کد خبر: ۳۸۱۴
۲۵۱ بازدید
۰ دیدگاه (۰ تایید شده)

شهرداري مرند در عقد تفاهم‌نامه دوم شد

۱۳۹۰/۴/۱۴
۱۷:۲۷

خبرگزاري فارس: شهرداري مرند در سومين همايش فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري استان در عقد تفاهم‌نامه بعد از تبريز رتبه دوم را به دست آورد.

مير سياوش اسبقي سرپرست شهرداري مرند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مرند اظهار داشت: در سومين همايش فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري استان كه با حضور شركت‌هاي خارجي و داخلي در تبريز برگزار شد، شهرداري و شوراي اسلامي شهر مرند با عقد 9 تفاهم‌نامه در زمينه‌هاي شهرسازي، احداث پايانه‌هاي مسافربري، فرودگاه كوچك، هتل چندمنظوره، بازارچه منطقه‌اي، تله‌كابين يوموري‌تپه و ميشو، پارك ويژه كودكان، مجتمع ورزشي چندمنظوره نورپردازي و زيباسازي شهري و كارخانه كمپوست بين ‌شركت‌هاي داخلي و خارجي منعقد شد.
وي، ارزش اعتباري اين قراردادها را يك‌هزار و 490ميليارد ريال اعلام كرد و افزود: از اين تفاهم‌نامه‌ها پنج مورد با شركت‌هاي خارجي و چهار مورد ديگر با شركت‌هاي داخلي بود كه شهرداري و شوراي اسلامي شهر مرند با عقد بيشترين قرارداد بعد از تبريز رتبه دوم را در جذب سرمايه‌گذار جذب كرده است.
اسبقي در ادامه يادآور شد: شهرستان مرند با قرار گرفتن در مسير اروپا و آسيا همچنين وجود منطقه گردشگري پيام مرند و مهار زنوز زمينه مساعدي براي ايجاد امكانات رفاهي و تفريحي براي جذب گردشگر را دارد.
وي اظهار اميدواري كرد تا با اجرايي شدن اين طرح‌ها شاهد توسعه و شكوفايي بيشتر امكانات گردشگري و ايجاد اشتغال باشيم.

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

امکان درج دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.

اخبار روز