۲/۱۸ ۲۲:۱۸
خیلی زیبا و مبتکرانه بود.
۹۰/۲/۱۸ ۰۰:۳۶
دیلیوه قوربان.آی دیبسن.
۹۰/۲/۱۵ ۱۳:۳۸
مهدی جان توصیه می کنم زیاد سربه سر این افراد نزار با نفوذی که دارن فردا یک مارکی بهت می چسبونن و برات دردسر میشه! افکار عمومی خود آگاه هست و در مورد این افراد قضاوت خواهد کرد نه توهین این افراد کسی رو تخریب می کنه نه تعریف و تمجیدشون از بعضی ها کارنامه سیاهشون رو عوض می کنه در عصر ارتباطات دیگه نمیشه سر مردم کلاه گذاشت سایتی که در انتشار افکار و نظرات سلیقه ای عمل بکنه بیشتر از این انتظاری نیست بزار سرشون به همین دیل آجی و دیل شیرین خوش باشه و به حال مردم بخندند ولی بدون خنده اینها از گریه بدتره دور نیست که اینها در بین عامه مردم رسوا بشن منتظر باش و تماشا کن. البته تو هم با بعضی رفتار های نسنجیده خودت داری بهشون امتیاز میدی من چند بار در سایت میانالی از طریق پیام های خصوصی بهت تذکر دادم و نصیحت کردم ولی تو توجه نکردی برای همین الان به صورت عمومی عرض می کنم. زیاد حساس نباش پشت سرت چی میگن رضایت خدا برات مهم باشه مگر اینکه نیتی غیر خدایی داشته باشی که با شناختی که از دور از تو پیدا کردم فکر نکنم اینطور باشه. امیدوارم از حرفهای من ناراحت نشده باشی. ............................ مهندس ديل آجي: دلي دليني تاپار! ........................................................ شهاب:دیل آجی یا آقای............... من تو رو میشناسم و تو هم منو میشناسی! من انتظار نداشتم در مورد من این طور صحبت بکنی!
۹۰/۲/۱۴ ۲۲:۴۴
سطح فکر و اندیشه منتقدان شهردار عزیز و اطرافیان آقای نائبی را اینجا میشه دید. با یک جوک همه شون روده بر شده اند. تمسخر گناه است دوستان. ............................... مهندس دیل آجی: نرود میخ آهنی در سنگ همانطوری که نرود حرف منطقی در مغز بعضی ها!! قانما قالیم یانا یانا
دیل اجی فقط سنی گورمییم دای مهدی چهره یه سوز دیینی گور نینرم مهدی چهره یاشاسین .............................. ديل آجي: ... همونه پالونش عوض شده!! مهدي چهره در چهره اي جديد!
۹۰/۲/۱۴ ۱۲:۵۰
توصیه بنده به جناب دیل آجی: دیل آجی پسرم فعالیت‌هایت را باید بر روی یک نقطه خاص متمرکز کنی که اما به علت پویایی و شور و شوقی زیادی که در درون تو وجود داره این کار واست ممکن نیست چون اگه جدی باشی و مطالب مفیدی بگذاری در این صورت استفاده بهینه تری را می‌توانیم از شما داشته باشیم. اگه یکی به شما گفت که بیش از حد جدی شدی به صحبت‌های آنها اعتنایی نداشته باش زیرا شما فقط در حالت جدی بودن می‌توانید به اهداف تان برسید و بعدها آنها صحبت‌های شما را درک خواهند کرد این مطلبت نشانه بی شخصیتت را نشان میدهد خودت را اصلاح کن. ......................... مهندس ديل آجي: بخت اول به زمين زدن اوباما رئيس جمهور ايالات متحده آمريكا قطعي شد! مباركه!
۹۰/۲/۱۴ ۱۱:۰۹
جعفر جلالی(1390:فکر بد نکنید دیل آجی و مهدی چهره با هم رفیق هستند فقط تو سایت سربه سر هم میزارند. (ميذارن!منظورشه) ---------------------------------------------------------- اين خودش يكي از همون حاميان هستش ديلاجي هم الان بايد تبري جويي كنه از اينا!در صورتي كه دوستن چطور گفته كه :اياخلامييون اوني؟ ............................ مهندس دیل آجی: ابهاالناس! الیوم اعلام می کنم من هیچ نسبتی ، ارتباطی ، رفاقتی حتی در حد یک سلام علیکم هم با مذکورٌعلیهم نداشته و ندارم و نخواهم داشت. .......................................................... من نه این طرفی هستم نه اون طرفی خواستم هر دو نفر یعنی دل جی و مهدی چهره رو اشتی بدم نیتم خیر بود مارک نچسبونید
۹۰/۲/۱۴ ۰۹:۴۲
یاشا یاشا چوخ یاشا دیلی آجی جان بو سوزلردن چوخ ده
۹۰/۲/۱۴ ۰۰:۱۰
حامیان مهندس حاجی اصغری(hajasghari ) 1390/2/12 - 22:02:10 یک عده جمع شدید دور هم و فقط دوست دارید همدیگر رو تعریف کنید . چرا حرف های اعضایی مثل آقای مهدی چهره و خانم زندی را قبول نمی کنید؟ حرف هایی که می زنند هرچند کمی تند است ولی بهتر از اراجیفی هست که وابستگان و نان خورانتان می زنند .یک مشت خزعبلات را اینجا می نویسید ،همتون سر وته یک کرباس هستید ............................... دیل آجی جان بفرما اینها هم یک دسته آدم خراب کن دیگه . اینها مثل اینکه تو را شناخته اند وای به حالت. ----------------------------- ديل آجي: تعداد زياد بشه گزينشي ميشه.
۹۰/۲/۱۳ ۲۱:۲۴
دیل آجی اوزوندان ییلیگ اول ائله بیل موخالیفرون و سوزی اوز اوستونه آللانلار چوخالدیلار او جمله دن " حامیان مهندس حاجی اصغری" و ":: : "(6 نقطه ) دن دا آد آپارماغ اولار. بو اوز آدینی 1 و یا 2 و یا 3 و یا .............نئچه نقطه قویانلار یا چوخ شجاعتسیز اینسانلاردیلار و یا دئدیکلرینه هئچ ایمانلاری یوخدور. قورخولاریدان اوزلرینه بیر انسان آدی دا قویموللار. نئچه نقطه یانی نمنه؟ هئچ اولماسا بیر نقدعلی دن ، بخشعلی دن زاد دان اوزینیزه یاپیشتیرین دا . هله دیل آجی نین پولیسی زادی یوخدی کی سیزی آخداریب تاپا. ............................. دیل آجی: دردیمی ائشمه منیم اوز سؤزلریمین یاریسین قیرپیلار بیردا
۹۰/۲/۱۳ ۱۹:۰۱
حامیان مهندس حاجی اصغری:...یک مشت خزعبلات را اینجا می نویسید ،همتون سر وته یک کرباس هستید. ............................................... پدرام نائبی: یعنی همه مون قلم به دست مزدوریم؟
۹۰/۲/۱۳ ۱۲:۵۳
.......سن نه شیرین ايمیشسن دیل آجی قارداش. دای میننان چوخ دانیشاممیرام باغیشلا دای.........
۹۰/۲/۱۳ ۱۲:۱۲
فهميدنش زيادهم سخت نبود:مشت نمونه ي خروار است.واينكه نبايد بنام يكي ديگه از خودت تعريف وتمجيد كني سعي كن به انسانها احترام بذاري اگه نميتوني لااقل به خودت احترام بذاري تا انسان قابل تحمل وقابل قبولي در جامعه باشي همين.
۹۰/۲/۱۳ ۰۹:۲۰
حالا شما از کجا فهمیدین من یه مطلب داشتم، این سایت لیاقت مطالب منو نداره، برو تو سایت‌های دیگه مطالب منو بخون ............................. ديل آجي: آي كيو بالا! خودت گفتي
۹۰/۲/۱۳ ۰۸:۱۹
متاسفم برای سایت این چرت و پرت‌ها را منتشر می‌کنه ولی مطلب من دربارة برد تراختور در برابر استقلال در تهران و نحوة انعکاس آن در صدا و سیما را درج نکرده بودید. واقعاً‌ ترسو هستید با این میانه‌تان ........................... ديل آجي: من از سه تا مطلبم يكيش تأييد ميشه تو انتظار داري همان يك مطلبت بالا بياد؟!
۹۰/۲/۱۳ ۰۷:۵۳
حامیان به قدر ممکن از هر فرصتی برای تخریب و تخطئه خود و فرد مورد حمایتشان بهره می برند و در این ماموریت خطیر از هیچ تلاشی فروگزار نیستند. باید به خاطر این همه پشتکار و خلاقیت به ایشان تبریک گفت.
۹۰/۲/۱۲ ۲۲:۳۴
الله سنی نه دییم اله سین دیل آجی واقعاً محشر بود چند بار خواندم.
۹۰/۲/۱۲ ۲۲:۱۲
حامیان مهندس حاجی اصغری(hajasghari ) 1390/2/12 - 22:02:10 یک عده جمع شدید دور هم و فقط دوست دارید همدیگر رو تعریف کنید . چرا حرف های اعضایی مثل آقای مهدی چهره و خانم زندی را قبول نمی کنید؟ حرف هایی که می زنند هرچند کمی تند است ولی بهتر از اراجیفی هست که وابستگان و نان خورانتان می زنند .یک مشت خزعبلات را اینجا می نویسید ،همتون سر وته یک کرباس هستید ________________________ سینا میانه: الحق جناب آقا ی مهندس دیل آجی گل کاشتی. حضرتعالی یک جمله ای در توضیح کامنت ها آورده بودی: عده ای سعی می کنند خود را مبری سازند کم کم تعدادشان داره زیاد می شود. خدا قبول نماید
یک عده جمع شدید دور هم و فقط دوست دارید همدیگر رو تعریف کنید . چرا حرف های اعضایی مثل آقای مهدی چهره و خانم زندی را قبول نمی کنید؟ حرف هایی که می زنند هرچند کمی تند است ولی بهتر از اراجیفی هست که وابستگان و نان خورانتان می زنند .یک مشت خزعبلات را اینجا می نویسید ،همتون سر وته یک کرباس هستید
۹۰/۲/۱۲ ۲۲:۰۱
محمدصادق نائبی(msnaebi ) 1390/2/12 - 10:49:45 اگر قلم در ارائه اسناد و مدارك باز بماند اگر قلم در مجاب كردن فرد عاجز باشد اگر قلم در بيان حرف به هفتاد من كاغذ بايد تكيه دهد بايد رو به سمت شعر انتقادي آورد بايد رو به سمت طنز آورد بايد رو به سمت كاريكاتور آورد بايد رو به سمت كلماتور آورد اينها ابزارهايي هستند كه مي توان با كوتاهترين مسير به هدف رسيد. ديل آجي جان! سه چهار صفحه نوشته من را به يك بند تفهيم كردي و تمام شد. ممنونم. _____________________ سینا میانه: آقای مهندس نائبی اولارکی یاتیبدلار استمیلر ایانالار گویمیللار دورالار خلاصه باشلارین سالیبلار قارا اولاردیدا کاریکاتورنان یا طنزینن آیخدرماخ اولار من کی فکرم قد ورمئر بولار دورالار مخصوصا بو پیس اوز
۹۰/۲/۱۲ ۲۱:۴۱
از خانم های محترم بی نهایت سپاسگزاریم که با حضور به موقع و ارائه نظرات موجبات پربار شدن سایت را فراهم نموده اند.
۹۰/۲/۱۲ ۲۱:۳۸
ـ مستر ديل آجي! رئالي اين كار تضمين شده است؟ ـ مستر جك! جهت تضمين بايد بگويم با اين كار نه تنها اوباما زمين مي خورد بلكه تا چندين نسل هيچ كسي از سلاله اوباما حتي به مقام بخشداري و شهرداري هم نمي رسد. ______________________ مهندس دیل آجی جان, من دیروز کامنت این آقا زشت سیما را خواندم 24 ساعت مغزم قفل کرد بابا اینا یک اعجوبه اند پایشان هر جا برسد هیچکس در امان نمی ماند. خدا عاقبت ما را ختم به خیر نماید
۹۰/۲/۱۲ ۱۹:۲۸
محمدصادق نائبی(msnaebi ) 1390/2/12 - 13:39:31 ديل آجي قارداش فكر نكنم هيچ مطلبي در عرض 24 ساعت 300 بازديد و 35 كامنت داشته باشد. فكر كنم اين يك ركورد بود. ______________ سینا میانه: دوستان این اولین حرکت فرامرزی جناب آقای مهندس دیل آجی بود. فعلا ایشان روی زمین سیر می کند در آینده ما که روی زمین نخواهیم بود. با آدم فضایی ها ارتباط برقرار خواهیم نمود تا از شر این آدم های دیو سیما راحت شویم آن وقت تعداد کامنت ها به سمت بینهایت میل خواهد نمود. البته اگر این طاهر با مطلبش این نوشته را تهدید نکند (الان طاهر مشغول نوشتن است)
۹۰/۲/۱۲ ۱۸:۰۱
مهدی چهره :ایشون شهرت باز تشریف دارن طریقه شمارش بازدید ها دست خود صاحب مطلب میباشد
۹۰/۲/۱۲ ۱۴:۵۱
ساغ اول دیل آجی آتالار سوزی دیر : "سن سوزی آت یئره صاحبی گوتیرر" بللی اولدی کی دیل آجینین یازدیغی مطلبی فقط 3 نفر اوز اوستونه آلیبدیر یوخسا او بیر کس دن آد آپارمامیشدی. آمما بورا اوز آرامیزدی عکسوندا چوخ فردوسی پور ا اوخشاییر و دقت چکیجی بیر عکس دیر.
۹۰/۲/۱۲ ۱۴:۴۶
اي غايب از نظر تو كيستي با اين همه فراست؟! دوستت دارم و داريم
۹۰/۲/۱۲ ۱۴:۲۶
محمد صادق نائبی: ديل آجي قارداش فكر نكنم هيچ مطلبي در عرض 24 ساعت 300 بازديد و 35 كامنت داشته باشد. فكر كنم اين يك ركورد بود. ------------------------------------ ایشون شهرت باز تشریف دارن طریقه شمارش بازدید ها دست خود صاحب مطلب میباشد
۹۰/۲/۱۲ ۱۳:۳۹
ديل آجي قارداش فكر نكنم هيچ مطلبي در عرض 24 ساعت 300 بازديد و 35 كامنت داشته باشد. فكر كنم اين يك ركورد بود.
۹۰/۲/۱۲ ۱۱:۵۱
مهندس ديل اجي هر تئلوندن ان ازي سانكي مين عاشق اسيليب رحم قيل زولفووي ساهمان دارا قربانون اولوم قصد جان ايچره اگر حاقلي دوتوپسان تصميم بير دري بير سوموگم چك دارا قربانون اولوم قلم اوينات گوروسن هر دره دن بير نچه سس سسووه سس وئر وبن جان سنه قربانون اولوم الله آ اند ايچيرم عشقدن عفت توره نر عشق پروانه سي يانماز اوتا قربانون اولوم .................... مهندس ديل آجي: اوتانديرما مسوود
۹۰/۲/۱۲ ۱۰:۴۹
اگر قلم در ارائه اسناد و مدارك باز بماند اگر قلم در مجاب كردن فرد عاجز باشد اگر قلم در بيان حرف به هفتاد من كاغذ بايد تكيه دهد بايد رو به سمت شعر انتقادي آورد بايد رو به سمت طنز آورد بايد رو به سمت كاريكاتور آورد بايد رو به سمت كلماتور آورد اينها ابزارهايي هستند كه مي توان با كوتاهترين مسير به هدف رسيد. ديل آجي جان! سه چهار صفحه نوشته من را به يك بند تفهيم كردي و تمام شد. ممنونم.
۹۰/۲/۱۲ ۰۹:۰۱
با سلام خدمت مدیریت محترم سایت و کاربران گرامی ضمن تحسین استعداد فوق العاده طنزپرداز موفق صدای میانه و ارزوی ترقی و پیشرفت ایشان - که خیلی هم جای رشد و پیشرفت دارند - از جناب لطفی و مهندس نایبی عزیز و در کل مدیریت سایت در تعجبم! چطور شده که دست به تایید و نمایش برخی کامنت های خاص می زنند در حالیکه به خوبی می دانند این جنس گفتمان در شان یک محیط مجازی با هویت - آنهم هویت منطقه ای و به نام مردم یک شهرستان - نیست؟! به نظر شما اگر یک غریبه به طور اتفاقی مهمان نخبگان سایبری میانه در فضای مجازی این سایت شود و کامنت های بالا و امثال این گفتگوها را - به نام صدای میانه ایها- بخواند، چه تصوری از فرهنگ عمومی مردم این شهرستان پیدا خواهد کرد؟! ضمن احترام به همه کسانی که به نوعی مایل به اظهار نظر و بیان دیدگاههای خود در این وبگاه هستند پیشنهاد می کنم فرایند تایید کامنت ها به رویه سابق برگردد و غیر از نظراتی که در کمال وزانت و متانت و با رعایت شئون مقاوله و مجادله تنظیم و ارسال شده اند، هیچ مطلب دیگری مورد تایید و نمایش عمومی قرار نگیرد تا شأن و منزلت شهر و شهرستان و زادگاه همه کسانی که در شناسنامه شان میانه و روستاهای اطراف آن به عنوان زادگاه قید شده حفظ گردد و طوری نشود که خدای نکرده آدم از اشمئزاز بی ادبی ها و اهانت های بی لفافه رغبت به مراجعه به سایت را از دست بدهد. با سپاس و احترام مجدد
۹۰/۲/۱۱ ۲۳:۴۱
مهدی چهره : 1390/2/11 - 18:58:50 مهدی چهره شخصیتی رک ، با ذهنی باز و خلاق برخوردارند و عموما حاضر جوابند و ذهنی جستجوگر دارند این شخص تابع تغییر و تحول و ماجراجو و نترس می باشد و همیشه از تنوع طلبی استقبال می کنند و مختصر، صریح و بی پرده صحبت می کنند و در کارهای خود سرعت عمل خرج می دهند و به فنون و مهارتهای مدیریت وقوف کامل دارند. ما همه سرباز تو ایم چهره جان اگر اجازه بدهید پوزه دیل آجی، در راه مانده(بی ادب)، سینا میانه و عوامل و موزدوران را به خاک بمالیم .............................. صدای میانه: آقای چهره! ظاهراً می خواستید با نام دیگری این کامنت را ارسال کنید ولی فراموش کرده اید پشت سر کامنت قبلی این را فرستاده اید! آدم اینقدر شکسته نفس ندیده بودیم که دیدیم! --------------------------------------------------------- كمي!فقط كمي به خودت ارزش قائل شو وبه نشاني مهندس يه ايميل بزن و راست حسيني بپرس ازشون كه راه كجاست وهدف كدامست.حتم دارد راهنمايي ات خواهد كرد.اينطوري ضايع ميشوي برادر !همانطور كه شدي هم.
۹۰/۲/۱۱ ۲۳:۴۱
دیل آجی جان چند بار متن مبتکرانه و خلاقانه ات را خواندم. تا الآن کامنتها را بشماریم بیش از صد تا کامنت علیه چنین افرادی نوشته شده ولی نه حرف اینها به کرسی نشسته نه آنها تأدیب شدند ولی همین یک متن تو خیلی اثرگذارتر از آن صدها کامنت هست. به حامیان هم تأثیر نداشته باشه لااقل دل ما خنک شد. دیل آجی جان فقط بگو کسی مثل من اگر دیوانه ات شود چطور باید پیدایت کند و بوسه بر پیشانیت بزند؟ .............................. مهندس دیل آجی: دکترجان سن ده بو عتیقه لرینن توشسن روانی اولارسان
۹۰/۲/۱۱ ۲۲:۰۷
در راه مانده : 1390/2/11 - 19:27:04 ضمنا"مهندس ديلاجي اينم خاطرنشان سازم كه زياد خوشحال نباش همين امروز فرداست كه طاهرنايبي با يه خورجين عكس از اينجا واونجاي شهر مياد و تو رو ميفرسته اون ته ته ستون بينندگان ونظردهندگان مطالب.و ايستي آشيوا سويوخ سو قاتار! ........................... مهندس دیل آجی: عادت کردم همینکه مطلب گذاشتم منتظر ورود طاهر باشم ولی این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست! ********************* طاهر نائبی: یک مثل ترکی هم در تایید فرمایشات دیل آجی : ((بوخینا او خینالاردان دئیر)) به این مطلب نمی شه نزدیک شد .
۹۰/۲/۱۱ ۲۱:۵۲
خفه شو بی ... عقده ای. تو برو دنبال مدرک لیسانست آشخور بی مصرف. تورو چه به این غلطا. از بس تحقیر شدی عقده ای شدی به فکر آمریکا و دنیا افتادی. برو دنبال همون داداشت وی او آ یا به قول خودت وویس آو میانا یا وویس آو آمریکا ......................... صدای میانه: مخاطب عزیز! لطفاً ادب! ....................................... دیل آجی: واقعاً دلت میاد به من اینها رو بگی؟
۹۰/۲/۱۱ ۲۰:۵۳
دیل آجی واقعاً حس نواوری عجیبی داری. خدا را شکر کن که چنین استعدادی بهت داده. آفرین بر تو دیل آجی. کارهای تو کپی برداری نیست و نمونه قبلی ندارد. تمام کارهات نو هستند. واقعاً من تا آخر متن متوجه نشده بودم منظورت چیست ولی یک باره حل معما شد. واقعاً تو کیستی که رخ برنمی نمایی؟ همه کنجکاوند. ...................................... مهندس دیل آجی: باجی فقط مننن تعریفله مه بوردا بی ظرفیت آدام وار!
۹۰/۲/۱۱ ۲۰:۳۰
جعفر جلالی(1390:فکر بد نکنید دیل آجی و مهدی چهره با هم رفیق هستند فقط تو سایت سربه سر هم میزارند. (ميذارن!منظورشه) ---------------------------------------------------------- اين خودش يكي از همون حاميان هستش ديلاجي هم الان بايد تبري جويي كنه از اينا!در صورتي كه دوستن چطور گفته كه :اياخلامييون اوني؟ ............................ مهندس دیل آجی: ابهاالناس! الیوم اعلام می کنم من هیچ نسبتی ، ارتباطی ، رفاقتی حتی در حد یک سلام علیکم هم با مذکورٌعلیهم نداشته و ندارم و نخواهم داشت.
۹۰/۲/۱۱ ۲۰:۰۸
صدای میانه نباید مطالبی رو که به شخصیت افراد توهین میشه رو تایید بکنه ولی در کل طنز جالبی بود اما منظورش مهدی چهره نبود یه نفر دیگه بود فکر بد نکنید دیل آجی و مهدی چهره با هم رفیق هستند فقط تو سایت سربه سر هم میزارند. .............................. صدای میانه: در این طنز به هیچکس اهانتی نشده و نام هیچکس برده نشده ولی عده ای تلاش می کنند این خطاب را از خود دور کنند!
۹۰/۲/۱۱ ۲۰:۰۱
دیل آجی عزیز! دوستت داشتم و از این به بعد بیشتر! نمی دانم از آب کدام چشمه نوشیدی که اینقدر شیرین سخنی؟ نمی دانم در کدام دریای نمک غواصی کرده ای که چنین نمکینی؟ اسمت زیبایی داری هم به رفتارت میخورد هم به گفتارت. نه از این بابت که تلخ گویی :نه هرگز تو همیشه حقیقت را می گویی و شیرین می گویی آنها تلخ می شنوند. زبان و کلامم توانایی بیان احساسم را ندارد فقط اگر رخ بنمایی بوسه بر پیشانیت آتش اشتیاق دیدارت را اندکی شعله شکن خواهد کرد. البته این کار را نکن همینطور رخ در نقاب بمان چون با این اوصاف بزودی این خانمها و آقایان برای سرت جایزه تعیین می کنند. آنوقت دیدی یک هو منم وسوسه شدم و فروختمت آخه آدم فروشی مد شده . زبان طنز تو برنده ترین شمشیر سایت صدای میانه بلکه همه سایتهایی است که دیده ام. همین الان می بینی طنزت باعث شد خیلی زود افراد مورد نظر خودشون رو لو دهند البته فکر نکنی منم از آن آدمها هستم که برای خراب کردنت دارم ازت طرفداری میکنم . دوستدارت خود خود خودم!
۹۰/۲/۱۱ ۱۹:۲۷
ضمنا"مهندس ديلاجي اينم خاطرنشان سازم كه زياد خوشحال نباش همين امروز فرداست كه طاهرنايبي با يه خورجين عكس از اينجا واونجاي شهر مياد و تو رو ميفرسته اون ته ته ستون بينندگان ونظردهندگان مطالب.و ايستي آشيوا سويوخ سو قاتار! ........................... مهندس دیل آجی: عادت کردم همینکه مطلب گذاشتم منتظر ورود طاهر باشم ولی این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست!
۹۰/۲/۱۱ ۱۹:۱۳
دیل آجی جان ،ابتکارت جالب و زیبا بود و مثل اینکه کار رو تا سطح بین المللی بالا کشیدی و به ماخبرندادی !!!! هرکسی جای تو بود تا الان گوش فلک را کر کرده بود . زیاد هم با حرف های این وآن ناراحت نشوید ،خداوند متعال شافی هستند . .................................... مهندس دیل آجی: سن لطف ایله پالانناماخ عوضینه تئز بیر مطلب قویما
۹۰/۲/۱۱ ۱۹:۰۶
جناب آقای پدرام نائبی عزیز بنده را تهدید نفرمائید با احترام از خانم نادیه سلطانی معذرت می خواهم.
۹۰/۲/۱۱ ۱۸:۵۸
مهدی چهره شخصیتی رک ، با ذهنی باز و خلاق برخوردارند و عموما حاضر جوابند و ذهنی جستجوگر دارند این شخص تابع تغییر و تحول و ماجراجو و نترس می باشد و همیشه از تنوع طلبی استقبال می کنند و مختصر، صریح و بی پرده صحبت می کنند و در کارهای خود سرعت عمل خرج می دهند و به فنون و مهارتهای مدیریت وقوف کامل دارند. ما همه سرباز تو ایم چهره جان اگر اجازه بدهید پوزه دیل آجی، در راه مانده(بی ادب)، سینا میانه و عوامل و موزدوران را به خاک بمالیم .............................. صدای میانه: آقای چهره! ظاهراً می خواستید با نام دیگری این کامنت را ارسال کنید ولی فراموش کرده اید پشت سر کامنت قبلی این را فرستاده اید! آدم اینقدر شکسته نفس ندیده بودیم که دیدیم!
۹۰/۲/۱۱ ۱۸:۵۴
طنز مهندس دیل آجی یک طنز با مهندسی دقیق می باشد که هر انسان عاقلی متوجه معنی و مفهوم آن می شود. حالا امثال آقای چهره و خانم زند به واکنش های خود ، فقط خودشان را زیر سئوال می برند. زنده باد مهندس دیل آجی
۹۰/۲/۱۱ ۱۸:۵۲
مهدی چهرهء:نادیه سلطانی ظاهراً شیفته دیل آجی شدید و مبارک است انشالا .................................................. پدرام نائبی: چهره هم برای تو و هم برای خودم واقعا متاسفم چهره تا کی میخواهی این بد دهنی و کژاندیشی و توهین به دیگران را ادامه بدهی؟ چرا و به چه حقی این مطلب غیر اخلاقی وغیر انسانی را در این سایت درج کردی؟ تو بایدوباید هر چه زودتر از سرکار خانم سلطانی عذر خواهی کنی. بدان اگر عذر خواهی نکنی اعضای صدای میانه تو را تحریم خواهند کرد و از مطالب تو نه بازدید خواهند کرد و نه نظر خواهند گذاشت واقعا برات متاسفم
۹۰/۲/۱۱ ۱۸:۱۸
مهدی چهرهء(mitaa ) 1390/2/11 - 17:54:05 نادیه سلطانی ظاهراً شیفته دیل آجی شدید و مبارک است انشالا ... ---------------------------------- عجيبه !وقتي شما از خانم معصومه زندي جانانه دفاع مي كردين اينجور حرف نامربوطي شنيدين كه حالا به ديلاجي اين هنرمند بزرگ شهرمون بهتان ميزنين؟ بدبخت فلك زده ي رواني؟با اون عكس ولبخند احمقانه ات؟زشت بودي زشتترهم شدي.
۹۰/۲/۱۱ ۱۸:۱۶
آقای مهدی چهره : نادیه سلطانی ظاهراً شیفته دیل آجی شدید و مبارک است انشالا ................................ نادیه سلطانی : باورم نمیشه چنین حرف زشتی زده بشه. لطفاً به یک روانکاو مراجعه کنید آقای چهره. چون تمام رفتار و گفتارتون نشون میده که شما دارای اختلالات شدید روحی و روانی هستید.
۹۰/۲/۱۱ ۱۸:۱۱
اي بابا! ولش كنيد اين پسرك گنده دهن لاف زن رو.مگه همين مهندس ديلاجي نفرموده:"اياخلامايون بوني"؟از همه ي كاربراني كه خاطر مهندس ىيلاجي رو ميخوان تقاضا دارم جهت تنبيه اين موجود مريض از امروز به مدت يكهفته جوابشو ندن تا بمونه جلوي آفتاب وشايد خشك بشه!وبه انسان مودبي تبديل بشه وباز بياد.
۹۰/۲/۱۱ ۱۸:۰۹
مهدی چهرهء(mitaa ) 1390/2/11 - 18:02:50 خداوند بر شما سینا میانه هم شفای عاجل عنایت فرمایند تو را کم داشتیم ___________________ سینا میانه: با سلام و احترام ممنون از اظهار لطفتون ان شاءا... هر دو مشمول عنایات باری تعالی شویم. دوست خوب من بارگاه امن الهی احترام ویژه ای دارد توجه دقیقی به این موضوه داشته باش بار دیگر وارد این مباحث شوی ....
۹۰/۲/۱۱ ۱۸:۰۳
سینا میانه(sinamiyaneh ) 1390/2/11 - 17:24:29 مهدی چهرهء(mitaa ) 1390/2/11 - 16:44:38 خداوندا بر تمامی مریضان من جمله دیل آخی و همراهانش شفای عاجل عنایت فرماید. مشخص است صدای میانه نیز نیازمند این شفا هستند. ______________ جناب آقای چهره با سلم و احترام مضاعف عطف به .... اتوبوس زمانی آخر خط می رسد پیاده می شوند. جنابعالی چطور؟ ------------------------------------------------------------- سينا ميانه. با سلام!نتونستم اينو نگم بالاخره عذر ميخوام از شما.شايد وقتي اتوبوس به ايستگاه برسه همه پايين بيان اما فكر نمي كنم كساني كه عمري بر خر ناداني وحماقتشون سوار شدن در هيچ ايستگاهی پياده بشن!
۹۰/۲/۱۱ ۱۸:۰۲
خداوند بر شما سینا میانه هم شفای عاجل عنایت فرمایند تو را کم داشتیم
۹۰/۲/۱۱ ۱۷:۵۹
مهدی چهرهء(mitaa ) 1390/2/11 - 17:54:05 .... ظاهراً شیفته دیل آجی شدید و مبارک است انشالا مشاهده مطلب مربوط به این نظر __________________ نه سلامی نه علیکی باز برگشتی به اول خط چرا؟؟ با سلام و احترام با درود به شما احتراما به استحضار می رساند احتراما به اطلاع می رسانم خواهشمند است ترتیبی اتخاذ فرمائید استدعا دارد مرا را راهنمایی فرمائید فرصت ها آرام آرام به انتها می رسند.
۹۰/۲/۱۱ ۱۷:۵۴
نادیه سلطانی ظاهراً شیفته دیل آجی شدید و مبارک است انشالا .......................... دیل آجی : اینقدر تا حالا گندآب زدی هیچکدام مثل این حرفت نبوده. واقعاً اینقدر ظرفیت پایین تشریف داری؟
۹۰/۲/۱۱ ۱۷:۳۶
فقط یک انسان باهوش و خلاق می تواند چنین ابتکار خارق العاده ای به خرج دهد. دیل آجی! تو یک انسان عادی نیستی. تمام کارهایت ناشی از هوش و زکاوت بالاست. چه این ابتکارت چه آن بنر زدنت چه افتتاح ها در حضورت. طنز تو از صد مقاله اثرگذارتر است. دیل آجی عزیز! این گفته خواهرم معصومه زندی را به حساب احساساتی بودنشان بگذارید. فکر می کنم با جابجایی شهردار این خانم متضرر شوند. حتی آنهایی که تو به طنز از آنها انتقاد کرده ای ترا دوست دارند. به دل نگیر ناسزاها را. ما تو را دوست داریم ای پرده غیب بر رخ کشیده!
۹۰/۲/۱۱ ۱۷:۲۷
مهدی چهرهء(mitaa ) 1390/2/11 - 16:44:38 خداوندا بر تمامی مریضان من جمله دیل آخی و همراهانش شفای عاجل عنایت فرماید. مشخص است صدای میانه نیز نیازمند این شفا هستند. ------------------------------------------------------------ معصومه زندي(mzandi ) 1390/2/11 - 17:11:12 خودت بر همه ما اولویت داری بری امریکا با این کارهای احمقانه و بی شعورانه ات. چقدر هم اسمتون به صدای آمریکا وویس آو آمریکا شبیه. آیا بودجه شما از یک جا تأمین میشه؟ اسپانسرتون کیه؟ .................................. مهندس دیل آجی: این هم دومی! خودت لو نمی دادی من اسمتو نمی آوردم! ----------------------------------------------------------- يارالار دشيلدي!به روباهه گفتن شاهدت كيه؟ گفت :دمم!شاهد از غيب رسيد.هردو سر وته يه كرباسن اينا.عربيشو يادم نيست اما حضرت علي (ع)فرود كه" الحمدلله كه خداوند معارضين ما را از حمقاء قرار داده"حالا بريد با كدخدا خاك بخوريد!
۹۰/۲/۱۱ ۱۷:۲۴
مهدی چهرهء(mitaa ) 1390/2/11 - 16:44:38 خداوندا بر تمامی مریضان من جمله دیل آخی و همراهانش شفای عاجل عنایت فرماید. مشخص است صدای میانه نیز نیازمند این شفا هستند. ______________ جناب آقای چهره با سلم و احترام مضاعف عطف به .... اتوبوس زمانی آخر خط می رسد پیاده می شوند. جنابعالی چطور؟
۹۰/۲/۱۱ ۱۷:۲۱
معصومه زندي(mzandi ) 1390/2/11 - 17:11:12 خودت بر همه ما اولویت داری بری امریکا با این کارهای احمقانه و بی شعورانه ات. چقدر هم اسمتون به صدای آمریکا وویس آو آمریکا شبیه. آیا بودجه شما از یک جا تأمین میشه؟ اسپانسرتون کیه؟ ___________ سرکار خانم زندی با سلام و احترام قبل از سرکار عالی همیشه خانم های عضو این سایت با نظرات بسیار عالی آقایون را شرمنده خودشان می نمودند. ما مطمئن هستیم این چند کامنت اخیر شما از دستتان در رفته است ما که باور نمی کنیم یک خانم چنین قلمی داشته باشند. شما چطور؟ در صورت امکان ما را یاری فرمائید
۹۰/۲/۱۱ ۱۷:۱۱
خودت بر همه ما اولویت داری بری امریکا با این کارهای احمقانه و بی شعورانه ات. چقدر هم اسمتون به صدای آمریکا وویس آو آمریکا شبیه. آیا بودجه شما از یک جا تأمین میشه؟ اسپانسرتون کیه؟ .................................. مهندس دیل آجی: این هم دومی! خودت لو نمی دادی من اسمتو نمی آوردم!
۹۰/۲/۱۱ ۱۶:۴۴
خداوندا بر تمامی مریضان من جمله دیل آجی و همراهانش شفای عاجل عنایت فرماید. مشخص است صدای میانه نیز نیازمند این شفاست. .................................... مهندس دیل آجی: بهمچنین!
۹۰/۲/۱۱ ۱۵:۲۹
ياشاسين
۹۰/۲/۱۱ ۱۴:۰۴
۹۰/۲/۱۱ ۱۴:۰۳
یاشا دیل آجی بیزده اندراستند سن نمنه دئیرسن ایه قاندلار
۹۰/۲/۱۱ ۱۲:۵۵
اين نوشته يك طنز محاوره اي خالي نيست هرچند مهندس ديلاجي سعي دارد ادعا كند اهل نويسندگي نيست وبيشتر تو كار بنر وعكس واين حرفاست ولي بايد اذعان كنم بهترين نوع رسايي زبان طنز رو بدون اسم بردن از كسي بكار گرفته و افراد مورد نظر را همه براحتي مي توانند شناسايي كنند اين يك طنزپلوتيكال حرفه اي وبجا وقابل استفاده بود ممنون.

اخبار روز