کد خبر: ۴۱۲۱
۵۱۰ بازدید
۳ دیدگاه (۳ تایید شده)

استاندار آذربايجان شرقي:

دولت مشي شهيدان رجايي و باهنر را در پيش گرفته است

۱۳۹۰/۶/۶
۲۲:۰۱

ميانه، تبريز- استاندار آذربايجان شرقي گفت: دولت احمدي نژاد مشي شهيدان رجايي و باهنر را در پيش گرفته و آنها را الگوي خود قرار داده است و ما به اين امر افتخار مي كنيم.
 به گزارش ايرنا، احمد عليرضا بيگي روز يكشنبه در آيين افتتاح طرح هاي عمراني و خدماتي شهرستان ميانه اظهار داشت: عملكرد و منش دولت موجب شده كه از احمدي نژاد به عنوان رجايي زمان ياد مي شود.
وي اظهار داشت: بررسي شاخص هاي مختلف اقتصادي و اجتماعي نشانگر توان و خدمات نظام جمهوري اسلامي ايران و كارهاي انجام شده توسط دولت در مناطق مختلف كشور مي باشد.
وي يادآور شد: براي نمونه قبل از انقلاب امكان ذخيره سازي آب در استان ما وجود نداشت در حالي كه هم اكنون با وجود سدهاي متعدد نزديك به چهار ميليارد متر مكعب در استان ذخيره سازي آب داريم.
عليرضا بيگي گفت: شيوه مديريت از نزديك دولت و سفرهاي استاني آن موجب شده تا تصميم گيري ها ميداني تر و عملياتي تر شوند.
وي افزود: اجراي طرح مسكن مهر نياز قشر عظيمي از مردم را پاسخگو بوده و فقط در شهرستان ميانه 250 واحد علاوه بر نياز شهرستان احداث و آماده تحويل است.
وي با اشاره به آثار مثبت اجراي قانون هدفمندي يارانه ها گفت: از نظر دولت احمدي نژاد روستاييان و عشاير قرار نيست هزينه زندگي شهري ها را پرداخت كنند بلكه همه بايد از حق و حقوق خود بهره مند شوند.
استاندار آذربايجان شرقي تاكيد كرد: مردم مي توانند با توانايي و تدبير خود به توزيع عادلانه ثروت كمك كنند.
بر اساس اين گزارش، استاندار آذربايجان شرقي پيش از اين مراسم سالن چند منظوره دانش كارگران ميانه كه با اعتبار پنج ميليارد ريال ساخته شده است را افتتاح كرد.
وي همچنين سد صومعه علياي تركمنچاي شهرستان ميانه كه براي اجراي آن بيش از 72 ميليارد ريال هزينه شده است را افتتاح كرد.
پل قرانقو، مدرسه 12 كلاسه مسكن مهر، مجتمع فني دانشگاه آزاد و پست 400كيلو ولت ميانه نيز امروز توسط استاندار آذربايجان شرقي افتتاح شد.
شهرستان ميانه با 191 هزار نفر جمعيت در 178 كيلومتري جنوب شرق تبريز قرار دارد.

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

امکان درج دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.

۹۰/۶/۸ ۱۴:۴۹
یک عده نا اهل ونامحرم مردم را فریب دادند وسرکار آمدند وهیچ سنخیتی با شهید رجایی ندارند. خداند آخر وعاقبت انقلاب را ختم به خیر کنادومردم را از دست این ریا کاران خلاص نماید. آمین یا رب العالمین.
۹۰/۶/۷ ۱۸:۱۳
شهید رجائی کی اهانت وهتک حرمت به دیگران را نردبان ترقی خود قرار داد . اوکی این همه به مردم وعده دروغ داد و به هیچ کدام عمل ننمود.
۹۰/۶/۷ ۱۲:۳۱
((-عاتقه صدیقی همسرشهید رجایی نیز در ادامه پشت تریبون قرار گرفت و این پرسش را مطرح ساخت که چرا کسانی خود را شبیه به شهید رجایی معرفی می‌کنند. وی اظهار داشت: «اگر هم اینها عقاید و مدیریتی دارند، مدیریتشان درحد آن مقامی که قرار گرفته‌اند نیست. صدیقی اضافه کرد متاسفانه این افراد گفتاری زیبا و مردم پسند، اما رفتار و کرداری ناهمگون دارند». همسر شهید رجایی از مسئولان خواست با کسانی که موجب نگرانی جامعه و مردم می‌شوند برخورد کنند.))منبع:آرشیوسایت آفتاب نیوز7/6/90 لينك: http://www.aftabnews.ir/vdcezw8zpjh8xei.b9bj.html

اخبار روز