کد خبر: ۶۳۲۵
۱۹۵۸ بازدید
۲ دیدگاه (۲ تایید شده)

بازدید مدیر آموزش وپرورش از استخر در حال احداث

۱۳۹۱/۴/۱۲
۱۷:۲۵

 

جهت تکریم وارج نهادن به زحمات فرهنگیان محترم شهرستان میانه و پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان وخانواده های محترم فرهنگی در طول سال وهمچنین ایجاد روحیه شادابی و طراوت و تقویت قوای جسمی و روحی همکاران محترم فرهنگی ،مدیریت آموزش و پرورش شهرستان میانه اقدام به احداث استخر سر پوشیده در محل خیابان دکتر چمران از طریق اداره کل نوسازی و تجهیزمدارس استان نموده است.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش میانه، بایگان مدیر آموزش وپرورش شهرستان میانه در بازدید از استخر سر پوشیده در حال احداث گفت :این استخر سرپوشیده جهت رفاه وپر کردن اوقات فراغت دانش آموزان ، باز نشستگان محترم و شاغلین عزیز، در حال ساخت می باشد .

وی در ادامه یاد آور شد: امیدوارم که این استخر در موعد مقرر با توجه به اعتبارات پیش بینی شده به بهره برداری برسد .

گفتنی است که :اعتبار اولیه پیش بینی شده برای ساخت این استخر بالغ بر 15000000000 ریال می باشد.

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۹۱/۴/۱۳ ۲۱:۱۸
جناب آقای بایگان و آقای فرماندار اگر یادتان باشد سال قبل از طریق مراجعه حضوری و اعلام رسمی در سایتهای میانه ای اعلام فرمودید که عملیات نوسازی دبستان دخترانه حضرت فاطمه الزهرا(س) واقع در ضلع شمالی میدان معلم که غیر اصولی طبقه اضافی بر روی این ساختمان یک طبقه مدرسه ایجاد شده و حتی در طبقه دوم اضافی آن نیز سقف کلاسهای ترک برداشته و آبا باران و برف بر سر و روی دانش آموزان مظلوم دخر بچه این دبستان فرو می ریزد ! قول داده بودید که در سال 1391 یعنی امسال این عملیات تخریب و نوسازی حتما انجام شود .
ولی متاسفانه تا این لحظه 14 /4/91 خبری که نیست شنیده می شود برای سالهای آتی مانده سات آیا استخر برای فرهنگیان واجب بود یا نوسازی این دبستان که احتمال رزش و هرگونه حادثه ای وجود دارد ؟؟؟؟؟؟
شنیده ها حاکی از آن است بدلیل پیگیری مسئولین مدرسه و اولیای دانش آموزان از سوی مسئولین و برخی معاونان آموزش و پرورش برخورد سختی با آن معلمان و اولیای دانش آموزان صورت گرفته بود که چرا موضوع را به رسانه ها ارجاع داده اید .
خوب اولیایو مادران بیچاره این دختر بچه های مظلوم چکار کنند این همه خطر و مصیبت آتی را جلوی چشم خود می بینند و آن وقت آقای بایگان و معاونانشان انتظار دارند که انتقادی و اعتراضی نشود .
باز هم از آقای نایبی و کلیخه مسئولین شهرستان ، نمایندگان جدید و فرماندار و استاندار و .. تمامی مسئولین استان و کشور خواهشمندیم به داد این دانش آ»وزان برسند .
آقای بایگان بیایید ما را دست بسته و به مسلخ برده و بکشید ولی آن مدرسه را نوسازی بفرمایید دبستان فاطمه زهرا(س) در سال 1391 همانطوری که قولش را داده اید بهمراه آقای خلفاپور فرماندار محترم (که رییس شورا آموزش و پرورش شهرستان میانه نیز حسوب می شوند!؟)
۹۱/۴/۱۳ ۰۴:۳۱
[quote]اعتبار اولیه پیش بینی شده برای ساخت این استخر بالغ بر [b]15000000000[/b] ریال می باشد[/quote]
بجاي اينكه صفرلري ساغدان سولا ساياخ ، بيردنه مميّز قوي يادا ياز 15 ميليارد ريال! :sad:

اخبار روز