کد خبر: ۱۷۵۱
۱۹۵ بازدید
۰ دیدگاه (۰ تایید شده)

فرماندار شهرستان ميانه خواستار توجه متفاوت فرداي مديركل صدا و سيماي استان نسبت به ديروز براي شهرستان ميانه شد.

۱۳۸۹/۴/۱۳
۱۵:۵۲


فرماندارشهرستان ميانه با اشاره به اهميت خبر ، خبر امروز را تاريخ فرداي ملت دانسته و در اين راستا خواستار توجه متفاوت فرداي مديركل صدا و سيماي استان نسبت به ديروز براي شهرستان ميانه شد.
سيد حميد يزداني در ادامه با توجه به وسعت و پراكندگي شهرستان ميانه نسبت به ساير شهرستانهاي استان درخواست كرد تا با ايجاد دفتر خبري در شهرستان ميانه به زودي شاهد رشد و ارتقاي خبر ازلحاظ كميت و كيفيت خبر و جايگاه اصلي آن باشيم.
وي كه در جلسه كارگروه فرهنگي و اجتماعي شهرستان ميانه با حضور مديركل صدا و سيماي استان سخن مي گفت، اضافه كرد كه تلاشهاي عمده ما مسئولين در جهت عمران و آباداني شهر بوده و مسائل فرهنگي و اجتماعي كمي غفلت كرده ايم اما اميدواريم با عنايت ويژه مديركل و راه اندازي دفتر خبري و انجام امور فرهنگي در راه ارتقاي مسائل فرهنگي و اجتماعي شهرستان در كنار امورات عمراني قدم برداريم.
فرماندار شهرستان ميانه در پايان صدا و سيما را بنا به فرموده مقام معظم رهبري دانشگاهي براي جوانان و الگوگيري آنان خواند و افزود: كار در رسانه كاري سنگين و پرمخاطره است كه فقط ايثار مي خواهد و كساني كه در اين حيطه كار مي كنند بايد بدانند كه وظيفه دشواري در راه هدايت افراد جامعه خصوصاً جوانان  براي  ادامه زندگي بر عهده دارند.

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

امکان درج دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.

اخبار روز