کد خبر: ۱۷۵۰
۲۳۹ بازدید
۰ دیدگاه (۰ تایید شده)

مدير كل صدا و سيماي استان آذربایجان شرقی از ایجاد و افتتاح دفتر خبری صدا و سیما در آینده نزدیک در شهرستان میانه خبر داد

۱۳۸۹/۴/۱۳
۱۵:۴۵


  مدیر کل سازمان صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی با بیان این مطلب در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان میانه گفت : ازنظر کمیت برنامه با یکهزار و پانصد ساعت، استان ما مقام اول را در سطح کشور دارد .
علي نواداد افزود:  در سال هشتادو شش مرکز ما با یکهزار و یکصد ساعت تعهد بعد از استانهای اصفهان با یکهزار و چهار صد و پنجاه ساعت ، خراسان رضوی با یکهزار و سیصد و پنجاه ساعت و اردبیل با یکهزار و دویست ساعت برنامه مقام چهارم را داشت که در حال حاضر با تلاش همکاران ما در صدا و سیمای استان مقام اول کشوری را داریم .
وي با ا شاره به اینکه مجوز  میزان ساعت پخش برنامه های شبکه استانی از عید فطر سال 1387  تا کنون از نه ساعت به داوزده ساعت افزایش یافته است گفت: در سطح کشور فقط سه استان آذربایجان شرقی ،خراسان رضوی و استان اصفهان این مجوز را دارند.
نواداد افزود: تقریباً چهل در صد برنامه های ما تولیدی است و ما باید بخشی از برنامه هی خود را با برنامه های عامه پسند پر کنیم .
 مدير كل صدا و سيماي استان  در ادامه از ایجاد و افتتاح دفتر خبری صدا و سیما در آینده نزدیک در شهرستان میانه خبر داد و گفت : جایگاه میانه در اخبار استانی رضایت بخش نیست و ما در نظر داریم بعد از اسکو دفتر خبری را در  شهرستان  میانه داير كنيم  و آنچنان که باید و شاید به  نحو مطلوب به اخبار شهرستان میانه بپردازیم تا موجبات رضایت امت شهید پرور این شهرستان را جلب نمائیم .
 وی در ادامه در راستای عدم پوشش شبکه های کشوری در سطح روستاهای شهرستان گفت : سازمان موظف است بر روستاهای با پانصد نفر جمعیت پوشش شبکه یک ، با دو هزار و پانصد نفر جمعیت شبکه های یک و دو و  مراکز بخش ها یک و دو و سه  و مراکز شهرستان شبكه هاي يك و دو و سه و چهارراايجاد كند و قول مساعد داد تا در روستاهايي كه كمتر از دويست نفر جمعيت دارند با مشاركت شهرستان به صورت پنجاه پنجاه شبكه كابلي جهت دريافت برنامه هاي شبكه اي ايجاد نمايد.
وي در پايان گفت: در سطح استان هشتصد و هفده ايستگاه تلويزيون داريم كه از اين تعداد هفتادو پنج ايستگاه در شهرستان ميانه است كه نه و هفده صدم درصد ايستگاههاي استان را به خود اختصاص داده كه اين ميزان نسبت به وسعت شهرستان كافي نيست و اميدواريم با ايجاد شبكه كابلي بتوانيم تا حد قابل قبولي مشكل پوشش شبكه اي استان را حل نماييم تا موجبات رضايت مردم فراهم آيد.
همچنين در اين جلسه مسائل و مشكلات صداو سيماي شهرستان مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

امکان درج دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.

اخبار روز