یکی از وظایف روابط عمومی ها در ادارات ،ارتباط با رسانه هاست ولی شاهدیم که به جز چند سازمان و اداره خاص بقیه در خواب خوش هستند.
در چند وقت اخیر شاهد هستیم که فرماندار ویژه میانه شخصا به مطالب و کامنت ها مراجعه و پاسخ دهی می کند ،هر چند این کار جناب شکری بسیار قابل ستایش بوده و جای تقدیر دارد ولیکن ندادن تذکر به روابط عمومی ها ،آنها را از وظیفه ذاتی خود در پاسخگویی به رسانه ها دور می کند.
عدم آگاهی و تنویر افکار عمومی نسبت به سوالهای به حقی که دارند ،آنها را بدگمان کرده و باعث بروز شایعات مختلف نسبت به موضوع خاص می شود.
در بسیاری از مواقع سوالات و نظرات مردم در شبکه های اجتماعی بدون پاسخ می ماند ،گاهی پا را فراتر گذاشته و دستور حراست اداره برای عدم پاسخگویی به رسانه را رو می کنند .
پیشتر این مساله مطرح شده بود که برای رسانه های غیرمجوزدار نباید پاسخ داد که برای حل این مشکل چه سایت و چه کانال "صدای میانه" مجوزهای مربوطه را اخذ کرد و این امکان را فراهم کرد تا ادارات با داشتن اکانت آزادانه نسبت به انتشار مطالب و نظرات اقدام کنند و در صورت نیاز به سوالات پاسخ دهند.
اما هیچ کدام باعث تحرک ادارات نشد و فرماندار میانه به جای تمرکز روی مسائل مهمتر ،نسبت به کم کاری اداراتی پاسخگو باشد که خودشان رییس و روابط عمومی داشته و بابت آن حقوق دریافت می کنند.
درخواست می شود جناب شکری طی جلسه ای یکبار دیگر وظایف روابط عمومی ها را به آنها متذکر شده و آنها را به چالش بکشاند نه اینکه خود جورشان را بکشد.
در پایان جا دارد از روابط عمومی های فرمانداری ، دکتر شیویاری ،شهرداری ،دانشگاه های آزاد و پیام نور ،بخشداری کندوان ،اداره گاز ،تاکسیرانی ،جهادکشاورزی و تیپ تشکر شود که در حد وسع و محدودیت خود به سوالات و نظرات "صدای میانه" پاسخگو بوده اند و تاکید میشود فضای این سایت در اختیار روابط عمومی ها و ادارات است.