کد خبر: ۲۵۹۱
۳۹۳ بازدید
۳ دیدگاه (۳ تایید شده)

کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی شهر میانه در راستای اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها

بدینوسیله به اطلاع عموم شهروندان محترم شهر میانه و حومه می رساند :

در راستای اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها و مجوز شماره 1345 ـ 4/10/89 شورای محترم اسلامی شهر میانه، بدینوسیله نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری (شامل انواع تاکسی گردشی و خطی ، مینی بوسها و آژانسها) ابلاغ می گردد.

بدیهی است کلیه اعضای ناوگان حمل و نقل عمومی تحت نظارت سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری میانه ملزم به رعایت کرایه های اعلامی می باشند .

لذا از عموم همشهریان عزیز خواهشمند است در صورت  مشاهده هر گونه تخلف و تخطی از مقررات و نرخهای مصوب، مراتب را به این سازمان اطلاع دهند.

مشاهده نرخ کرایه ها  . . .                                                               منبع : www.miyanehtaxi.org   

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

امکان درج دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.

ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری امورات و حق و حقوق توسط همشهریان عزیز باستحضار عموم می رساند این سازمان براساس وظایف قانونی خود ، پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیربط اقدام به ابلاغ کرایه های مصوب ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری نموده و پس از ابلاغ اقدام به نظارت بر اجرای صحیح و اخذ کرایه قانونی توسط رانندگان محترم می نماید. ضمناً در راستای اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها ، این سازمان نظارت و بازرسی خود را با همکاری ادارات محترم راهور ، اماکن عمومی ، بازرگانی و تعزیرات حکومتی افزایش داده و در صورت مشاهده و گزارش تخلف از نرخهای مصوب ، با رانندگان خاطی برخورد قانونی قاطع صورت می گیرد. لذا از عموم همشهریان عزیز خواهشمند است در صورت مشاهده تخلف و داشتن شکایت مراتب را جهت پیگیری به این سازمان بصورت 24 ساعته از طریق پیغامگیر شماره 2231030 ، یا در وقت اداری به شماره تلفن 2222039 ، یا از طریق سامانه پیام کوتاه به شماره 30008221 و یا از طریق وب سایت سازمان اطلاع دهند. ضمناً بازرسی این سازمان از ساعت 8 الی 10 صبح و 17 الی 19 جهت رسیدگی به شکایات مردمی ، در کیوسک بازرسی واقع در میدان معلم مستقر می باشند.
۸۹/۱۰/۶ ۰۷:۳۶
از مدیریت و کارکنان زحمت کش سازمان حمل و نقل و بابت اطلاع رسانی و اقداماتشان ممنون و متشکریم.
۸۹/۱۰/۵ ۱۲:۳۱
با سلام جناب آقاي واحدي مديريت محترم سازمان حمل و نقل همگاني شهرستان ميانه يا جنابعالي از نرخ كرايه هاي شهر واقعاً مطلع نيستيد ويا اينكه نظارت سازمان خيلي خيلي آبكي ميباشد؟! به عنوان نمونه نرخ كرايه پاي قطار تا تمامي نقاط شهر برابر 5000ريال قبل از اجراي هدفمند سازي يارانه ها بود حال چطور كرايه آن 3500 ريال ميتواند باشد؟ ويا نمونه ديگر كرايه آخر فرهنگيان تا ميدان معلم 750ريال بود كه 1000ريال اخذ ميگرديد حال اين مقدار 15000ريال اخذ ميگردد. رونوشت: فرماندار محترم ميانه جهت استحضار و اقدامات لازم

اخبار روز