کد خبر: ۱۳۷۶۹۳
۱۴۸۰ بازدید
۶۳ دیدگاه (۳۰ تایید شده)

میانه ای های شورای راهبردی و انتخاب وزرا دولت پزشکیان چه کسانی هستند؟

۱۴۰۳/۴/۲۷
۲۱:۳۸

 سردار مصطفی مولوی در میان اعضای شورای راهبری دکتر پزشکیان

مهندس کیافر در کارگروه انتخاب وزیر نیرو

بهنام محمودی، در بین اعضای کمیته ورزش و جوانان برای بررسی گزینه های وزارت ورزش و جوانان

 

 

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۰۳/۴/۳۱ ۲۱:۵۷

با سلام جناب نائبی
جناب نائبی حق با شماست در خیلی از مسائل ولی فکر میکنین اگه برنامه ای نباشه...هرچند هم از کارشناسان با تجربه استفاده کرد میتوان وضع موجود تغییر داد...
فکر نمیکنین سخت باشه

۰۳/۴/۲۹ ۱۸:۳۹

با سلام

«انتخاب وزرا حق مسلم رئیس جمهور می باشد»

در اکثر کشورها معمولاً احزاب برنده در انتخاب اعضای کابینه، نقش اساسی دارند و این رویه در نبود احزاب منسجم و نظام مند، یک ابتکار عمل برای ایجاد بستری مشورتی برای رئیس جمهور محترم است. که بایستی به فال نیک گرفت و مقدمه ای برای ایجاد احزاب سازمان یافته، با برنامه، منظم و پاسخگو برای عملکردهای شان باشد.

ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس :
آقای پزشکیان باید کابینه را خودشان انتخاب کنند، نه شخص دیگری.

جای بسی تأسف است که ایشان با داشتن این جایگاه حساس، هنوز درک درستی از این راهکار کارشناسی جهت انتخاب مدیران ارشد برای جایگاه های مهم در حکمرانی کشور را ندارند. و به خود نیز زحمت نداده اند مطالعه ای اجمالی از روند و مراحل پروسه کار تیمی مذکور داشته باشند تا دیگر این جمله را ( آقای پزشکیان باید کابینه را خودشان انتخاب کنند، نه شخص دیگری ) عنوان نفرمایند!
انشاالله در مسائل مختلف حیطه کاری شان این چنین عمل نمی کنند؟!

البته که در آخر این جناب آقای دکتر پزشکیان است اعضای کابینه محترم را از میان برگزیده های کمیته ها، که با مشارکت، مشاورت و رأیزنی های نخبگان، دانشگاهیان، اساتید و کارشناسان همسو با دیدگاه های ریاست جمهور در رشته های مربوطه انجام پذیرفته است، انتخاب می فرمایند. و حتی ممکن است در مواردی به غیر از آنها، گزینه ی دیگری را نیز مدنظر قرار دهند.

در این میان برداشت های سطحی و تحلیل های توهم زای بی پایه و اساس و فاقد پشتوانه علمی و پوپولیستی از مسئول رسانه بزرگی چون کیهان و رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گرفته تا … ، می تواند به واقع از نداشتن سواد لازم و کافی آنها صورت گرفته باشد! و یا اینکه در صدد سنگ اندازی و تخریب می باشند!

با احترام
محمدرضا

۰۳/۴/۲۹ ۱۸:۳۱

واقعا نمیدونم شما چی رو میخوایین ثابت کنین؟ اصلا اختلاف ما با جناب جلیلی یک رای که چی. حکومت پذیرفته الان رئیس جمهور دکتر پزشکیان عه. این بحثها چیه دیگه. فقط بیاد داشته باشین تو دوره ۳ ساله شما تورم بالای ۴۵ درصد بوده. دلار بیش از ۵۰ درصد رشد داشته یعنی ۱ میلیون پول دوره روحانی ۵۰۰ هزار شده سفره شما نصف شده بفهمید. یعنی حق زن و بچتون رو برداشتن. حالا هی بیاین دفاع کنین از چی آخه. بس کنید تورو خدا تا کی لجبازی. تا کی تعصب الکی. تا کی میخواین خودتونو بخواب بزنین. بنظر شما فصل بیداری نیست. حالا ما نمیگیم دوره پزشکیان همه چیز گل و بلبل میشه که. همین که درد مردم رو درک کرده و بزبون آورده حالا به هر نحوی. مردم هم حمایتش کردن. انشالله که رو سفید بیان بیرون.

۰۳/۴/۲۹ ۱۷:۲۵

ببخشید این دو میلیون و ۸۰۰-۷۰۰ هزار رای که شما مثل آب خوردن نادیده میگیرید برابر با کل آرای استان خراسان رضوی است. مگر می توان تمام استان خراسان رضوی را ندید؟ با این تفکر ارتجاعی که شما دارید ببینید در تمام فامیل ۱۰ نفر موافق دارید بعد این ۲ میلیون و ۷۰۰ را اینجوری حذف کنید.

۰۳/۴/۲۹ ۱۷:۱۶

چقدر خوب گل به خودی می زنی 😆 یعنی اینقدر ریزش در آرای پایدارچی ها و رویش در اصلاح طلبان. آن ۱۷ میلیون رییسی چطور به ۱۳ میلیون جلیلی که ذوب در رییسی بود تنزل یافت؟

۰۳/۴/۲۹ ۱۵:۱۷

آقای نایبی که دستشان توی آمار و ارقام است خوب می دانند کمترین فاصله رئیس جمهور منتخب با نفر دوم در همین دوره بوده !!!!!!
فقط دو میلیون و ۷۰۰ هزار رای فاصله

۰۳/۴/۲۹ ۱۲:۰۳

جناب نایبی در انتخابات ۱۴۰۳ فاصله رای پزشکیان با جلیلی فقط دو میلیون و ۷۰۰ هزار بود در حالیکه در انتخابات ۱۴۰۰ فاصله رای رئیسی با همتی ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار رای بود .!!!!!!!!
یعنی فاصله رای نه ۲۰ درصد بلکه ۸۰۰ درصد

۰۳/۴/۲۹ ۱۰:۴۷

نزدیک به ۱۷ میلیون مردم را «کج فهمی مردم» می نامید؟ چقدر یک ذهن می تواند دیکتاتور و‌ مستبد باشد؟ فاصله نامزد پایدارچی شما با نامزد اصلاح طلب مردم، ۲۰٪ بود. شما اگر فاصله برنده و بازنده آمریکا را ببینید همیشه در حد ۱ و ۲ درصد است. به اراده مردم احترام بگذارید و تمکین کنید و خودتان را امام حسین و مردم را کج فهم تصور نکنید. مردم در فشار اقتصادی هستند و شما در سایه، زندگی آسانی دارید.

۰۳/۴/۲۸ ۲۲:۲۵

اگر فرو نمی پاشید
الان مجبور بودن مانند کره شمالی سگ وگربه بخورند
طبق اسناد رسمی ۶۰ درصد بودجه کشور روسیه جهت رشوه رد بدل میشه
سه سال فعلا وجبی از اکراین را با این همه پوز ادعا نتونسته اشغال کند
متاسفانه ما هم الگو مان شده پوتین
روزانه میلیاردها دلار از فروش نفت ضرر میکنیم
نمیدونیم چقدر نفت فروخته میشه به جیب چه کسی سرازیر میشه
تجهیزات نفت فرسوده میشه
برق صنایع را نمیتوانیم تامین کنیم ان موقع ادعای مدیریت جهانی را داریم
متاسفانه دیدگاه بعضی از مسولان ،مردم راگرسنه نگه دار تا حرف شنوی داشته باشند
یکنفر انتخاب شده حداقل حرف درست حسابی میزند انشالله که عملش هم اگر بگذارند درست حسابی خواهد شد
به امید سربلندی ایران وایرانی در سراسر گیتی

۰۳/۴/۲۸ ۱۹:۳۹

جناب نائبی عزیز مردم میانه در انتخابات به طور قاطع به پزشکیان رای دادن و این اقلیت هم کسانی هستند که یا منافعشان در خطر هست و یا به نظر مردم ارزش قائل نیستند و ولش کنید و وقتتان را هدر ندین و میانه در زمان رئیس جمهوری پزشکیان باید و باید و باید آباد و آباد وآباد شود و عقب ماندگیها جبران شود .تمام

۰۳/۴/۲۸ ۱۹:۳۱

جای تعجب هست عوض اینکه عقلانی فکر کنیم که تو دولت این همه پتانسیل داریم که میتوانیم بکارگیری کنیم تو این 8سال برای آبادانی شهرمان داریم ناشکری میکنیم و بعدا حسرت این موقعبت پیش آمده را خواهیم خورد .اگر مراغه ای ها این موقعیت را داشتن حداکثر استفاده را میبردن و ما هنوز بقا برمیت موندیم و داریم شهرمان را بمباران سیاسی میکنیم
مردم بیدار شیم و از فرصت پیش آمده حداکثر استفاده را بکنیم.

۰۳/۴/۲۸ ۱۹:۲۵

اصلا حرص نمی‌خورم رهرو مولایم حسین هیچ وقت از راهی که می‌رود نه ناراحت می‌شود نه پشیمان .هرچند برای کج فهمی مردم و خیانت عمروعاص ها بر کشور ناراحت باشد اما حرص هرگز.
چون می‌داند راهش حق است اگر چه تعدادش اندک باشد
اتفاقا حرص را کسانی می‌خورند که با وجود رای قومی قبیله ای فاصله رای زیادی ندارند برای همین دنبال ایجاد تفرقه بین انقلابی ها هستند.

۰۳/۴/۲۸ ۱۹:۱۰

برادرجان! اینقدر حرص و جوش نخور. 8 سال میخوای اینجوری خودخوری کنی؟! 

۰۳/۴/۲۸ ۱۵:۴۲

پیشنهاد میکنم نامتان را عوض کنید
بزارید
حرف نا حق
خیلی برازنده است

۰۳/۴/۲۸ ۱۴:۰۸

روزنامه ارمان امروز این تیترش هست ، خود عزیزان بدون سوگیری قضاوت کنین.

" مانیفست فروپاشی؟"

تیتر این روزنامه اصلاحطلب را ببینید

"اگر یک روزنامه منتقد پزشکیان به او لقب "گورباچف ایرانی" میداد جای تعجب نداشت؛ چون شهرت گورباچف در دنیا به خاطر ساده لوحی در اعتماد به امریکا بود که در نهایت باعث فروپاشی شوروی شد اما اینکه یک روزنامه طرفدار پزشکیان نیز از حالا او را گورباچف توصیف میکند، نشان میدهد خطر از آنچه که همه فکر میکنند نزدیک تر است!"

۰۳/۴/۲۸ ۱۱:۱۲

باسواد پرادعا جان! شرط سنی نامزد ریاست جمهوری دقیقاً این بند است:

3- حداقل سن 40 سال تمام شمسی و حداکثر سن 75 سال تمام شمسی در هنگام ثبت‌نام.

دکتر پزشکیان متولد 7 مهر 1333 است و در زمان ثبت نام در دوره بعد یعنی اردیبهشت 1407، دارای کمتر از 74 سال خواهند داشت.

این دو دو تا چهار تا هم نیست که برایتان سخت باشد یک جمع و تفریق ساده است.

در مورد فراز دوم حرفهایتان نیز اگر قیمت گوشت و دلار گران شد از همین تیم دولت فعلی که موفق شدند در عرض چهار سال قیمت مسکن، دلار، ماشین، میوه، گوشت و ... را با مدیریت جهانی ثابت نگه دارند مشاوره می گیرند!

۰۳/۴/۲۸ ۱۱:۱۲

سلام برادر ارزشی و مومن :جنابعالی با چه استدلال و منطقی قبول کردید آقای ظریفی برحام را نخوانده امضا کرده است؟ جنابعالی حرف کسی را که حتی بلد نیست اسمش را به انگلیسی بنویسد بر حرف های آقای ظریف با اینهمه سابقه در روابط بین المللی ترجیح می دهید؟اوج منیت و خود برتر بینی این هست که به قول آقای پزشکیان برخی می فهمند که نمی فهمند ولی برخی خود را حرف حق می دانند و متاسفانه نمی دانند که نمی دانند ولی خود را عقل کل می دانند و برای همه چیز و همه چیز حرف دارند و نسخه می پیچینند.

۰۳/۴/۲۸ ۱۱:۰۴

اینجور جاها سوختن حال میده چون منافع یه عده قطع شده و یاوه گویی میکنن باحاله

۰۳/۴/۲۸ ۱۱:۰۳

وقتتان را با این کله سنگ ها تلف نکن استاد.

۰۳/۴/۲۸ ۱۰:۵۹

تو به جز یک بیسواد تعصبی چیزی نیستی که هنوز در مورد سن رئیس جمهورت چیزی نمیدونی برات متاسفم که برا دوره بعد سن رئیس جمهورت اجازه ثبت نام نمیده.
من برا انتخاب آقای پزشکیان ناراحت نیستم اتفاقا انسان خوبی هستن ، منتها اون کسانی که ظریف خائن برا کابینه اقتصادی و ... چیدن میبینین خدا میداند مملکت رو به کجا میکشونن آخر سال نرخ دلار و گوشت رو ازتون میپرسم .
از حرفام ناراحت نشین ۴ سال هنوز داره شروع میشه

۰۳/۴/۲۸ ۱۰:۳۷

اینگونه که یک ریز در تمام مطالب صدای میانه علیه پزشکیان بمباران می کنی معلوم است که شغل شما همین است و بابت این کار حقوق می گیرید.

برادر عزیز! این حرف شما (مانند دهها کامنت دیگری که سمپاشی کرده اید) از سر دلسوزی نیست. مردم تفکر اصلاح طلبی را بر تفکر پایدارچی ها ترجیح داده اند و علیرغم 50% عدم حضور، باز هم با سه میلیون رأی بیشتر، تفکر دکتر پزشکیان را پذیرفته اند و شما باید تا 8 سال به اراده مردم تمکین کنید. این که الآن ظریف همه کاره است و پزشکیان از دکان سر کوچه شان خرید می کند، برای آدمهای کوچک تحریک کننده و اختلاف زاست اما برای آدمهای بزرگی مانند ظریف و پزشکیان عامل حسادت و اختلاف نمی شود.

به اراده مردم که چیزی فراتر از آن وجود ندارد احترام بگذارید.

۰۳/۴/۲۸ ۱۰:۳۳

از نظر افرادی مثل شما در دولت مرحوم رئیسی همه چیز گل و بلبل بود و بهانه ای هم از دولتشان در دستتون نیست. خیلی دوست داشتم جلیلی رئیس جمهور میشد تا بعد 4 سال ببینیم با این همه ادعا و خودبرتر بینی چی تحویل میدادید. ولی ما به پزشکیان رای دادیم.

۰۳/۴/۲۸ ۰۹:۴۵

چرا در مورد خسارت وارده از طریق لغو قرارداد کرسنت مهر سکوت بر لب زده اید اگر واقعا دلسوز کشور و ملت هستید در مورد خسارات وارده از بابت لغو قرارداد کرسنت که توسط دلسوز نمایان و باند بازازانی که امثال شما سطحی نگران سنگ شان را به سینه می زنید قلم فرسایی نمی کنید .

۰۳/۴/۲۸ ۰۸:۲۰

به نظر شما رییس جمهور منتخب اصلی مردم ایران کدومشون هستن؟
اونی که داره ترکیب وزرا رو میچینه یا اونی که داره برای نوه خودش آبنبات میخره؟
هنوز هم بگیم دولت سوم روحانی نیست!
باشه نیست...
اما من به شخصه برای کسی هم چون ظریف که قرارداد مهم و سرنوشت ساز بین المللی رو بدون خوندن، امضا زده باشه و باعث ایجاد شدن خسارت سنگین به کشور و مردمش شده باشه پُستی بالاتر از یک نظافتچی در شرکتم نخواهم داد.
شما رو نمیدونم.
اقای پزشکیان کنار مردم بودن بسیار خوب و ارزشمند هست اما برادر من انتخاب وزرا اونهم کسانی که چهارسال سرنوشت کشور رو قرار هست در اختیارشون قرار بدی از همه چیز مهمتر هست. داشتن روش ساده زیستی صرفا به انجام این حرکات نمایشی نیست کنار مردم بودن یعنی دغدغه اینده مردم و جوانان کشور را داشتند اونهم با وقت گذاشتن برای انتخاب افراد صالح و توانمند . برای هیات رفتن و میان مردم بودن فرصت زیاد هست.

۰۳/۴/۲۸ ۰۸:۱۶

شهیندخت مولا وردی زمان روحانی خائن از ازدواج هم جنسگراها حمایت کرده بود این ذات خراب رو دوباره میارن سرکار؟؟؟!!!!!
معلوم نیست مملکت دست کیه ، آی بالا یاااااا

۰۳/۴/۲۸ ۰۷:۳۹

عین همین پوستر برای صمت وجود دارد مرکب از هاشمی و هاشمی طبا و ... 

۰۳/۴/۲۸ ۰۷:۳۰

شورای راهبردی در سایه جالبه

۰۳/۴/۲۷ ۲۳:۳۲

این منافع را اگه میشه برای ما تعریف کنید در حالیکه غالب وزرا روسای سازمانها ودولتمردان بانفوذ لهجه مرکز ایران را دارند دوغوردانداکی. اغاجی اوز ایچیندن قورد ییر

۰۳/۴/۲۷ ۲۲:۲۲

تعدادشون کمه. با وجود اینکه میانه بزرگانی از علم سیاست و اقتصاد و ورزش و نظامی و ... در اقصی نقاط کشور دارد ۳ نفر خیلی کمه

۰۳/۴/۲۷ ۲۲:۰۷

به هر حال نبایستی در هر شرایطی منافع ملی فدای منافع شخصی گردد در غیر اینصورت حاکمیت رو به .......

اخبار روز