کد خبر: ۲۲۵۹
۳۳۲ بازدید
۰ دیدگاه (۰ تایید شده)

اعتبار حمل و نقل عمومى در دولت هاي نهم و دهم چهار برابر شده است.

مصطفي محمدنجار وزیر کشور گفت: بيشترين توجه را دولت نهم و دهم به حمل و نقل عمومى داشته به طوري كه اعتبار مترو به بيش از چهار برابر افزايش يافته است. دهم به بخش حمل و نقل عمومي داشته است. و آمار و ارقام هم اين موضوع را ثابت مي كند. به طوري كه بودجه مترو سال قبل 740 ميليارد بود و امسال 1185 ميليارد تومان شده است و بايد معادل همين ميزان را شهرداري ها براي پيشبرد كار تخصيص دهند.

به گزارش  پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت ، مصطفي محمدنجار وزير كشور اظهار داشت: بيشترين توجه را دولت نهم و دهم به بخش حمل و نقل عمومي داشته است، و آمار و ارقام هم اين موضوع را ثابت مي كند به طوري كه بودجه مترو سال قبل 740 ميليارد بود و امسال 1185 ميليارد تومان شده است.

وزير كشور با ادعاهايي كه درباره كم توجهي دولت به بخش حمل و نقل عمومي كلان شهرها مطرح مي شود را بي اساس و غيرمنصفانه دانست و اظهار داشت: در دولت نهم و دهم اعتباري كه به مترو اختصاص داده شده، تقريباً چهار برابرسال هاي گذشته است.

وي افزود: همچنين در 5 سال اخير تعداد زيادي اتوبوس و ميني بوس به ناوگان حمل و نقل عمومي اضافه شده كه برابر كل سال هاي قبل بوده است.

مصطفي محمدنجار خاطر نشان كرد: اقدامات مثبت زيادي در دولت نهم و دهم در زمينه توجه به حمل و نقل عمومي در كلان شهر ها انجام شده است و ادعاهايي كه درباره كم توجهي دولت به بخش حمل و نقل عمومي كلان شهرها مطرح مي شود، صحت ندارد و غير منصفانه است.

وزير كشور تصريح كرد: بيشترين توجه را دولت نهم و

منبع : www.miyanehtaxi.org

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

امکان درج دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.

اخبار روز