کد خبر: ۲۹۴۷
۴۴۲ بازدید
۱ دیدگاه (۱ تایید شده)

جزئیات واریز بنزین نوروزی اعلام شد.

رئیس ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت کشور از تخصیص بنزین نوروزی پیش از آغاز سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: این بنزین پیش از اواخر اسفند ماه در کارت سوخت شهروندان شارژ می‌شود.

رویانیان با بیان  اینكه سهمیه نوروزی به زودی تصویب می شود گفت: با توجه به دستور رییس جمهور برای تسریع در سفرهای نوروزی، سهمینه نوروزی پیش از آغاز این سفرها در کارت سوخت رانندگان واریز می‌شود تا برای سفرهای نوروزی مشکلی نداشته باشند.

رییس ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت کشور تاکید کرد: این سهمیه به غیر از سهمیه اسفند و فروردین است که در کارت‌های سوخت برای انجام سفرهای نوروزی واریز خواهد شد.

رویانیان همچنین  با اشاره به این که ذخیره بنزین 100 تومانی در سال آینده نیز در کارت‌های سوخت باقی‌مانده و نمی‌سوزد، گفت: در عین حال رانندگان می‌توانند به طور همزمان از دو نرخ سوخت به طور همزمان استفاده کنند.

وی با اشاره به این که رانندگانی که تاکنون از سهمیه 400 تومانی خود استفاده نکرده‌اند این سهمیه نیز همچنان در کارت‌های سوخت آن‌ها ذخیره خواهد شد، افزود: در سال آینده نیز همچنان بنزین 100 ، 400 و 700 تومانی عرضه خواهد شد.

رئیس ستاد حمل و نقل و مدیریت سوخت كشور  از کاهش 20 درصدی مصرف سوخت به خصوص در بخش گازوئیل با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها خبر داد و  گفت: قیمت منطقه‌ای گازوئیل و نفت افزایش یافته و امیدواریم با سامانه‌های هوشمند و تدابیر اندیشیده شده جلوی قاچاق گازوئیل در کشور گرفته شود.

رویانیان با اشاره به این که پیش از هدفمندی یارانه‌ها میزان مصرف بنزین در کشور 63 میلیون لیتر در روز بود، افزود: هم‌اکنون این رقم به حدود 51 میلیون لیتر کاهش یافته است.

منبع :   http://www.miyanehtaxi.org/121.htm

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

امکان درج دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.

۸۹/۱۲/۲ ۱۳:۳۲
از اطلاع رسانی سازمان حمل و نقل تشکر می نمائیم. هم سایت به روزی دارید و هم اطلاع رسانی به موقع.

اخبار روز