کد خبر: ۲۱۴۹
۲۵۸ بازدید
۲ دیدگاه (۲ تایید شده)

فرماندار شهرستان میانه:

از تمامی قلم به دستان و خبرنگاران می خواهم مسئولین را همراهی کنند

۱۳۸۹/۷/۲۶
۱۶:۳۵

 فرماندار از تمامی قلم به دستان و خبرنگاران که هموارکننده راه روشن حرکت توسعه شهرستان و اشتغالزایی آن بوده و هستند خواست تا مثل همیشه مسئولین را همراهی کرده به آگاه سازی مردم خصوصاً در حوزه های صنعت , خدمات رسانی , گردشگری و کشاورزی بپردازند.
تقی خلفاپور پس از بازدید از شهرکهای صنعتی شهرستان میانه و مشاهده مشکلات آنها از نزدیک طی مصاحبه ای اختصاصی توجه وسیع به بخش صنعت در شهرستان را از ضرورتهای مهم برای بهبود اقتصاد منطقه خواند.
وی پیش بینی 29 هکتار از اراضی مجاور شهرک صنعتی برای گسترش این شهرک را نیازمند بررسی مسئولین و عملیاتی کردن آن خواند و افزود: 50 هکتار هم برای توسعه ناحیه صنعتی ترک در نظر گرفته شده که بعد از آخرین استعلام آن که مربوط به محیط زیست است این کار عملیاتی خواهد شد.
فرماندار شهرستان میانه به مشکل تملک زمین برای شهرک صنعتی ترکمانچای اشاره کرده و گفت: زمین خریداری شده با مشکل مواجه بود اما در حال حاضر در جوار همان زمین محلی برای ایجاد شهرک صنعتی در نظر گرفته شده که به زودی با حل مشکل قدم دیگری در راه توسعه صنعت منطقه برداشته خواهد شد.
خلفاپور احداث شهرک صنعتی دیگری را در کلوچه خالصه با در نظر گرفتن محل وسیعی که مد نظر مسئولین شهرستانی است یکی دیگر از اقدامات شهرستان برای توسعه صنعتی منطقه خواند و افزود: بعد از استعلامات لازم این کار عملیاتی شده و ما شاهد حرکت عظیم صنعتی در آن ناحیه نیز خواهیم بود.
وی در ادامه تعامل مسئولین اجرایی شهرستان و سرمایه گذاران بزرگ را در جهت گسترش صنعت منطقه از ضرورتهای مهم ذکر کرده تاکید کرد که در شهرکهای صنعتی کسانی که برای سرمایه گذاری زمین گرفته اند اگر در موعد مقرر سرمایه گذاری خود را عملیاتی نکنند از طریق قانونی از آنها خلع ید شده و زمین آنها به دیگر سرمایهگذاران  تحویل داده می شود.
وی مشکل پایاب سدها را با وجود 34 سد بزرگ و کوچک موجب شرمندگی عنوان کرده و گفت: بایستی در مدت زمان کم مشکل پایاب سدها را حل کرده و از آب موجود بهره لازم را ببریم تا رضایت مردم نیز حاصل شود.
خلفاپور در پایان تصفیه خانه فاضلاب  و پارک جنگلی میانه را از دیگر مشکلات منطقه و دغدغه چندین ساله مردم خواند و افزود: پارک جنگلی میانه با چند میلیارد تومان هزینه بعنوان یک مجموعه گسترده بلاتکلیف مانده که امیدواریم با برنامه ریزی شهرداری و شورای شهر و نظارت منابع طبیعی از این فضای سبز حداکثر بهره برداری بعمل آید همچنین امیدواریم مشکل تصفیه خانه شهرک صنعتی نیز با یاری مسئولین مرتفع گردد.

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

امکان درج دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.

۸۹/۷/۲۸ ۲۲:۳۳
با سلام و تشکر از راهنمایی در این سات انتقادی در خصوص شهرک صنعتی شده بود
۸۹/۷/۲۸ ۱۴:۴۶
تیتر خبر ربطی به خود خبر ندارد.

اخبار روز