کد خبر: ۲۶۱۳
۴۷۴ بازدید
۱۱ دیدگاه (۱۱ تایید شده)

یکطرفه شدن خیابان بانک ملی

به اطلاع عموم همشهریان عزیز می رساند برابر مصوبه شماره 25848/1/1151 ـ 14/9/89 شورای محترم هماهنگی ترافیک شهرستان میانه ، تردد خودروها در خیابان بانک ملی از سمت خیابان امام خمینی(ره) از روز شنبه مورخه 11/10/89 بصورت یکطرفه خواهد بود. (عبور ممنوع از سمت خیابان شهید میانجی)

ضمناً خط واحد مینی بوسرانی از مسیر خیابان بانک ملی به سمت خیابان شهید اکرمی و فرهنگیان دایر خواهد شد.

لذا از عموم همشهریان عزیز تقاضای همکاری داریم.

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

امکان درج دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.

۸۹/۱۰/۱۳ ۱۶:۵۱
اگر برای ایجاد سازمان اتوبوسرانی 100000 نفر جمعیت لازم است لطفا مسئولان و نمایندگان میانه توضیح دهند چرا میانه 87000 نفری با نقصان 13000 نفر نمی تواند صاحب اتوبوسرانی شود ولی بناب 75000 نفری با نقصان 25000 نفری می تواند.
با عرض سلام و تقدیر از پیگیری موضوعات و راهنماییهای همشهریان عزیز به استحضار عموم می رساند این سازمان مجری مصوبات شورای محترم ترافیک بوده و یک طرفه شدن خیابان بانک ملی از مصوبات شورای مذکور می باشد. در مورد راه اندازی سازمان اتوبوسرانی ، معروض می دارد یکی از شرایط لازم جهت راه اندازی سازمان مذکور وجود حداقل یکصد هزار نفر جمعیت شهر می باشد که براساس آخرین سرشماری صورت گرفته ، شهر میانه فاقد چنین شاخصی می باشد. در مورد آموزش و فرهنگ سازی حمل و نقل و ترافیک برای شهروندان ، رانندگان و دانش آموزان ، اقداماتی شامل چاپ ، تهیه و پخش بروشورها ، کتابچه های آموزشی ، روزنامه ، CD های آموزشی ، و ... صورت گرفته و نیز با درج اخبار و مطالب از طریق سایت اختصاصی سازمان به آدرس www.miyanehtaxi.org و برپایی نمایشگاه ، این امر محقق گردیده و نیز مقدمات و ملزومات طرح آموزش اختصاصی رانندگان تهیه و تدوین گردیده و در اولین فرصت مناسب، این طرح اجرا خواهد شد.
۸۹/۱۰/۱۲ ۱۰:۱۴
با سلام -چندين سال پيش خيابان شيخ الاسلامي از طرف خيابان برق به طرف دره خرمن يك طرفه شد آقاي سرهنگ نوري بود بنده به اين مسله اعتراض كردم .كه آقاي نوري جواب درستي ندادند وطوري برخورد كردند كه در اين شهر فقط او عالم به اين مسايل است .اما بعد از مدت زماني اين طرح بر عكس شد(از طرف دره خرمن-خيابان برق) در حالي كه مردم بيشتر تردد مي كنند و وضعيت وجهت حركت را واينكه كدام مسير درچه جهتي يك طرفه باشد را بهتر مي دانند. حال به عرض وسمع مسولين طرح ترافيك مي رساند كه بهتر است اين خيابان به طرف بانك ملي(خ امام) يك طرفه شود .اميدوارم مسولين محترم كارشناسي درست ودقيقي انجام دهند سپس تصميم بگيرند.
۸۹/۱۰/۱۲ ۰۹:۵۷
با سلام-سازمان محترم حمل ونقل جواب سوال ها ي اينجانب چه شد
۸۹/۱۰/۱۲ ۰۹:۵۵
با سلام-نمايندگان عزيز كه در شعار خادم مردم هستند چرا براي ايجاد امكاناتي مثل خطوط اتوبوس راني به داد مردم نمي رسند
۸۹/۱۰/۱۲ ۰۱:۳۲
با سلام میخواستم بدونم آیا خیابانهای میانه خیلی باریکتر از خیابانهای شهرهای مراغه-مرند-بناب-اهر و...هستند که در این شهرها از اتوبوس خط واحد استفاده میشه ولی در میانه نه؟
۸۹/۱۰/۱۱ ۰۷:۵۰
تصمیمات شورای ترافیک هیچکدام منطقی نیست
۸۹/۱۰/۱۰ ۱۹:۳۹
سلام بهتر نیست عوض خصوصی کردن مینی بوسها و اتوبوسهای واگذاری از شهرداری که دائما در مسیر سدها و کارخانجات کار می کنند و بعوض انباشت تاکسی مینی بوسهای جدید مخصوص خطوط داخل شهری آورده و بکار گیری شوند دولت که کمک می کند شهرداری و تاکسیرانی میانه چرا کوتاهی می کنند
۸۹/۱۰/۱۰ ۱۸:۳۵
دوست عزیز جناب خانم یا آقای همشهری با اجازه شما می خواهم در ادامه مطالبی که عنوان کردید ذکر کنم سازمان بهتر است دوره هائی را هم برای رانندگان محترم تاکسی در رابطه با اخلاقیات بگذارند چرا که اکثر آنها موقع مشاهده مسافر هر چند با احتیاط اما به طرز وحشتناکی به سمت آن رفته و توقف می کنند و یا گاها برای سوار یا پیاده کردن مسافر ترافیک ایجاد می کنند. و تعداد خیلی معدود و محدودی از این رانندگان عزیز در رابطه با مسافری که احیانا درب را محکم بسته،یا در رابطه با کوچکترین اشتباه رانندگان دیگر خصوصا خانمها چنان با الفاظ زشتی صحبت می کنند که شخصی که هنوز به عنوان مسافر در تاکسی نشسته افسوس می خورد(بارها برای من پیش آمده) برگزار کنند.
۸۹/۱۰/۱۰ ۱۲:۳۱
با سلام. سوالي از سازمان محترم دارم در چند سال اخير هر سال چندين دستگاه به عنوان تاكسي به اين ناوگان اضافه شد كه نتيجه آن الان باعث افزايش ترافيك شده است. سوال اول:چرا سازمان به كمك وكلاي دلسوز به فكر ايجاد خط واحد اتوبوسراني نكرد؟ سوال دوم:آيا لازم نيست سازمان دوره هاي آموزشي كه مناسب با مسايل رانندگي عمومي درشهر باشد را بر گزار كند؟ سوال سوم: بيشترين ترافيك را تاكسي ها ايجاد مي كنند؟
۸۹/۱۰/۹ ۲۳:۰۷
واي به حال ميدان ازادي ترافيكش چند برابر ميشه چون ماشينائي كه تو خيابون امام كار دارن ميتونستن از اين خيابون برن ازاين به بعد مجبورن از ازادي دور بزنن كه باعث افزايش ترافيك اين قسمت خواهد شد

اخبار روز