کد خبر: ۸۲۲۵۶
۹۲۰ بازدید
۱۰ دیدگاه (۱۰ تایید شده)

سرپرست فرمانداری ویژه میانه:

استخر سرپوشیده دانش آموزی با 30 میلیارد ریال اعتبار در سال جاری به بهره برداری می رسد

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میانه گفت: استخر سرپوشیده دانش آموزی  در مساحت 2 هزار متر مربع با 30 میلیارد ریال اعتبار در مهر ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

محمدرضا مشایخی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان میانه با اظهار رضایت از روند پیشرفت پروژه استخر دانش آموزی در شهرستان میانه گفت: ایجاد  برنامه های رفاهی و نشاط اجتماعی از مهمترین اولویتهای دولت برای جوامع هدف می باشد که یکی از مهمترین آنها آموزش و پرورش با جمعیت بالای دانش آموزی است.

وی در ادامه راه اندازی و تجهیز سالن های ورزشی را دلیلی برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی از جمله در بین قشر دانش آموزی عنوان نموده گفت: باید برای جذب اعتبار بیشتر در زمینه ایجاد امکانات و تجهیزات ورزشی تلاش کرده و از مشارکت خیرین و تلاش مجمع امور خیرین در زمینه سازی برای جذب اعتبار بهره لازم را ببریم.

مشایخی با تاکید بر اینکه در نظر گرفتن پراکنش امکانات آموزشی و انجام در اسرع وقت تخریب و بازسازی ها امری مهم در حوزه آموزش و پرورش به شمار می رود، لزوم اتمام پروژه های در دست احداث برای کاهش مدارس دوشیفته را خواستار شد.

سرپرست فرمانداری ویژه میانه ایمن سازی مدارس شهرستان به لحاظ وجود مدارس قدیمی را از اولویتها برشمرده افزود: هر چند به نسبت شاخص جمعیت به ایده آل کامل نرسیده ایم اما از وضعیت خوب برخوردار هستیم .

وی رسیدن به وضعیت ایده آل را  نیازمند تلاش بیشتر در این خصوص و حذف ابنیه های موقت و کانکس ها در کمترین زمان عنوان نموده خواستار افزایش مطلوب سرانه فضای آموزشی شد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه میانه در این جلسه 34 درصد مدارس شهرستان را نیازمند تخریب و بازسازی عنوان نموده گفت: 4 پروژه آموزشی با 190 میلیارد ریال از سال گذشته در سطح شهرستان در حال اجراست.

ساجدی فر از وجود 22 کانکس در منطقه میانه و بخش مرکزی خبرداده گفت: با احداث 2 مدرسه شاهد حذف 2 کانکس بودیم که کانکس های موجود در این مناطق به 20 کانکس کاهش یافت.

وی همچنین اضافه کرد: در راستای تقویت ورزشهای پایه ای برای تجهیز خانه ژیمناستیکی مبلغ 500 میلیون ریال هزینه نموده ایم.

در پایان جلسه از اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز میانه تقدیر شد.  

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۹۷/۲/۳۱ ۰۱:۳۱

البته که همین طور است. مدیر اداره آموزش و پرورش حتماً باید به آن  اشاره می کرد. که چطور 30 میلیون اعتبار برای تجهیز خانه ژیمناستیک تبدیل به 50 میلیون تومان شد.

۹۷/۲/۳۱ ۰۰:۱۸

الله اجر وئرسین ،انشالله که همینطوره!

۹۷/۲/۳۰ ۱۶:۱۷

هشترود یه استخر داره. میانه مگه چقدر از هشترود بزرگتره که ده استخر بخواد؟

۹۷/۲/۳۰ ۱۳:۰۵

اتمام ساخت استخر دانش آموزی و مدارس و تجهیز  وسایل خانه ژیمناستیک امسال بیشتر با پیگیری های نماینده محترم شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر فرمند صورت گرفته است جا دارد از زحمات ایشان هم تقدیر و تشکر شود.

۹۷/۲/۳۰ ۱۰:۵۲

استخر تو میانه حداقل تا ده تا جا داره البته اگه قیمت منصفانه باشه بیشترم میشه تو میانه اصلا مکان تفریحی نداریم که این چند تا کوه هم نبود که رسما میشد گوانتانامو

۹۷/۲/۳۰ ۰۷:۵۰

فقط مشکل اینجاست با افزایش واحدها، قیمت به جای اینکه کاهش یابد، متأسفانه افزایش می یابد!!!!!!!!!!!!!

۹۷/۲/۲۹ ۱۸:۴۷

بیش از ۶ سال زمان برای اتمام پروژه !این استخر بسیار پیشتر از استخرهای ساحل و بازنشستگان آغاز شده بود.

هرچند امسال این استخر با جدیت بیشتری در حال اجراست ولی سال ۹۱ ،۱۵ میلیارد برای اتمام پروژه در نظر گرفته شده بود.

۹۷/۲/۲۹ ۱۸:۲۹

به جای استخر شنا پروش ماهی بزارید تا گوشتو بین فقرا تقسیم کنید

۹۷/۲/۲۹ ۱۷:۱۷

استخر بازنشستگان و استخر جانبازان و استخر آچاچی و استخر خصوصی مرضه ای و استخر گویدره رو هم اضافه کنید.

۹۷/۲/۲۹ ۱۵:۵۰

وقتی چیزی تو میانه مد میشه اونقدر زیاد میشه تا تبدیل بشه به ضرر ده.روزی تو میانه کارواش نبود. الان هر خیابون یه کارواش!
خب استخر فجر - استخر الماس - استخر اندیشه - استخر دانش اموزی. یه شهر زیر صد هزار نفر کشش اینهمه استخر رو داره؟

اخبار روز