کد خبر: ۱۶۳۵
۷۱۰ بازدید
۱۳ دیدگاه (۱۳ تایید شده)

اعلام آمادگی برای برعهده گرفتن مدیریت سایت صدای میانه

۱۳۸۹/۳/۷
۱۴:۰۱

با سلام خدمت تمامی دوستان و همشهریان عزیز اینجانب المیرا ناصری کارشناس مهندسی کامپیوتر ساکن تهران و آشنا به مسائل اینترنتی و خبررسانی که مدتی نیز با سایت میانه دات کام همکاری داشتم برای برعهده گرفتن مدیریت سایت صدای میانه اعلام آمادگی می نمایم.

اینجانب اعتقاد دارم کامنتهای سایت نباید ویرایش و فیلتر شوند و همه باید آزادانه مطلب بنویسند.

مطالب نباید منحصر به میانه شود و در هر موردی مطلب نوشته شود تا تعداد بازدیدکنندگان بیشتر شود.

قابلیت چت در سایت اضافه شود تا هم اعضا با هم صحبت کنند و هم دیگران ترغیب شوند که عضو سایت شوند.

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

امکان درج دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.

۹۰/۱/۱۶ ۱۵:۲۸
افرین به اعتماد به نفس شما
۸۹/۱۲/۲۸ ۱۶:۳۴
سایت خبری! انگار شما را در یک اتاق حبس کرده اند ، حق ارتباط با کسی را به شما نمی دهدند ، پیام های شما را می خوانند و هر کدام به نفع بود در اختیارتان قرار می دهند و همین طور در ارسال مطلب! شاید ارتباطی با هم اتاقی های خود داشته باشید سیستم زیر سوال برود و نامه ها ومطالب پست شده ی به مقصد نرسیده لو برود ! اسم زندان هم هست سایت خبری!
۸۹/۹/۱۳ ۱۸:۰۴
در حال اجرای یک وب سایت خبری خوب در میانه هستیم ، اگر دوست داشتید می توانید با ما همکاری داشته باشید . می توانید ایمیل بزینید reza_azadi67@yahoo.com
۸۹/۳/۲۰ ۲۰:۵۷
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت دست اندرکاران سایت صدای میانه کارتان را من از روز اول رصد می کنم کار بسیار جالبی است.شاید خیلی وقت ها هم در این سایت و یا سایت میانه دات کام پیام گذاشته و همواره نیت خیر دوستان را ستوده ام. ولی مدیریت یک سایت اینترنتی به نظر من این همه هیاهو نمی خواهد.چون سایت میانه دات کام انصافا پربارتر بود و در این سایت مسائل پیش و پا افتاده گاها در بوق و کرنا دمیده می شود. امیدوارم صراحت لهجه ام را بپذیرید. ارادتمند و برادر کوچک تان یاشیل
۸۹/۳/۱۷ ۱۴:۵۶
ببخشید شما چقدر وقت می‌خواهین برای این کار اختصاص دهید؟
۸۹/۳/۱۳ ۱۳:۵۰
شما اصالتا میانه ای هستید؟ سالی چند بار میآید میانه؟
۸۹/۳/۱۱ ۱۱:۳۳
به نظر من رئيس سايت بايد از اهالي ميانه بوده تا درد مردم ميانه را بهتردرك كند.هدف ما حل مشكلات شهري ميانه است. ........................... توضیحات از ناصری : آقای نائبی هم میانه ای هستند ولی نزدیک بیست ساله تهرانند.
۸۹/۳/۸ ۱۲:۱۱
داستان شما را قبول دارم، نیت شما هم خیره ولی شما نمی‌دانید این آقایان در پس حرف‌هایی که می‌زنند هزار هدف و منظور دیگر دارند. آقای نائبی، همواره 3 یا 4 ماه قبل از انتخابات یه کارهایی در حد فرهنگی و میانه‌ایی انجام داده و بلافاصله که انتخابات شروع شد می‌چسبند به تبلیغ این و آن. شما شاید ندانید چه سروصدایی در حمایت از فرزند آذربایجان و داماد لرستان راه انداخته بودند ایشان، مگه نمی‌دونین سیاست در کشور ما چقدر آلوده است. اگر ایشان شخصیت فرهنگی هستند با این کارها نباید میانه‌ایی داشته باشد. به هر حال، خدا کنه شما درست بگین ما که بخیل نیستیم. .......................................................... المیرا ناصری: دوست محترم از اینکه می بینم قصد و غرض شخصی ندارید و حقیقت را می پذیرید خیلی خوشحالم. من هم مثل شما از ابتدا تا الآن به روی کار آمدن مهندس هاشمی مخالف بوده و هستم و اختلاف نظر من با آقای نایبی هم همین بود ولی الحق والانصاف اواخر مدیریت مهندس نایبی بر سایت دات کام که دو هفته قبل از انتخابات مجلس بود همگی خیال می کردیم این سایت دو دستی در خدمت مهندس هاشمی خواهد بود ولی آقای نایبی در بهترین فرصتی که می توانستند از این سایت به نفع دوستشان استفاده کنند کنار کشیدند و یادتان هست که دات کام به نفع کسی عمل نکرد. الان هم حرف شما با عمل ایشان تضاد دارد. اگر چنین باشد باید صدای میانه کماکان در مدیریت ایشان باشد و هیچکسی هم حق گلایه ندارد. اگر هم بنا به ضرورتی کنار می روند باید سایت را بدون انتخابات در اختیار یکی از همفکران و نزدیکان خود قرار دهند که یکی از آنها را در کامنتهای بالایی می بینیم که برادرشان هستند.
۸۹/۳/۸ ۰۸:۴۲
احساس می‌کنم یه حالت عوامفریبی می‌خواد روی بده تا یه نفر که خیلی اسم و رسم‌دار نیست بیاد مسئولیت را بپذیره تا نائبی و هاشمی و . . . بتونند راحت امیال سیاسی و شخصی خود را پیش ببرند. خانم ناصری شما شاید جوون باشین از ترفندهای آقایون سر در نیارین ................................. المیرا ناصری: شاید هم همین نیش ها و زخم زبانهای شماست که شهر ما را به روز انداخته و همه را فراری داده. یه داستانی هست که شامل حال شما و خیلیهاست: پدر و پسری سوار بر الاغ به شهری رفتند. مردم گفتند: چقدر بی انصافید روی یک الان دو نفر؟ پدر پیاده شد. چند قدم جلوتر مردم گفتند: چقدر فرزند بی ادبی، پدر پیاده پسر سواره؟ پدر سوار شد و پسر پیاده چند قدم بعد مردم گفتند: چقدر پدر بی انصافی! بچه پیاده و خودش سواره؟ هر دو پیاده شدند چند قدم بعد مردم با خنده گفتند: عجب آدمهای بی عقلی! الاغ دارند ولی پیاده می روند. پدر کنار شهر رفت و الاغ را رها کرد و دوتایی پیاده رفتند.
۸۹/۳/۷ ۲۲:۱۷
نظرات شما محترم است ولی من پیشنهاد و نظر خودم را گفتم ، استدلالی که آقای نایبی دارند این است که سایتهایی هستند با هزینه هایی دولتی اخبار استانی و کشوری را ارائه می دهند . به این صورتی که شما می گویید ،چون،اخبار زیاد هستند، خبرها و تفسیرهایی که مختص میانه باشد در بین آنها به چشم نمی آید و کاری را که شما می گویید خبرگزاریهایی مثل ایرنا،ایسنا ، فارس و ... به مراتب قویتر انجام می دهند . و ایشون بیشتر می خواهند سایت مستقلی برای خود مردم میانه باشد و فقط درباره میانه در آنجا بحث بشه.
۸۹/۳/۷ ۲۱:۱۳
آقای طاهر نائبی، من اعتقاد دارم که سایتی به محکمی صدای میانه حیف است در محدوده میانه باقی بماند. زمانی که با استاد عزیزم آقای نایبی در دات کام فعالیت داشتم پیامهای زیادی می دیدم که اصرار داشتند سایت دات کام حداقل فعالیت خود را به استان گسترش دهد ولی آقای نایبی مخالفت می کردند و می گفتند: سایت برای استان زیاد است ما باید منحصراً برای میانه فعالیت کنیم. مطمئنم الآن هم نظر ایشان همینه ولی من حیفم میاد. اعتقاد من اینه که وقتی بازدید کننده زیاد باشه حرفهای ما هم شنونده بیشتر و تاثیر بیشتری خواهد داشت.
۸۹/۳/۷ ۲۰:۲۹
سرکار خانم المیرا ناصری ضمن تشکر از شما هرکسی صدای میانه رازنده نگهدارد به شهروندان میانه ای محبت می نماید
۸۹/۳/۷ ۱۷:۴۹
در این صورت سایت از اون level خودش پایین میاد و تنها به بهانه چت و فال قهوه و ... عضو پیدا می کنه که، این خود برای سایتی که می خواد خبر رسانی کنه چندان خوب و برازنده نیست . می دونید که با یک سایت رسمی طرف هستید ،اگه هر نظری بخواد ارائه بشه شما عهده دار عواقب آن هستید ؟قبلا ً نظرات on امتحان شده ومتاسفانه چندان جواب مثبتی دریافت نشده است . سایتهای تابناک و الف و... را می بینید ، هیچ کدام از آن کارهایی که شما می خواهید بکنید در آن اجرا نمی شه . اگه سایت ،یک نفر ،به خاطر استفاده از اخبار عضو داشته باشه بهتر از اینه که 10 نفر عضو باشن و به بهانه چت. حرف شما را زمانی قبول دارم که بخواهید یک سایت تفریحی - اجتماعی درست کنید نه سایت خبررسانی. ابتدا از آزادی بیان گفتن خیلی راحته ولی نمی شه و این عملی نیست ومشکلاتی داره.

اخبار روز