کد خبر: ۱۳۷۹۲۳
۵۳۷ بازدید
۵ دیدگاه (۳ تایید شده)

رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی میانه معرفی شد

۱۴۰۳/۵/۱۱
۱۳:۴۳

 

در جلسه شورای اداری شهرستان میانه و با حضور محمدباقر هنربر معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه، حجت الاسلام رشادی امام جمعه و حجت الاسلام حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی میانه معرفی شد.

در این جلسه، حجت الاسلام فراهی بعنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی میانه معرفی و از زحمات حجت الاسلام اردبیلی، رئیس سابق این اداره و حجت الاسلام اباذری برای تمشیت چندماهه امور اداره تبلیغات میانه قدردانی شد.

همچنین فرماندار میانه در این جلسه، مواردی از قبیل ضرورت تسریع در پاسخدهی ادارات به استعلامات مراجعین؛ لزوم تقویت روابط و تعاملات بین ادارات؛ نظارت جدی بر روند اجرای پروژه های عمرانی جهت صیانت از بیت المال؛ مدیریت مصرف انرژی از جمله برق در ادارات؛ پیگیری از مبادی استانی جهت جذب اعتبارات مصوب توسط دستگاهها و برخی موارد دیگر را متذکر شد.

حجت الاسلام رشادی امام جمعه میانه نیز در این جلسه، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و نیز ترور شهید اسماعیل هنیه را محکوم کرده، بر پیگیری و پاسخ جدی از سوی کشورمان به این اقدام بزدلانه رژیم اسرائیل تاکید کرد.

حجت الاسلام حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان نیز با اشاره به نقش تشکل های مردمی، مذهبی و فرهنگی، بر پشتیبانی، حمایت و تقویت این تشکل ها تاکید نمود.

    

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۰۳/۵/۱۷ ۰۸:۰۴

اینهمه آدم بیکار نشستن برا چی؟
خوب برید کار کنین و مشکلات مردم میانه رو مرتفع کنید

۰۳/۵/۱۳ ۰۸:۱۷

مسکن مهر شهرک اندیشه فاقد مسجد و حسینیه و فضای سبز و فضای تفریحی است

۰۳/۵/۱۲ ۱۷:۳۲

آلبوم عکسه یا خبر!؟

اخبار روز