کد خبر: ۳۶۶۱
۵۰۱ بازدید
۰ دیدگاه (۰ تایید شده)

چند خبر از سازمان حمل و نقل همگانی

کلاسهای آموزشی ویژه رانندگان حمل و نقل عمومی درونشهری به زودی برگزار خواهد شد.

مدیر عامل سازمان از برگزاری کلاسهای آموزشی ویژه رانندگان حمل و نقل عمومی درون شهری خبر دادند و افزودند: بمنظور افزایش آگاهی و نیز فرهنگ سازی بیشتر بین رانندگان محترم تاکسی و مینی بوس،  مقدمات و برنامه ریزیهای لازم جهت تشکیل کلاسهای آموزشی با عناوین قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، قوانین سازمان ، اخلاق اسلامی، مهمانداری، کمکهای اولیه و ورزش درمانی انجام شده و به زودی کلاسهای مذکور برگزار خواهد شد.

ایشان به تداوم آموزش رانندگان و نیز آموزش و فرهنگ سازی بین عموم شهروندان محترم تأکید کرده و از برنامه ریزی برای تحقق این امر خبر دادند.

 -----------------------------------------------------------------------------

تفریغ بودجه سال 1389 سازمان توسط هیأت مدیره محترم تصویب گردید.

به گزارش مسئول امور مالی و اداری سازمان، تفریغ بودجه سال 1389 در جلسه مورخ 17/3/90 از حیث هزینه ها و درآمدها با سرجمع 5.127.812.530 ریال به تصویب هیأت مدیره محترم سازمان رسید و جهت تصویب نهایی به شورای محترم سازمان و شورای محترم اسلامی شهر میانه ارسال خواهد شد.

آقای صیامی با بیان این خبر افزودند بودجه مصوب سال 1389 مبلغ 2.590.000.000 ریال و متمم بودجه مصوب سال مذکور مبلغ 4.311.309.962 ریال بوده است.

-----------------------------------------------------------------------------

 انتخاب برنده جایگاه CNG شماره 1 در نوبت دوم مزایده مشخص خواهد شد.

 به استناد تصمیم کمیسیون عالی معاملات سازمان به دلیل ناقص بودن اسناد و مدارک متقاضیان بهره برداری از جایگاه CNG شماره 1 مقرر گردید بهره بردار جایگاه از طریق انتشار آگهی نوبت دوم که به زودی منتشر خواهد شد صورت پذیرد.

 ----------------------------------------------------------------------------- 

همشهریان عزیز می توانند جهت اطلاع از اخبار و عملکرد سازمان حمل و نقل همگانی و نیز سایر اخبار مرتبط با حمل و نقل عمومی، به وب سایت اختصاصی سازمان به آدرس www.miyanehtaxi.org مراجعه فرمایند.

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

امکان درج دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.

اخبار روز