کد خبر: ۱۳۸۷۶۶
۹۵۴ بازدید
۴ دیدگاه (۴ تایید شده)

جدیدترین آمار فوتی و مصدومین مشروبات الکلی در میانه

۱۴۰۳/۷/۲۰
۲۳:۲۸

محمودیان دادستان شهرستان میانه با اشاره به موضوع مسمومیت‌های الکلی در این شهرستان اظهار داشت: متاسفانه در روزهای اخیر بنا به گزارش نهادهای ذی‌ربط بر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی متاسفانه تاکنون یک نفر فوت و چندین نفر با حال وخیم بستری و تعدادی به بیمارستان‌های مرکز استان اعزام که از وضعیت مناسبی برخوردار نیستند‌.

وی افزود: از ابتدای بروز این حادثه دستورات جامعی درخصوص شناسایی عاملین تولید و توزیع این مشروبات  در دستور کار قرار گرفته و از افرادی که بخاطر مصرف مشروبات الکلی در بیمارستان بستری هستند بازجویی های لازم انجام خواهد گرفت.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه مشروبات الکلی ام‌الفساد بوده و منشأ ومبدا بسیاری از کژرفتاریهای اجتماعی و از بین رفتن بنیان خانواده ها و مسبب بسیاری از جرایم و جنایات مهلک است خاطرنشان کرد: لذا بدین سبب در آموزه‌های دینی ما مصرف مشروبات الکلی حرام شرعی بوده و در قوانین جزایی نیز جرم تلقی و برای مصرف،تولید ،نگهداری و فروش آنها مجازات تعیین شده است.

دادستان شهرستان میانه ابراز داشت: گرچه از ابتدای سال جاری باحجم قابل توجهی کشفیات در این خصوص مواجه بوده ایم که محکومین آنها در حال تحمل مجازات هستند لیکن سوداگران غیرقانونی همواره در پی کسب سودهای نامشروع، به جوانان و نوجوانان و خانواده های آنان رحم نکرده و نخواهند کرد و تا زمانی که تقاضا محدود نشود نمی توان در امر جلوگیری از عرضه موفقیت چشمگیری کسب نمود.

وی در پایان تاکید کرد: لازم است خانواده‌های محترم این موضوع را امری جدی تلقی و نسبت به این موضوع حساس و مراقب فرزندانشان بوده و هرگونه موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند./میاناخبرلری

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۰۳/۷/۲۴ ۰۸:۵۵

اقای محترم می فرمایید مشروبات ام الفساد است به نظرتون افیون ام الفساد
نیست همه بدبختی ما از شیشه است که راحت وبسیار راحت در میانه خرید وفروش ومصرف میشه شماها که مسول هستید مدیون اهالی شهر میانه هستید کارتون رو درست انجام بدید اقا

۰۳/۷/۲۲ ۱۳:۵۴

خاک تو سرتون بدبخت های نفهم . با چه رویی با کثافت درونتون میمیرین؟

۰۳/۷/۲۱ ۰۹:۰۳

چیزی که حرام الهی است رعایت کنند و نخورند و به این روز نیفتند

۰۳/۷/۲۰ ۲۳:۵۲

جمهوری اسلامی بخواد نخواد تقریبا ۵۰%جوانامون
درگیر مسئله شرب خمرن ، کشور باید برای جلوگیری از این اسیب مشروبات کنترل شده و ازاد بفروشه
هم جلو قاچاق و سواستفاده گران گرفته میش و هم اینگونه ابرو ریزی تو کشور اسلامی نمیفته

اخبار روز