کد خبر: ۳۸۱۰
۱۵۳۸ بازدید
۴۱ دیدگاه (۴۱ تایید شده)

توهین آشکار شیویاری رییس شورای شهر به شعور مردم

۱۳۹۰/۴/۱۳
۲۳:۳۸

ریاست محترم شورای شهر با سلام واحترام

ولی نه از ته دل ، از روی اجبار  می دانید چرا ؟

چون شما به شعور مردمی که آمده بودند تا  به حرف ها وشاید دفاعیات شما و آقای شهردار گوش فرا دهند،توهین کردید ، شما را به 32 روز قبل می برم ودلیلی که این انتقاد را از شما خواهد شد کامنتی بود که در روزهای اول ریاست خود نوشته بودید:

(منبع: www.vom.ir/voiceofmiyana/492  )

 

فرهاد شیویاری  (f-sh )

1390/3/12 - 19:18:33

با سلام حضور همشهریان عزیز  
طرح   استیضاح آقای میعاد شهردار میانه از طرف 3 نفر از اعضا شورای اسلامی شهر میانه مطرح   شده است که با طی مراحل قانونی اقدام خواهد شد.بسیاری از مطالب ذکر شده از طرف   اعضای 3 نفره همان مطالبی است که قبلا هم بوده است و بسیاری از مطالب کلی است و   بعضی از مسائل مطرح شده هم اکنون در دست اقدام بوده و مراحل قانونی را طی میکند   برای استیضاح و برکناری شهردار 5 رای از 7 رای می بایست وجود داشته باشد بعدا به   طور مفصل اقدامات انجام شده و دلایل بحث استیضاح به اطلاع همشهریان خواهد رسید. از   تمام عزیزانی که برای شهرشان دلشان می تپد متشکرم.نقد و انتقاد خیلی خوب است اما   برای ساختن و سازندگی نه برای براندازی   .
.................................
صدای میانه: از ریاست محترم شورای شهر جناب فرهاد شیویاری تشکر می کنیم بابت   توضیحات کاملشان  .

 

اما نمی دانستیم جواب دادن به انتقادات از سوی شما قفل کردن در ساختمان وسالن شورا خواهد بود ،.

بینندگان مطلب را در کم وکیف کار قرار می دهیم تا بفهمند چگونه مورد توهین قرار می گیرند ، من برای خودم متاسفم که به شما اعتماد کرده و رای دادم ، این کار بسیار زشتی که به دستور مستقیم شما انجام شد مطمئنا بر آرای یکی از نزدیکانتان تاثیر خواهد گذارد .

اصل ماجرا :

ساعت 17 آقایان شیویاری رییس شورای شهر و مهدیخانی ،همسر خانم امیدی و مشاور ارشد ! آقای شهر دار به ساختمان  شورا آمده وتمام در ها قفل می کنند و به نگهبان دستور اکید می دهند که به هیچ عنوان به تلفن وصدای در توجهی نکنند.

آقای مهدیخانی به نگهبان بنری میدهند و می گویند که به در ساختمان بزنند که در ذیل آورده شده است ، آقای شیویاری کلیدها را با خود برداشته ومی برند .

تا اینکه دیگر اعضای موافق استیضاح سر می رسند وبعد از اینکه می بینند کسی از کارمندان در ساختمان پاسخگو نیست قفل درب ورودی را می شکنند وبعد از آگاهی از اصل ماجرا و تهدید نگهبان توسط رییس شورای و برای اینکه توهینی به مردم نشود قفل ودرب سالن اجلاس را نیز می شکنند تا شرمنده ی مردم نشوند .

حال آقای شیویاری این سوال مطرح می گردد که چرا به مردم می خواستید دروغ بگویید ؟

یعنی اینقدر پیش شما بی ارزش هستیم و ارزش ما فقط در پای صندوق های رای هست ؟

اقای شیویاری در جلسه ی روز 30 خرداد مگر حضورنداشتیم، مگر خود شما قول استیضاح یا استعفای شهر دار را در این تاریخ نداده بودید ؟

چندین و چندین سوال مطرح است ، شما می توانستید با حضورتان در این جلسه برای خود اعتباری کسب کنید نه اینکه آن را بر باد دهید !

دستمم یارای نوشتن ندارد به حدی شما پشت پا زدید به تما مردم ، خدا نکند مردم از کسی رویگردان شود که "آب رفته به جوی برنخواهد گشت "

مردم به حدی عصبانی وناراحت شدند که در پایان طوماری امضا شد تا یکی به داد این شهر و مردمش برسد ، متاسفانه ما یکبار دیگر اشتباه کردیم که به شما اعتمادکردیم .

شما می دانستید  که طبق قانون اگر در جلسه حضور پیدا می کردید ، آن جلسه با 5 نفر رسمیت پیدا می کرد ولی منافع شخصی را در ماه های اول ریاستتان به منافع شهر ترجیح دادید .

گزارش کامل از جلسه امروز را فردا به اطلاع عموم همشهریان خواهیم رساند ولی همین قدر کافی است گفته شود که رییس شورا باعث برهم زدن جلسه استیضاح شدند .

آقای شیویاری ،ریاست محترم شورا !اگر تصاویر زیر گواه اهانتتان وفریب مردم نیست پس چیست ؟ عکس ها را می گذارم قضاوت با خود مردم ولی ،بفرمایید تا ما هم قانع شویم مطمئن باشید این اسناد در ذهن مردم ثبت خواهد شد مردمی که به چه امیدهایی در صف رای قرار گرفته بودند :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

امکان درج دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.

۹۰/۴/۲۸ ۱۷:۵۳
آقا جنگال، اونی که ما تو سایت صدای میانه دیدیم چنگال بود نه جنگال ، شما چرا خودتو وسط انداخته ای ؟!
۹۰/۴/۲۶ ۲۲:۲۸
سلام نوشته کاربر چنگال به من مربوط نیست! ........................ صدای میانه: اولاً برای درج کامنت با نام کاربری وارد شوید. بدون نام کاربری، مطالب ارسالی اعتبار ندارند. ثانیاٌ هر دو گمنامید. ایشان هم می تواند شما را منکر شود.
۹۰/۴/۲۶ ۱۱:۳۶
یاشیل این وسط می خواهی چه تحفه انتخاباتی برای خودت و دوستانت فراهم کنی ، خداوکیلی راستشو بگو
۹۰/۴/۲۶ ۰۹:۳۷
سلام آقاي شهيدي ارادت ما به شما كامل است. منظور بنده مشخصات شخصي بوده است . كه نماد انتخابي هم ميتواند باشد. مرا به اسم كوچكم صدا بزن. و با نماد من سخن بگو
۹۰/۴/۲۵ ۲۰:۴۶
ياشيل :اينجانب با داشتن هر دو عنوان. ---------------------------------------------------------- جناب یاشیل اگر ادعایتان واقعی است بقول آقای نایبی ، مشخصات اصلی و نام واقعی خود را (طبق اظهار نظر خودتان) برای کاربران سایت اعلام نمایید .
۹۰/۴/۲۵ ۲۰:۴۴
با سلام حضور دوستان ، معروض می دارد با توجه به شناختی و آشنایی 15 ساله ای که از زمان دانشجویی با جناب آقای خلفاپور فرماندار محترم میانه دارم به یقین ایشان در پی حل موضوع تخلفات شهرداری میانه و برخی اعضای شورای شهر هستند و انشالله نتیجه آن را بزودی همه مردم غیرتمند میانه مشاهده خواهند نمود . شنیده ها و نقل قولهای بعضی اعضای شورای شهر نیز حاکی از آن است دستگاه محترم قضایی نیز بطور مستند و با مدارک مستدل وارد این موضع گردیده است . دوستدار میانه
۹۰/۴/۲۵ ۰۸:۳۵
سلام خانواده هاي شهدا و ايثارگران چشم و چراغ اين ملت هستند. اينجانب با داشتن هر دو عنوان ارادتمندي خود به قشر ايثارگر را اعلام ميدارم. و هيچ برخورد نا شايستي با عزيزانم نكرده ام .و هيچ بي احترامي در موردشان روا نداشته ام . برداشت شما قطعا اشتباه بوده است و باز هم اعلام مي دارم شما وكيل يا وصي همه خانواده هاي محترم نيستيد. نظرات شما فقط در مورد خودتان صدق ميكند.
۹۰/۴/۲۳ ۱۴:۲۸
از برخورد سخیف آقای یاشیل با خانواده های محترم شهدا و ایثارگران که دنبال نقد سازنده و سئوال از مسئولین امر میان ه هستند بسیار متاسفم . اگر یاشیل محترم لحظه ای حضور مخلصانه در جبهه یا ایثارگری داشت بخود اجازه نمی داد در این سایت اینگونه اصل موضوع خیانت شهردار و برخی اعضای شورا را از یاد برده و یقه خانواده های ایثارگران و شهدا را بچسبد ! آقای نایبی بنده هم آماده ام بعنوان یک ایثارگر در هر محکمه ای که بفرمایید بر علیه تخلفات موجود در شهر و شهرداری شهادت بدهم .
۹۰/۴/۲۲ ۱۷:۴۳
با سلام سخنم با افرادي هست كه با عنوان غصبي خانواده شهدا و ايثارگران نظرات شخصي خود را درج مينمايند. اين موضوع اولا شرعا درست نميباشد چرا كه آوردن اسم جمع كه شامل خيل عظيمي از مردم ميباشد بدون داشتن وكالت از همه، محل اشكال است. سئوال اين است كدام خانواده ها و كدام ايثارگران؟ بنده خودم از نظر قانوني جزء هر دو عنوان ميباشم و به لحاظ ارتباط كاري، خيلي از ايثارگران را هم مي شناسم ولي در جائي نديدم كه به شما وكالت داده باشندتا نظرات خود را با اين عنوان ثبت كنيد .بنابراين كار خلافي انجام داده ايد و در صورت شناخت شما موضوع در مبادي قانوني قابل پيگرد ميباشد. و اما فريب خوردگان شمائيد كه بدون داشتن آگاهي و بصيرت افراد را مورد تهمت قرار مي دهيد. در زماني كه شما كودكي بيش نبوديد ودر كوچه لي لي بازي ميكرديد،و در زمان گرسنگي به مادرتان ميگفتيد: "ننه منه په په ور من آشام" و گاه گاهي براي رفع تشنگي از آب جوي تناول مي كرديد،در آن زمان كه به اسلحه كلاشينكف ميگفتيد: "شلاچينچف" و..... ما و امثال بنده در سنگر مقدس جبهه در زير آتش دشمن بعثي از كيان مملكت خود دفاع ميكرديم. حالا چطور شد كه به يكباره ما شديم فريب خورده و شما شديد حافظ منافع كشور و نظام. در اين دنيا هميشه گذشته ها فراموش مي شود و چه بسا موارد ارزشي به ضد ارزش تبديل ميشوند، و اين يك امر بديهي مي باشد. البته از كودكاني مثل شما انتظاري بيش از اين نمي رود چرا كه تربيت كنندگان شما مسائل را وارونه به شما انتقال داده اند. از خداوند متعال خواهانم كه ما را به همان كه صراط مستقيم خودش است هدايت فرمايد.
۹۰/۴/۲۰ ۱۸:۲۵
یاشیل : نظرخانواده های شهدا و ایثارگران : نظر چند فريب خورده از طرف برخي عنصر معلوم الحال دليل بر درست بودن ... ----------------------------------------------------------- آقا یا خانم یاشیل از همان عنوان انتخابیتان که نماد فتنه گران است معلومه که سودای ستیز با انقلاب و نظام و خانواده های شهدا و ایثارگران را داشته و دارید والا خانواده های شهدا و ایثارگران هیچ موقع مانند شما خود را به فلان امتیازی ناحق و مجوز و رانتها نفروخته و نمی فروشند . شمایید که مشغول ضمه مردم میانه هستید با این حمایتان از شهردار خاطی میانه . شما فریب خوردگان مزدور ایادی استکبارید که خوی استکبار و انحصارطلبی خود را دارید از طریق این رسانه بر سر مردم نیز خالی می کمید ولی بحمدلله روسیاهی برای فریب خوردگانی مثل شما خواهد ماند . ولی به هر حال خداوند متعال همه ما و شما را هدایت فرماید. با اینکه می دانیم اعتقاددات را نیز همیشه به تمسخر می گیرید ولی انشالله در فردای قیامت خواهیم دید چهره واقعی شما را آنگونه که بدلیل برخی ملاحضات اینگونه سنگ یک متخلف واقعی را به سینه می زنید ! خدا وکیلی یک فرد عادی بغیر از اعضای باندتان بود یک اشتباه سهوی می کرد ! اینگونه می گذاشتید در شهر میانه رفت و آمد کند شما و اطرافیان رانت خوارتان !چنان با دسیسه بازیهایتان بر زمینش می زدید که نتواند از جا بلند شود . ولی خدا را شکر مردم میانه بیدار شده اند و این از حرکتهای خوب جوانان غیورش پدیدارتر است .
۹۰/۴/۲۰ ۰۸:۲۵
اينكه مسائل را وارونه به خورد مردم بدهند توهين اشكار است. من از خانواده هاي شهدا عذر مي خواهم: شما كه با اين عنوان مطلب ميگذاريد چند نفر اين قشر هستيد؟خواهشا همه را قاطي ندانم كاري خود نفرمائيد ميانه خيل عظيمي از خانواده شهداست و قطعا نظرات شما نظر آنها نيست. اينكه قانوني عمل شده است شكي در آن نيست ولي نظر چند فريب خورده از طرف برخي عنصر معلوم الحال دليل بر درست بودن موضوع نمي باشد. در ضمن يكبار ديگر به نوشته خود رجوع كنيد حتي شما درست نوشتن جمله را بلد نيستيد چه برسد به بيان مسائل .
۹۰/۴/۱۸ ۲۰:۰۴
ياشيل: آ قاي شيوياري بهترين تصميمات را اتخاذ كرده اند . -------------------------------------------------------------- عزیز جان چه قاطعیتی این حرکت شیویاری بغیر از عجز و ناتوانی خودش و سایر اعضای محافظه کار شورا (خانم امیدی و آریامنش ) و فرصت طلبیشان فاقد مفهوم دیگری بود . در انتخابات آینده خواهیم دید که خود فرهاد شیویاری و برادرش یعقوب شیویاری چگونه سزای این توهینشان را به مردم متدین میانه خواهند دید !
۹۰/۴/۱۸ ۱۴:۳۳
آقاي شيوياري بهترين تصميمات را اتخاذ كرده اند . اصلا قاطعيت در امور مديريت همين است. مگر با احساسات عده اي كه آگاه بر مسائل نيستند ميتوان تصميم نا بجا گرفت . آنهايي كه هاي هوي براه انداخته اند قطعا منافع شخصي خودشان در خطر است . مسئول صداي ميانه هم نظرات شخصي خود را اعلام ميدارد ولي رعايت حق الناس را نمي كند . اگر اين وسيله جهت آگاه نمودن مردم است ،حتما بايد مسائل بصورت درست بيان شود. ...................... صداي ميانه: مطالب صداي ميانه مجموع نظرات مخالف و موافق است. حتماً درصد موافقين اندك بوده كه اينگونه قضاوت مي كنيد. صداي ميانه نظر شخصي ندارد و افراد هستند كه كامنتها و مطالب را درج مي كنند.
۹۰/۴/۱۷ ۱۶:۰۴
آقای شیویاری با این حرکتت هم روی خودت اثر منفی گذاشتی هم روی برادرت.
۹۰/۴/۱۷ ۱۶:۰۱
دست شمادرد نكند كل كاشتي
۹۰/۴/۱۷ ۰۰:۲۳
آقای فرماندار جناب آقای خلفاپور باید خودشان یا نماینده کارآمدشان نظیر آقای باقری (معاونت محرم سیاسی فرمانداری ) باید در روز شنبه در این جلسه حضور یایند تا خدای ناکرده شائبه حمایت پنهانی از اعضای خاطی و لجباز شورا و شهردار فعلی از سوی نماینده دولت عدالت محور (فرمانداری میانه ) در ذهن مردم میانه ایجاد نشود . تعدادی از ایثارگران حاضر در دوجلسه گذشته شورای شهر که اهانت برخی اعضای خاطی شورا را بچشم خود دیدند
۹۰/۴/۱۶ ۱۶:۵۵
ماندم چه بگم ، شیر تو شیریه دیگه
۹۰/۴/۱۶ ۱۴:۱۷
با سلام احتراما از اقای فرماندار ودادستان محترم شهخر تقاضا میکنم که در این جلسات به عنوان جزئی از این مردم شرکت کنند و حق را به حقدار برسانند تا بر این مردم بیش از این ظلم نشود باتشکر میانالی
۹۰/۴/۱۶ ۱۴:۰۹
سلام توصیه به اقایان و خانم های مخالف و موافق اگر نسبت به نوشهای که اقایان مخالفند از اقایان موافق دلیل و مدرک بخواهید یا اقایان مخالف دلیلی برعدم صحت گفته های موافقین بیاورید با عرض پوزش چرا بعضیها خود خوری میکنند مدارک بهترین دلیل بر گفته هاست ما را همه می بینند چرا خود را کوچک کنیم
۹۰/۴/۱۶ ۱۱:۱۸
شنبه مورخه18/04/90 ساعت 18حضور همشهریان در جلسه شورای شهر برای شرکت در جلسه استیضاح شهردار میانه
۹۰/۴/۱۶ ۱۰:۱۹
آقای طاهر نائبی شما فضای سایت رامسموم می کنید و این نقطه نظرات شما باعث دلسردی ویاس مردم می وشود شمادراین سایت به عوض اینکه به مسئولیت نظارتی خود بعنوان مدیر سایت عمل نمائید خودت همه رامحکوم می کنی ونظرات شخصی خودوهمفکرانت رابه صحنه می کشی درهیچ محکمه ای ازاین اتهام ها به کشی نمی زنند .متاسفم برای مدیر سایتی شما که منطق و تعادل را رعایت نمی کنی وتندروی می کنی .......................... صداي ميانه: لطفاً از جانب شخص خودتان صحبت كنيد و سخنگوي مردم نباشيد. در اين چند روزه فقط شما فضاي سايت را مسموم مي كنيد. اگر انتقادي نسبت به موضوع مطرح شده داريد بفرماييد و بهانه نيآوريد.
۹۰/۴/۱۵ ۲۱:۱۶
آقای نایبی عزیز. سعی کنید با مسائل منطقی برخورد کنید. زاویه نگاه شما باید یک دید کلان باشد نه عوام فریبی های اقبال و ابوالقاسم زاده. شما تاکتیک شورا را با عوامفریبی دارین تفسیر می کنین. اینکه نیومدن و برگزار نشد کاملا صحیح و کاری نادرست است ولی یه زمانی هم همین آقایان برای انتخاب شهردار جلسات شورا را تحریم می کردند. برخورد دوگانه این اعضا و شما عزیزان با اصطلاح از اکثریت انداختن یک جلسه مهم (آبستراکسیون) منو یاد این می اندازه که شما دارین بی طرفی را در اطلاع رسانی رعایت نمی کنید. موفق باشید. ***************** طاهر نائبی : ممنون از نظرتان ، آن چه که در این جلسه ی علنی گفته شد ، همگی بر اساس اسناد ومدارک بود که بالغ بر ده ها صفحه تخلف بود . بنده دقیقا آنهایی را عنوان کرده ام که یا اسنادشان را دیدم یا در سالن به همراه سایر مستمعین آن را شنیدیم . جایگاه رییس شورا با دیگران فرق می کند ، اگر این اتفاق در یکی از شهرهای بزرگ با این سبک صورت میگرفت ، خبر بیشتر از اینها دچار جار و جنجال میشد و مطمئن باشید مسئله به تریبون های بالاتر می رسید نه اینکه مسکوت بماند . بنده هر کجا چنین صحنه هایی را ببینم آن را رسانه ای کرده وموردسرزنش قرار می دهم ،زیرا این مردم هستند که به مسئولین ارزش می دهند .
۹۰/۴/۱۵ ۱۷:۲۴
در یکی از سایتهای میانه نکته ی جالبی رو گفته بودند : "مفهوم بنر بسی جالب است ! در ورودی رو قفل کردن بعد بنر رو زدن داخل ساختمان ! یعنی پیش بینی شده بود در رو میشکونند میان تو می خونند؟ در غیر این صورت جای بنر اونجا نبود !" ******************** طاهر نائبی : آقا یا خانم آگاه ، نمی دونم این نظر رو در کدوم سایت خوندید ؟ اینجا که چنین نظری داده نشده است .ولی ، عکس بنری که در ابتدا زده شده در پشت صحنه ی صحن جلسه بود که با دوربین خود عکسش را گرفتم و قرار بود آن را به صحن جلسه ی علنی بیاورند که در مطلب دوم عکس آن زده شده است.
۹۰/۴/۱۵ ۱۶:۱۰
خانم امیدی شما لطفا در مورد ... شخص مورد نظر در شهرداری تحقیق کنید و ببینید این پج پجهای در گوشی چیه به ولاه این مردم دوست ندارند نامی از کسی در جمع برده شود شما نیز به خود بیاید ودر نور چراغ دیگران بیراهه نرویدتحقیق کنید تحقیق؟
۹۰/۴/۱۵ ۱۰:۱۷
چوخ جالب انگیزدی
۹۰/۴/۱۴ ۲۲:۱۵
آقا مهدی چهره تو همین جریان تلویزیون شهری خوب واست مونده که خود شیرینی میکنی.
۹۰/۴/۱۴ ۲۱:۰۱
آقای خلفاپور فرماندار میانه چرا برخوردی با شیویاری و پناه برخدا نمی کند ؟ آیا این است نماینده دولت بودن !
۹۰/۴/۱۴ ۱۷:۲۴
: چقدر راي اشتباهي نه يكبار نه دو بار .....
۹۰/۴/۱۴ ۱۴:۱۰
بنده اول برای خودمان متاسفم که فردی چون شیویاری در مسند شورای شهر نشسته، فردی که به جای پاسخگویی به مستندات ارایه شده از سوی چهار عضو دلسوز شورا، درها را قفل می کند، فردی که از توهین به مردم هیچ ابایی ندارد. سپس برای سه عضو غایب متاسفم که خیلی ارزان جایگاه، ارزش و منزلت خود را از دست دادند.پانزده مورد تخلف با سند و مدرک ارایه شد اگر غایبین حرفی برای دفاع از عمکرد خود داشتند حتماً می آمدند. امیدوارم هر چه سریع تر اقدامات قانونی برای برخورد با این تخلف ها صورت پذیرد.
۹۰/۴/۱۴ ۱۳:۵۲
واقعا جالب بود! یعنی واقعا این اتفاقات افتاده.... چقدر شهر و شورای شهر قانون مند و جالب و .... داریم.
۹۰/۴/۱۴ ۱۳:۲۷
از اعضای مردمی شورای اسلامی شهر آقایان واعظی ابوالقاسم زاده دکتر خداویردیلو و عبادی که به فکر شهر میانه و مردمش هستند صمیمانه تشکر می کنیم مردم هیچ وقت دهن کجی و تمسخرشان را توسط شیویاری و خانم امیدی (همسر ارسلان مهدیخانی) از یاد نخواهند برد انشاالله با دقت بیشتر در انتخابات آتی در مقایل این توهین شیویاری و امیدی با حذفشان حقشان را کف دستشان می گذاریم
۹۰/۴/۱۴ ۱۳:۲۱
آقای شیویاری استراتژی ... را که از ... به ارمغان آورده اید بر سر مردم مسلمان میانه پیاده می کنید !؟ بس است دست از این لجبازی کودکانه بردار و به مردم بپیوند
۹۰/۴/۱۴ ۱۳:۱۵
آق فرهاد می دانستیم بالاخره تشنگان قدرت نخواهند گذاشت به تنهایی تصمیم بگیری متاسفیم که تمام سخنانت در دوران انتخابات شعار بود متاسفیم که به تو رای دادایم رای ما را پس بده ! برو با همان شهردار ... و م.ا برج ساز متخلف ثروت یک شبه ! بدست آورده دم خور باش!
۹۰/۴/۱۴ ۱۰:۵۳
نمی دونم شیویاری از کجا دکتر شد؟ فوق لیسانس رود هن از کی تاحالا دکترا حساب می شود ؟!!! ...................... طاهر نائبي: در خبر بنده چنين عنواني نيآمده فقط آقاي مهدي چهره از اين عنوان جعلي استفاده كرده اند. آقاي شيوياري داراي مدرك "ليسانس روانشناسي" از "دانشگاه آزاد رودهن" مي باشند.
۹۰/۴/۱۴ ۰۹:۵۷
: رياست محترم شوراي شهر ميانه آقای شیویاری! آیا مردم را مثل ماشین های کوکی فرض کرده اید که هر وقت اراده کنید آنها را به سمت ساختمان شورا کشانده و هر وقت بخواهید آنها را به خانه هایشان بکشانید؟ آقای آريامنش ، آقای شیویاری و خانم امیدی! نیامدنتان به جلسه ی استیضاح شهردار ،دهن کجی بود بر صدها شهروند حاضر و هزاران شهروند غيرحاضر که با امیدی سرشار چشم به عملکردی صحیح و منصفانه از سوی شورای شهر را داشتند. نیامدنتان توهینی بود بر آن جانباز ایثار گر روشن دلی که آمده بود تا ثمرات چندین سال ایثارگری اش را ببیند. خانم امیدی ،نماینده ی مردم!!! ملت شما را انتخاب کرده اند تا از حقوق آنها دفاع کنید نه اینکه از حق و حقوق همسر گرامی دفاع و برای حفظ پست کلیدی شان در شهرداری مردم را به سخره بگیرید و به شعورشان توهین کنید. تشکر می کنم از نمایندگان واقعی ملت ،آقایان حاج آقا ابوالقاسم زاده،اقبال عبادی،مهندس صادق واعظی و دکتر خداوردیلو که مانع از توهین بیشتر به مردم شدند. دریاب کنون که دولتت هست به دست کاین دولت و ملک می رود دست به دست
۹۰/۴/۱۴ ۰۱:۵۲
۹۰/۴/۱۴ ۰۱:۲۷
عجب صبري خدا دارد.... (( معینی کرمانشاهی)) عجب صبري خدا دارد ! اگر من جاي او بودم همان يك لحظة اول .. كه اول ظلم را مي‌ديدم از مخلوق بي‌وجدان ، جهان را با همه زيبايي و زشتي، به روي يكدگر ، ويرانه مي‌كردم عجب صبري خدا دارد ! اگر من جاي او بودم ، كه در همسايه صدها گرسنه ، چند بزمي گرم عيش و نوش مي‌ديدم ، نخستين نعرة مستانه را خاموش آن دم بر لب پيمانه مي‌كردم عجب صبري خدا دارد ! اگر من جاي او بودم ، كه مي‌ديدم يكي عريان و لرزان ديگري پوشيده از صد جامة رنگين، زمين و آسمان را واژگون مستانه مي‌كردم. عجب صبري خدا دارد ! اگر من جاي او بودم ، نه طاعت مي‌پذيرفتم نه گوش از بهر استغفار اين بيدادگرها تيز كرده پاره پاره در كف زاهد نمايان سجدة صد نامه مي‌كردم. عجب صبري خدا دارد ! اگر من جاي او بودم، براي خاطر تنها يكي مجنون صحراگرد بي‌سامان هزاران ليلي نازآفرين را كو به كو آواره و ديوانه مي‌كردم. عجب صبري خدا دارد ! اگر من جاي او بودم، به عرش كبريايي با همه صبر خدايي تا كه مي‌ديدم عزيز نابجايي ناز بر يك ناروا گرديده ، خواري مي‌فروشد گردش اين چرخ را وارونه بي‌صبرانه مي‌كردم. عجب صبري خدا دارد ! اگر من جاي او بودم ، كه مي‌ديدم مشوش عارف و عامي ز برق فتنة اين علم عالم‌سوز مردم‌كش ، به جز انديشة عشق و وفا ، معدوم هر فكري در اين دنياي پرافسانه مي‌كردم. عجب صبري خدا دارد ! چرا من جاي او باشم ؟! همين بهتر كه او خود جاي خود بنشسته و تاب تماشاي زشتكاريهاي اين مخلوق را دارد وگرنه من به جاي او چو بودم ، يك نفس كي عادلانه سازشي با جاهل و فرزانه مي‌كردم عجب صبري خدا دارد ! عجب صبري خدا دارد !
۹۰/۴/۱۴ ۰۱:۲۵
من هم در جلسه بودم و امضا کردم ، واقها برای جناب شیویاری متاسفم که دست در دست تعدادی ... بیت المال گذاشته و آنها را یاری می دهد ، شهردار بايد پاسخگوي 7.5 میلیارد تومان باشد. ایها الناس کجایید که ببینید چی شده ، آقای دادستان مدعی العموم کجایید که از منافع مردم دفاع کنید ، فرماندار محترم كجاييد؟
۹۰/۴/۱۴ ۰۰:۲۸
: درود بر دکتر فرهاد شیویاری
۹۰/۴/۱۴ ۰۰:۲۲
آقا دیدید عرض نکردم استیضاح یعنی طلب باج و سهم خواهی است نه به جهت استیفای حقوق حقه پایمال شده آحاد مردم سندش هم همین جلسه استیضاح

اخبار روز