کد خبر: ۱۰۸۲۰۳
۵۶۹ بازدید
۱۴ دیدگاه (۱۴ تایید شده)

سنه نه ؟

۱۴۰۰/۴/۱۲
۰۸:۳۱

سالها پیش گاه مینوشتم ... خورد به سنگ ؛ رهایش کردم . دلتنگ شهرم و مسائل اش ماندم ؛ غصه خوردم اما تاب آوردم تا در انتخابات ۹۹ بخاطر حواشی ورود کردم تا رسید به امروز ! چند مطلبی ننوشته ام که اعتراض خیر خواهانه دوستان و اقربا رو شنیدم تا رسیدم به این که بفرمایند لطفا تخصصی ورود کن !اهل قلم که  تخصص همه چیز رو که ندارند  پس ورود نکنید !!

- دوست صمیمی چندین ساله زنگ زد و گفت : بزار کنار بیخیال شو . فکر کارت باش و فکر خانواده ات . چشاتو باز کن کدوم عصر زندگی میکنی هالو نباش ! آدم باش !!

- و آن یک که فکر میکرد اشاره به نبود روشنایی جاده راهن ؛ گلایه از عدم بموقع واکسیناسیون ؛ رفع سد معبر و اعتراض به پوستر باران و تخریب شهر تخصص میخواهد گفتند تخصصی ورود کن . تخصص ات تعلیم و تربیت است به همان بپرداز که استفاده بهتر بدهی  ! یعنی گاو خوبی باش فقط شیر بده !

- و از همه بدتر قلم به دستانی که دیگر نمی بینمشان و وقتی از آنان علت را جویا میشوم .... حواله میدهند به صبر و سکوت . 

انگار همه به این نتیجه رسیده اند مردم شهرمان حال نه شنیدن دارند و نه حال گفتن ! اما با عرض پوزش بلدند در خفا یکی را شیر کنند و جلو بندازند . در خفا و بی نام و نشان مسئولین را خراب کنند . اتهام بزنند توهین کنند و بعد انتظار داشته باشند من عینا منعکس کنم در نوشته هایم . اینجاست اختلاف سلیقه و نظر ....... ! من تمرد کردم کامنت های توهین را تایید نکردم ! برای همین مغضوب واقع شدم . به انحا مختلف ورود کردند اما نپذیرفتم مسئولی بی دلیل و صرف ادعا تخریب شود . این از گروه دوستان و اما به منتقدینی که عشق خواندن مطالب تخصصی دارند عرض کنم:  

همشهری ؛ بزرگوار من ،  اگر کسی به نحوه تردد موتورسکلیت سوران به پیاده راه اعتراض کرد حتما باید تخصص شهرسازی داشته باشد ؟ 

به پوستر باران کردن اعتراض کرد حتما باید کارشناس روابط عمومی باشد ؟ 

اگر به سد معبر اعتراض کرد حتما باید دکترای جانعه شناسی داشته باشد ؟ 

اگر به نبود پزشک متخصص و نبود فلان امکانات درمانی در شهر اعتراض کرد الزاما باید دکتر باشد ؟! 

اگر کسی به وضعیت ترمینال شهر اعتراض کرد حتما باید ارشد وزارت راه باشد یا علوم فضا ؟ 

اگر سد معبر مانده و درست اعمال نشد شما شهروند همکاری نکردید ! اگر راه و مسیر ی بدون روشنایی ماند و کسی وقعی ننهاد چون خودت خواستی ؛ اگر متخصص در شهرت نمیماند چون بلد نیستی نگهشون داری ؛ اگر و اگر های بسیار .... 

انگار این شهر مرده است  ؛ یا باید همرنگی کرد و زیست یا به دوش کشید رفت ! .... این چند روزه اینقدر به بی خیالی و ننوشتن و خود را در اذیت نیانداختن توصیه شده ام که دیگر خجالت میکشم  بپرسم چرا ؟ دلایل اینقدر قوی هست که بنشینی چون دیگران فقط نگاه کنی . 

- مردم این شهر آنقدر مهربانند که روا نمیدارند در حق کسی نامهربانی شود . من دستشان میبوسم که برای دومین بار هم سیل تذکرات خیرخواهانه شان بسویم روان شد چه از دوستان نزدیک و چه آنانی که نمیشناسندم . 

- بر میگردم به نقطه دوری خیره شوم که این شهر در فقر  و فلاکت دست و پا میزند و مسئولینی که به التماس آنان را از رخت سحر به زور بلندشان میکنند !

مصیبت آن روز است که خفته را میشود بیدار کرد اما آنی را که خود را به خفتن زده است هرگز نتوان .      

 

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۰۰/۴/۱۵ ۱۴:۰۵

🙏🙏🙏🙏🙏🙏

۰۰/۴/۱۴ ۱۸:۴۶

باسلام ای کاش ان اقا یا خانمی دیروز به ان مطلب ورود کرده واعلام کردند که شما نباید به سایلی که به مشکلات شهر میپردازد ورود کنید وبه یک معنای دیگر فرمودند که اصولا مشکلات شهر ومردم نباید گفته شود منبع گذران زندگی خود را اعلام کنند وبفرمایندوحتما بفرمایند که اصولا چرا دوست ندارند مشکلات شهر اینجا گفته شود اینکه اگر به روز معاد اعتقاد دارد چرا باید مدافع جریان باطل باشد

۰۰/۴/۱۳ ۲۱:۳۹

ایشالله موفق باشید . توکل 

۰۰/۴/۱۳ ۲۰:۰۲

مطالبه گران به صورت جزایر دور از هم نمیتوانند خیلی موثر باشند . اتحاد دلسوزان از طریق ایجاد سمن جدید به خاطر امور اداری و ثبت و اخذ مجوز فعالیت وقت گیر و پر دردسر خواهد بود . بهترین کار اخذ نمایندگی از سمن های موجود برای شهرستان هست که از تجربه مدیران سمن های تهران یا تبریز هم استفاده شود .
خوشبختانه طی دهه اخیر سمن های فراوانی ایجاد شده اند و با اخذ مجوز فعالیت در شهرستان میتوان گام بزرگی در این زمینه برداشت . بنده دنبال ایجاد دفتر برای سمن دیده بان شفافیت و عدالت هستم که فعلا بخاطر وضعیت کرونا به تعویق افتاده است .

۰۰/۴/۱۲ ۱۹:۰۴

سلام و عرض ادب جناب مختاری بزرگوار 

فرمایشتان متین و دقیق است تا سمنی شکل نگیرد جا نخواهد افتاد .  بله قطعا سمن ها محل تبادل اندیشه هاهست  ،  محل  بحث در باره ایده ها و دیدگاهها و یافتن مفرها و راه کارهاست . درست  میفرمایید . ممنونم از لطف تان . 

۰۰/۴/۱۲ ۱۸:۵۵

با سلام و عرض ادب خدمت استاد عزیزم و شهروندان گرامی
در قدم اول کافی است یک نفر از مسئولان و مدیران شهرستان را نسبت به عملکرد مجموعه تحت مدیریت ایشان،در همین رسانه یا سایر رسانه ها پاسخگو قرار داد .
خوشبختانه فرهنگ پاسخگویی و عذرخواهی در رده های بالا ایجاد شده و دیر یا زود به شهرستان هم خواهد رسید .
در هر حال مطالبه گری تعطیل بردار نیست و بهتر است دوستان مطالبه گر باهم تحت یک سمن فعالیت کنند تا نتیجه بهتری گرفته شود و اتلاف وقت و انرژی نشود .

چو عضوی به درد آوردروزگار
دگر عضوهارا نماند قرار

از دلسوزی شما سپاسگزار و از دردمندی شما ناراحتم.
چوخ ساغ اولون
ارادتمند محمدرضا

۰۰/۴/۱۲ ۱۶:۴۰

حضور  جناب آقای احمدی باسلام . از نوشته های با ارزش ما استفاده ها برده ایم . شما نقش واقعی یک شهروند آگاه و وظیفه شناس را ایفا کرده اید . پس با قدرت بنویسید. مه فشاند نور .  موفق باشید

اجازه بدید همینجا عرض ادب کنم ذیل کامنت تان . بنده را ببخشید یکی دو کلمه که در حد و اندازه اش را نبودم دست بردم . شما بزرگوارید . من به مانند شما شهرم را و مردم شهرم را دوست دارم . دلم میسوزد و مطلبی مینویسم و گرنه همه شهروندان حرف برای گفتن دارند . همه بلدند حرفهایشان را برسانند . بنده در جاهایی که صدا رسیده به عنوان فکری دیگر حرف زده ام . سالی پیش دعوا بر سر جاده پلیس راه تا میانه بود  یک طرفه کردند و کار را با کندن اسفالت ها نیمه کاره  فعلا رها کرده اند . بپرسم چرا  میدانم که خواهند گفت اعتبار نیست ... اما برای حوزه های فرهنگی بودجه بیمه  طلاب غیر شاغل  اعتبار مصوب بالای یک و نیم میلیارد هست .... پس نباید گفت چرا ! 

                         گاهی فریاد به جایی نمیرسد . 

 

 

۰۰/۴/۱۲ ۱۵:۵۱

دقیقا اینگونه نشان میدهد . 

۰۰/۴/۱۲ ۱۵:۵۰

جامعه ای که نیاز به پوست اندازی دارد ! 

۰۰/۴/۱۲ ۱۵:۴۹

🙏🙏🙏🙏🙏

۰۰/۴/۱۲ ۱۵:۲۹

جناب آقای احمدی بزرگوار در جامعه ای که منافع شخصی بر منافع ملی مقدم شمرده می شود آن جامع هیچ وقت پیشرفت نخواهد کرد علی برکت الله براین مردم و مسئولین منفعت طلب .

۰۰/۴/۱۲ ۱۰:۴۲

برادرعزیز بحث واکسن نه بحث ترافیک است نه بحث اسفالت است یک بحث کاملا تخصصی است که هرکسی حق ورود به این بحث کاملا تخصصی را ندارد وقتی خانم مینو محرزبعنوان متخصص این بیماری ومتخصص واکسن سازی واکسن داخلی برکت را برای خودش تزریق میکند یعنی این واکسن مشکلی ندارد دراین حالت که غیر متخصصان باید تابع حرف متخصص ها باشند نه اینکه اظهار فضل کرده ازخودشان تحلیل های آبکی بدهند اصلا اظهار نظر غیر متخصص در مورد مسائل تخصصی که هیچ تخصصی در ان زمینه ندار د خلاف عقل ومنطق است والسلام

 

پاسخ تان را در کامنت تان عرض میکنم . 

کسی گفت نادرست است ؟ اینکه واکسن ایرانی را زده اند مگر کسی منکر است ؟ اولا مطلب منتخب است دقت کن  آدرس و  متبع علمی هم  دارد . کمی بخودت زحمت بده لینک داده  بخون اش . بعد هم نویسنده تحلیل نکرده ؛  منبع داده برای ادعای علمی اش .

این مطلب به کرار در منابع علمی منتشر شده است . شما با یافته های علمی مشکل دارید ؟ 

پیچیده رفتار نکنید . حرف را ساده و روشن گفته اند . من هم امیدوارم واکسن ایرانی جواب بدهد کافی باشد ، اثر بخش باشد . من هم آرزو میکنم . 

۰۰/۴/۱۲ ۰۹:۲۳

دوست عزیز ناراحتی شما را از وضعیت شهر قبول دارم من 30 سال در میانه نبوده ام اما همواره مظلومیت این شهر را دیده ام ولی با نوشتن نمی شود دیگر کاری کرد... 

مرد میدان می خواهیم برای این شهر ....

من نه قدرت سیاسی این شهر را می خواهم نه شهرت این شهر را برای خود... اما افتخار این شهر را افتخار خود می دانم . 

نمایندگان عزیز به فکر باشید که مدت کمی دارید برای احقاق حق مردم مظلوم میانه... فرماندار محترم ....

۰۰/۴/۱۲ ۰۸:۴۳

ما گشتیم نبود ، شما هم نگردید که نیست

اخبار روز