کد خبر: ۳۸۱۵
۱۱۰۸ بازدید
۲۸ دیدگاه (۲۸ تایید شده)

گزارشي از جلسه استیضاح ! شهردار ( قسمت دوم)

۱۳۹۰/۴/۱۴
۱۷:۲۹

جلسه قرار بود ، جلسه ی استیضاح باشد ، همه به این شوق و نیت آمده بودند تا ببینند کدام یک از طرفین ماجرا بر مسئله فائق آمده و از خود دفاع خواهند کرد ؟

اما این جلسه پرده از بسیاری رانتهای موجود از شهر برداشت که خود جای تامل دارد ، به قول مهندس واعظی این ویروس باید از جان شهرداری برداشته باشد که همانا فساد های مالی است .بسیاری از تخلفاتی که ذکر می شود حاصل صحبت های 4 عضو شوراست که حاضرند آن را در  هر محکمه ای ارائه دهند.

اما در این جلسه چه صحبتهایی مطرح شد ؟

-         عدم رسمیت جلسه به دلیل غیبت 3 عضو شورا (مخصوصا ً رییس شورا)

-         اشاره به نامه ای که 1 ساعت قبل از شروع جلسه ی 30/03/90 توسط آریامنش ارائه شد ،تا برای همکاری بیشتر و تعامل با شهردار به ایشان فرصت داده شود .(اصل نامه که به تایید 6 نفر از اعضا به غیر از خانم امیدی رسیده در ذیل آورده شده است )با خط آقای شیویاری و درخواست آریامنش

-         دلیل انتخاب شهردارفعلی آشنایی 15 ساله ی وی با قوانین و اعضای شهرداری بود(به دلیل داشتن مسئولیت حراست)

-         موافقت با تمامی درخواست های آقای میعاد به طوری که به اندازه ی تمام شهرداران قبلی با ایشان همکاری کرده ایم ،چون بومی بود .     

-         دلیل استیضاح عدم اجرای برنامه ها توسط شهردار است (عدم اجرای 13 مورد از 15 مورد )     

-         قول 100 درصد شیویاری و آریامنش برای شرکت در جلسه ی استیضاح و همراهی با موافقین استیضاح در صورت عدم همکاری شهرداری      

-         استعفای غيرمترقبه آقاي آريامنش كه بيشتر براي فرار از پاسخگوئي بيشتر است ، البته ما 4 نفر با این استعفا موافقت نخواهیم کرد ،کسی که اینجا به این صورت به مردم خیانت می کند ، همه جا خيانت مي كند.      

-         مقدمات شکایت از آقاي آریامنش به دلیل عقد قرارداد با شهردار (طبق قانون : هیچ یک از اعضای شورا نمی توانند به طور مستقیم یا غیر مستقیم به عقد قرارداد با شهرداری بپردازند).     

-         تحت تاثیر قرار گرفتن رییس شورا و ابطال جلسه به خاطر یک نفر که هنوز تکلیف استعفایش معلوم نیست .    

-         رییس شورا باید فرا جناحی بوده و بدون طرفداری عمل کند .

-         عدم ارسال صورتجلسه 30/03/90به فرمانداری ، نوشتن نامه توسط  شیویاری به فرماندار در صبح روز 13/04/90 مبنی بر لغو عدم حضورش در جلسه ی بعد ازظهر

-         کار کردن شهردار با کسانی که در زمان تصدی خود بر پست حراست ،خود آنها را صاحب پرونده کرده بود واکنون نیز پروندشان دایر است .به عنوان مثال همسر یکی از اعضا ی شورا دارای فساد مالی بود و توسط شکایت های خود آن را به 6 ماه زندان محکوم کرده بود ولی بعد از انتخاب شدنش ، وی را به عنوان مشاور ارشد انتخاب کرد .

-         همکاری مشاور حقوقی شهردار به مدت 11 ماه بدون قرارداد ، چه عاملی می تواند باعث دلگرمی برای کار باشد در حالی که حقوق و دستمزدی دریافت نشود .

-         محکوم شدن 720 میلیون تومانی شهرداری به دلیل عدم حضور مشاور حقوقی در جلسه دیوان عدالت اداری ، دلیل عدم حضور داشتن رابطه ی دوستانه و همکاری بیرون سازمانی آقایان خلیفه ( مشاور حقوقی شهرداری ) و نصیرزاده ( وکیل مرحومین نظری وتوفیقی) می باشد . حال آنکه هر کسی می داند در صورت حضور نمی توانستند حکمی را صادر کنند چون آن دو نفر در قید حیات نبودند .

-         دادستان گفته : تازمانی که این شخص مشاور حقوقی است ، شهرداری به حق وحقوقش نخواهد رسید و همیشه محکوم خواهد بود .

-         با 2.5 میلیارد مازاد در آمدی که شهرداری در سال 88 داشت می توانستیم 3 پل روگذر در نقاط مختلف شهر بزنیم ، یکی از مهندسان قول و طرح این کار را به شرط طی کردن مراحل شرعی و قانونی داده بود ، که درآمدی سالیانه برابر با 500 میلیون برای شهرداری داشته باشد .

-         استفاده از مصالح غیر استاندارد یکی از اعضای شورا به دلیل زد و بندهای پشت پرده ، بر اساس استانداردها تنها بتن آرمه ی تولیدی توسط شرکت ، استاندارد لازم را داشت .به عنوان مثال بین سرآسیاب تا معلم 3 بار کفپوش عوض شده تااینکه دفعه ی سوم کفپوش ها از سراب آورده شد .

-         تمامی معاملات انجام شده بین شهردار و این عضو شورا خلاف قانون بوده وبایستی در یک دادگاه پاسخگو شوند وشکایت های اولیه انجام شده است .

 

در قسمت سوم که اواخر شب یا فردا ارائه می شود  به سخنان جنجالی مهندس واعظی که با تشویق مردم همراه بود اشاره خواهد شد که  در آن به وجود" قدرت موازی در زمان شهرداران سابق "اشاره کردند همچنین به برخی فسادهای مالی و فراری دادن سرمایه گذران خارجی و داخلی توسط شهرداری و نزدیکان ایشان اشاره می شود . نیز به طومار امضا شده ی مردم در اعلام انزجار خود از عمل زننده ی ریس شورا پرداخته خواهد شد .

   عکس های مرتبط :

   

 

بنری که قرار بود بر در قفل شده ی شورا زده شود ولی در صحن جلسه شورا به نمایش گذاشته شد .

 

 

جداول به کار رفته در مبلمان شهری در صحن علنی جلسه ی شورا

 

 

 

تریبون در انتظار استیضاح

 

 

 

نامه درخواستی آقای آریامنش برای تعویق جلسه ی استیضاح و قول مساعدت برای همکاری با سایر اعضا

 

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

امکان درج دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.

۹۰/۴/۲۰ ۱۸:۴۸
آقای یاشیل بجای درس ادبیات دادن و آدرس اشتباهی به مردم دادن !در اینگونه مسائل با چشم بصیرت به مسائل نگاه کن هر چند که از عنوان یاشیلت معلوم است که سودای آشوب و فتنه در سر داری ! بی خود مانند نصیرزاده خودت را فیلسوف نشان نده می خواهی نام اصلی کاربریت را عنوان کنم !؟
۹۰/۴/۲۰ ۱۲:۴۸
آقای یاشیل!!! اکثریت در ترکیب 7 نفره یعنی بیشتر از نصف، که میشود 3 + 1 و یا بیشتر پس اکثریت شورا در آن روز در مقابل ساختمان شورا حاضر بوده اند و جنابعالی بهتر است ریاضیات خود را تقویت کنی.
۹۰/۴/۱۹ ۲۱:۴۶
آقاي طاهر خان كلمه مركب "دور زدن مردم" خيلي عاميانه است. معمولا دور مردم ميگردند. باشووا دولانيم تصميم گيرنده جهت استيضاح اكثريت اعضاء ميباشند حتما صلاح را بر آن دانسته اند. قرار نيست كه مسائل احساسي حل و فصل شود. آمدن يا نيامدن هم حتما تصميم اكثريت بوده است. پيشگاه مردم هم ترس ندارد آنكه ترس دارد پيشگاه خداست و هر كسي با توجه به اعمالش بايد بترسد. حضرت علي (ع) با آنهمه عظمتش در دعاي كميل چه ها كه با خدا راز و نياز نمي كند . واي به حال من البته شما حتما از بزرگواراني زندگي همه بازيست الا عشق بازي عشق را طوري بازي كن كه نبازي ************* طاهر نائبی : توصیه می شود اینها را به دوستانتان بفرمایید ، بیشتر اثر میکند .
۹۰/۴/۱۹ ۲۰:۳۰
رياست شورا در كمال اقتدار با مردم بر خورد كرده است و با احترامي كه به مردم قائل بوده مسائل را قانوني پيگيري كرده است. اينكه برخي از ايثارگران در جلسه بوده اند قابل درك است چون اكثر دوستان يكي از اعضاء شورا از قشر ايثارگرانند. بنده خودم هم افتخار ميكنم كه جزء ايثارگرانم ولي راي همه يكسان نيست . چشم ها را بايد شست جور ديگر بايد ديد. **************** طاهر نائبی : خب پس معنی قانون را فهمیدیم ، دور زدن مردم ، قفل کردن در و زیر پا نهادن قولی که به مردم در روز 30خرداد برای برگزاری جلسه علنی داده بودند . ولی اسم اینهایی که گفتید اقتدار و قانون نیست و بلکه ترس از حضور در پیشگاه مردم ، استفاده از منصب است به شکل منفی .
۹۰/۴/۱۷ ۰۰:۲۰
آقای فرماندار جناب آقای خلفاپور باید خودشان یا نماینده کارآمدشان نظیر آقای باقری (معاونت محرم سیاسی فرمانداری ) باید در روز شنبه در این جلسه حضور یایند تا خدای ناکرده شائبه حمایت پنهانی از اعضای خاطی و لجباز شورا و شهردار فعلی از سوی نماینده دولت عدالت محور (فرمانداری میانه ) در ذهن مردم میانه ایجاد نشود . تعدادی از ایثارگران حاضر در دوجلسه گذشته شورای شهر که اهانت برخی اعضای خاطی شورا را بچشم خود دیدند
۹۰/۴/۱۶ ۲۲:۴۶
: معصومه زندی: آقا طاهر ... دوما چرا داداش جونت صداشو درنمیاره؟ بهشون بگید توبه هم کنه فایده نداره و باید تغاس پس بده بخاطر اینکه تخم اختلاف در شهر کاشته. .......................... قریشی: داداش جونش دو ماه تخم رو کاشت و آب داد و مواظبت کرد تا میوه بده الان منتظر هست تا میوه رو بخورند. تو خیال کن ترسیده یا پشیمون شده!
۹۰/۴/۱۶ ۱۳:۳۸
با سلام خدمت خانم زندی ای کاش در جلسات حضور داشته باشید و از نزدیک خیانت به بیت المال و ساخت پاخت بعضی از اعضای شورا بخاطر منافع شخصی با ابری میانه بازی میکنندببینید یه سوال وجدانا اقای شهردار در طول مدت شهرداری خود به اندازه این دو هفته که استیضاحش در شورا مطرح شده بود و اعضای محترم شورا درخواست مشاهده ریز فاکتورهاو قراردادهای شهرداری با پیمانکاران و بسیاری از عملکردهای شهردار را درخواست کردند انجام داده قابل مقایسه هست چرا در عرض این دو هفته چندین پیمانکار در نقاط مختلف شهر همزمان مشغول کار شدند بجز اینکه سر پوشی بر عملکردها اشتباه خود بگذارد و اگر اینگونه نبود باید اقای شهردار جرات داشتن و در مقابل مردم از خود دفاع میکردند چون اگر ریگی به کفششان نبود در شورای شهر را نمی بستند اقای مهدخانی کیه بیاد بخاطر حفظ موقعیت خود بنر تعطیلی استیضاح را بر سردر شورا بزند پس شهر بدون شهردار بهتر است از شهردار ...............
۹۰/۴/۱۶ ۰۱:۲۹
طاهر نائبی : یادم نبود از محضر اساتیدی چون شما استفاده کنم .) جواب خوبي نيست.احترام هم چيزه خوبي است ***************** طاهر نائبی : اگر مورد بی احترامی را می فرمودید ممنون می شدم . .................................................................. جناب اقاي طاهر نائبي مدير محترم صداي ميانه . با سلام و خسته نباشيد شما به عنوان يك مدير در برابر جامعه اي قرار گرفته ايد كه متشكل از دوست و دشمن . دانا و نادان. عاقل و سفيه. دانشمند و بيسواد و ..... ميباشند نبايد با هر بادي بلرزه در بياييد و جواب دندان شكني بدهيد كه همانا در فرا خور شخصيت شما نيست اجازه بدهيد گذشت زمان همه چيز را برملا خواهد كرد البته از محضر حضرت عالي عذر ميخواهم هدف بنده خداي ناكرده نصيحت نيست بلكه وصيت است . در ضمن انتخابات مجلس گذشته را يادتان بياوريد كه كدام يك از اعضاي شوراي شهر فعلي مبلغ و پيش سخنران نمايندگان فعلي بودند انگاه قضاوت فرماييد كه قضيه از چه قرار است و اين مصيبت از چندين سال پيش بر ما ميانه اي ها طراحي و اجرا شده است . بدرود
۹۰/۴/۱۵ ۲۲:۳۵
: آقای طاهر نایبی لطفا فقط به دو سوال من جواب بدین: اولا فرض کنید برای خوش آیند دشمنان این شهردارو کنار بذارند. آیا شهر بی شهردار خوبه؟ تو که میدونی این شورا لیاقت پیدا کردن شهردارو نداره. دوما چرا داداش جونت صداشو درنمیاره؟ بهشون بگید توبه هم کنه فایده نداره و باید تغاس پس بده بخاطر اینکه تخم اختلاف در شهر کاشته. ****************** طاهر نائبی : کی گفته شهردار کنار گذاشته شود ، افراد نامبرده به مردم ولو اندک حاضر در آن جلسه نیشخند زدند و آنها را به تمسخر گرفتند .شهردار باید می آمد و پاسخگو می شد چه بسا تبرئه هم می گشت و همه هم به دنبال ایشان همکاری می کردیم . در مورد برادرم هم عارضم که اگر خودشان پاسخ دهند بهتر است . ولی سوال من این است که یکی دیگر در را قفل کرده چرا ایشون باید جواب دهند ؟
۹۰/۴/۱۵ ۱۹:۴۹
بعنوان یک میانه ای از وضعیت موجود و سکوت مسئولین در برابر بی ادبی و بی احترامی آقایان شیویاری ، آریامنش ، پناه بر خدا ، مهدیخانی و خانم امیدی واقعاً متأسفم. آیا این افراد دوباره می خواهند به خود اجازه دهند و به عنوان نماینده شورا یا مجلس از این شهر کاندید شوند؟ با تحلیل ساده از مسائل روز دوشنبه به راحتی متوجه می شویم که این سناریو از قبل طراحی شده و بنر نیز از قبل نوشته و آماده شده بود حتی استعفا آرامنش نیز همین طور.برای بر هم زدن موضوع و فرار از پاسخگویی. آیا پست و مقام برای اینها این همه ارزش دارد که از آبرو و افکار عمومی مهم تر است؟ آیا ساختمان شورا ملک خصوصی و شخصی آقای شیویاری است که کلیدرا با خود می برد؟ و ... به زودی مسائل فوق در جراید و روزنامه ها و رسانه ها به طور قطع منتشر خواهد شد چون مسأله خاصی است و در هیچ جای دنیا مثال ندارد
۹۰/۴/۱۵ ۱۸:۳۸
این خیانتکاران به مردم همان آدمهای آقای نماینده می باشند. ************** طاهر نائبی : نمی دانم منظور شما کدام نماینده است ، فرقی هم نمی کند ، این عادت بسیار بدی هست که هر مسئله ی کوچک وبزرگی را ربط به فلان نماینده کنیم . اینها شخصیت جدایی دارند و آنها هم جدا ، دلیل عقب ماندگی شهر ما هم همین است ، فورا ً یک برچسب طرفداری می زنیم . این حرکت زشت بود ، توسط فلان فرد بوده ، تمام .
۹۰/۴/۱۵ ۱۵:۴۸
با سلام خدمت همشهریان فهیم ازطرف همه مردم یک سوال از غائبین جلسه استیضاح شهردار جناب آقای دکتر شیویاری؟اقای عبادی با مدرک فوق دیپلم حرف خود را خود رودررو باشجاعت بیان میکند چگونه است که اقای مهندس اریامنش با ان همه دبدبه و کبکبه حرفشان را شما میزنید مگر ایشان از شمال چه کم دارند که نمی توانند از خود دفاع کنند شما که در جلسه قبلی می گفتید من 100ساعت برای این مردم وقت گذاشتم و به مردم قول دادید که در جلسه بعدی حاضر شوید و حق را به حقدار برسانید پس چه شد؟چرا در های شورای شهر را به روی مردم بسته بودید؟چرا بخاطر بی گناهی عبادی که به دادگاه معرفی شد بر سر در شورای شهر پلاکارت نزدید واز حق ایشان دفاع نکردید ولی بخاطر شانه خالی کردن اقای اریامنش از زیر بار مسئولیت پلاکارت بر سردر شورای شهر زده درها را قفل میکنیدبه قران چوب خدا صدا ندارد روزی جزای این اعمال ناپسندانه خود و قسمی که یاد کرده اید که از حقوق مردم دفاع کنید ولی افسوس که اینگونه نشد خواهید داد. چگونه می خواهید در مقابل این مردم حاضر شوید و بر چشمان ما نگاه کنید شما به عنوان یک دکتر اقای مهندس اریامنش به عنوان یک مهندس خانم امیدی به عنوانیک دبیر اقای میعاد به عنوان یک شهردار که جرات رودر رو شدن با مردم و دفاع از خود را ندارید چگونه به این مردم می خواهید خدمت کنیدچرا باید عضو ی از یک مجموعه که متهم به فساد اخلاقی است نام مجموعه را زیر سئوال ببرد پس این گوش و چشمان ما کی باز خواهد شد چرا مسئلین شهر (دادستانی فرمانداری اطلاعات حراست شهرداری )اقدامی نمی کنند عاقبت این شهر چه خواهد شد
۹۰/۴/۱۵ ۱۳:۲۹
: فرقی نمی کند چه کسی باشیم؛! رئیس یا مرئوس، مخالف یا موافق، منتقد یا مشوق؛ ... بیایید این آیه را با حضور قلب بخوانیم شاید کمک کند تا درسیر شتابان در مسیر نفس عماره خود تأمل دوباره کنیم: وعسی ان تکرهوا شیئا و هو خیر لکم و عسی ان تحبوا شیئا و هو شر لکم ، والله یعلم و انتم لاتعلمون / 216 بقرة )
۹۰/۴/۱۵ ۱۲:۴۸
(طاهر نائبی : یادم نبود از محضر اساتیدی چون شما استفاده کنم .) جواب خوبي نيست.احترام هم چيزه خوبي است. كلا تمام جوابهاتون با تمسخر است.(يادم نبود از محضرتان استفاده كنم) شما تو اين سايت خدمتگزار مردمين نه اربابشون. كلا مدعي هستين.پس سعي نكنيد افكار و عقايد بازديدكننده ها رو مسخره كنيد. اگر ميتوانيد به صورت منطقي قانعشون كنيد ...................... صداي ميانه: مي ترسم بگويم از محضر حضرتعالي عذرخواهي مي كنم بابت اينگونه جواب احترام آميز بخاطر اينكه ممكن است باز هم بگوييد بي احترامي كردم. آيا عين شما حرف بزنم خوب است؟
۹۰/۴/۱۵ ۱۲:۰۳
یک پیشنهاد اگر ممکن است : مطالب مهم و انتقادات و پیشنهادات بجا که مورد تایید بیشتر اعضا سایت(اعضاء حقیقی) هستند در پایان (بعد از اعلام نظرات) در یک پست مستقل بعنوان (امضاء جمعی ) تایید و جهت ارسال به سایت یا ادرس اداره مربوطه اقدام شود هرچند مسئولین محترم شهر باید خود با مراجعه به منابع خبر در همان منبع باید پاسخگو باشند !
۹۰/۴/۱۵ ۱۱:۴۶
اتفاقاتی که در میانه می افتد باید به فال نیک گرفت ، مطالبات مردم همیشه بحق هستند و مسئولین باید جوابگو باشند بنظر من سایت صدای میانه در بازتاب این نوع اخبار صحیح عمل می کند و اگر آقایان دفاعیه در خور دارند بفرمایند ، گوش می کنیم اما نهایتا : مردم میانه فهیم و آگاه هستند و روز به روز بر آگاهی آنان افزوده می شود ، شعور مردم را دست کم نگیرید فکر نکنید فردا با یک ترفند تبلیغاتی همه چی فراموش خواهد شد! منتظر پاسخ هستیم
۹۰/۴/۱۵ ۱۱:۳۳
با سلام ، گزارشات رسیده و مطالب پشت پرده شهرداری + مطالب موجود در سایت صدای میانه و تخلفات شهردار و رئیس شورای شهر و هزاران مطلب و سند موجود همگی توسط اینجانب برای رئیس جمهور و رهبر فرزانه انقلاب ارسال گردیده است . امید است با هوشیاری این دو نهاد در راس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به خود آمدن فرماندار میانه موضوع فوراً رسیدگی گردد . استقلال آزادی جمهوری اسلامی
۹۰/۴/۱۵ ۱۰:۰۳
از آقای نائبی بسیار سپاسگزارم که مردم را در مسائل اساسی مربوط به شهر آگاه می سازند واقعا شهرداری یکی از سازمانهای بی در و پیکر در میانه است که باید به اوضاع نابسامان آن رسیدگی شود
۹۰/۴/۱۴ ۲۲:۵۴
آقای میانه ای : ----------------------------- نکنه تو خودت میعادی که اینگونه مخفی شده ای !
۹۰/۴/۱۴ ۲۲:۴۷
: جناب آقای نایبی: بنده نیز به نوبه خودم از شما هم به خاطر ارایه گزارش زیبایتان تشکر می کنم و هم به خاطر جواب دادنتان به برخی افراد که کنار گود نشسته و به جای احساس مسئولیت، طرفداری از کسانی می کنند که در روز روشن مردم را سخره گرفتند. پاینده باشید.
۹۰/۴/۱۴ ۲۲:۴۴
آقای ... که دم از اطلاع رسانی صحیح در سایتشان می زند چرا سکوت کرده و اطلاع رسانی نمی کند همانند ... نخوابید ؟؟!! .................................... صدای میانه : میانه ایها بیش از 100 وبسایت و وبلاگ دارند که اگر منوی "لینکستان میانه" را در سایت صدای میانه بزنید، مشاهده می کنید. هر سایت سلیقه خود را دارد و صحیح نیست که از دیگران انتظار داشته باشیم مطابق سلیقه ما رفتار کنند. هرکسی آزاد است سراغ سایت مورد علاقه خود برود.
۹۰/۴/۱۴ ۲۲:۴۲
خبرها از آمادگی صادق نایبی برای تصدی پست شهرداری حکایت دارند آقای طاهر نکنه این همه هیاهوی الکی واسه داداش جونت باشه !!!! ................................ طاهر نائبی: هیاهوی الکی؟!!
۹۰/۴/۱۴ ۲۱:۳۸
اقای نایبی لطفا شماره تماس برای تشکر ازشما باشد چون بعضی ها درابراز مطالب با نام حقیقی به مصلحت نباشد. ****************** طاهر نائبی : ایمیل بنده :naebi_taher@yahoo.com
۹۰/۴/۱۴ ۲۱:۰۰
از حرکت قاطعانه اعضای واقعی شورا عبادی واعظی ابوالقاسم زاده و خداویردیلو و همچجنین از آقای نایبی در راستای اطلاع رسانی صحیح و بموقعشان از تخلفات شهردار میانه (مجید میعاد ) و تلاش برای حل معضلات شهر میانه ممنونیم و از حمایت مغرضانه و بچه گانه شیویاری و آریامنش و خانم امیدی از پناه برخدا اعلام انزجار می نماییم
۹۰/۴/۱۴ ۲۰:۳۹
جناب نائبي رياست محترم صداي ميانه متذكر ميشوم كه روش برخورد با نظر دهندگان را تمرين كنيد. (طاهر نائبی : یادم نبود از محضر اساتیدی چون شما استفاده کنم .) جواب خوبي نيست.احترام هم چيزه خوبي است
۹۰/۴/۱۴ ۲۰:۳۱
تا بوده همین بوده درست بشو هم نیست اما حداقل سود این قبیل مسائل این است که دفعه بعد با بصیرت به غارتگران حقوق مردم رای خواهیم داد.
۹۰/۴/۱۴ ۲۰:۰۵
آقای طاهر نایبی عزیز از وفاداریتان به مردم میانه و دفاع از حقوق میانه ایها کمال تشکر را دارم آقای رسولزاده دنبال غلط املایی نباش بیا دنبال مصیبتها و مشکلاتی که شهردار متخلف میانه پناه برخدا بوجود آورده و بهمراه شیویاری و آریامنش و امیدی دارند میانه را ویران می کنند باش همین افرادی مثل شما هستند که هیزم به آتشدان خائنین به بیت المال و کوتاهی کنندگان در حق مردم میانه می ریزند ! ***************** طاهر نائبی : ممنون ،اگرکاری انجام می شود تنهابراساس وظیفه ای است که بر دوش داریم .
۹۰/۴/۱۴ ۱۸:۳۲
آقای طاهر نایبی مشق نوشتی مومن؟ این چه گزارشیه که نوشتی؟ خودتو مسخره کردی یا مردمو؟ ... **************** طاهر نائبی : یادم نبود از محضر اساتیدی چون شما استفاده کنم .

اخبار روز