کد خبر: ۱۷۵۸
۳۱۲ بازدید
۰ دیدگاه (۰ تایید شده)

دو خبر از آموزش و پرورش میانه

۱۳۸۹/۴/۱۴
۱۵:۲۵
کسب رتبه اول استانی توسط آموزش و پرورش میانه در ارزیابی عملکرد کمیسیون های تخصصی گروههای آموزشی مشاوره در سال 89-88

با توجه به ارزیابی اداره کل آموزش و پرورش استان از عملکرد کمیسیونهای تخصصی گروههای آموزشی مشاوره مناطق استان در سالتحصیلی 89-88 ، آموزش و پرورش میانه در موضوع آسیب های اجتماعی نوپدید و راههای پیشگیری از آن رتبه اول استانی را کسب کرده است .


اعلام مراتب تشکرازمدیر کل آموزش و پرورش استان و مدير آموزش و پرورش شهرستان ميانه توسط فراکسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی
جمعي از فراكسيون فرهنگيان مجلس شوراي اسلامي خواستار تشويق مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربايجان‌شرقي و مدير آموزش و پرورش شهرستان ميانه از وزير آموزش و پرورش شدند


بسمه تعالي

جمعي از فراكسيون فرهنگيان مجلس شوراي اسلامي خواستار تشويق رئيس سازمان آموزش و پرورش استان آذربايجان‌شرقي و مدير آموزش و پرورش شهرستان ميانه از وزير آموزش و پرورش شدند.

تعدادي از نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي طي نامه‌اي از وزير محترم آموزش و پرورش خواستند بخاطر توجه ويژه رئيس محترم سازمان آموزش و پرورش استان آذربايجان شرقي و مدير تلاشگر آموزش و پرورش شهرستان ميانه نسبت به  ارزشهاي والاي اسلامي و آشنا نمودن جوانان و نوجوانان با مفاهيم و معاني برآمده از مكتب اسلام ناب و انس و الفت دانش آموزان با صفا و بهجت نماز و همچنين حمايتهايي كه در راه اندازي و ادامه فعاليت مدرسه علوم ديني و حوزه علميه شهيد آيت الله حامدي شهرستان ميانه نموده اند آنان را مورد قدرداني و تشويق قرار دهند.

متن نامه بشرح زير مي باشد:

برادر ارجمند جناب آقاي دكتر حاجي بابايي

وزير محترم آموزش و پرورش

سلام عليكم

                در اين مقطع زماني ياد و نام مبارك پيامبر اعظم از هميشه زنده‌تر است و اين يكي از تدابير حكمت و الطاف خفيه الهي است. امروز امت اسلام و ملت ما بيش از هميشه به پيغمبر اعظم خود نيازمند است، به هدايت او، به بشارت و انذار او، به پيام معنويت او، به رحمتي كه او به انسانها درس داد و تعليم داد، امروز درس پيغمبر اسلام براي همه بشريت، درس عالم شدن، قوي شدن، درس اخلاق و كرامت و درس رحمت، درس جهاد و عزت و درس مقاومت است و همچنين آشنا كردن جوانان با مفاهيم و معاني برآمده از مكتب اسلام ناب و آشنا كردن با صفا و بهجت نماز، خدمت بزرگي به آنان و آينده اي است كه با عزم  خود، آن را خواهند ساخت و اينكه دل و جان نيالوده جوان، آماده ترين كانوني است كه اين مشكات نور و حضور مي‌تواند در آن گرمي و روشني پيدا كند و راه سلوك و عروج معنوي را در ميانه كژ راهه‌ها، نمايان سازد. اين موضوعات و اقدام به آن خدمتي بزرگ است كه در اولويت برنامه هاي جناب آقاي رضايي رياست محترم سازمان آموزش و پرورش استان آذربايجان شرقي و آقاي عدالتخواه مديريت محترم آموزش و پرورش شهرستان ميانه قرار داشته است.

لذا از محضر مقام عالي وزارت استدعا داريم از حسن تدابير و تلاشهاي آنان در پيشبرد اهداف عاليه و موصوف صدرالاشاره و مخصوصاً در حمايتهايي كه در راه اندازي و ادامه فعاليت مدرسه علوم ديني و حوزه علميه شهيد آيت‌الله حامدي شهرستان ميانه منتقل شده و مي شوند به نحو مقتضي و به نحوي كه صلاح ميدانيد مورد قدرداني و تشويق قرار گيرند. «علي ايحال» تحري منتهي به اقدام مطلوب اين مهم موجب سرافرازي و تقدير سپاس و تاويل ارادت صادقانه خواهد بود./

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

امکان درج دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.

اخبار روز