کد خبر: ۱۰۱۸
۳۴۰ بازدید
۱ دیدگاه (۱ تایید شده)

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان میانه:

ایجاد امنیت پایدار و همه جانبه وظیفه اصلی نیروی انتظامی است

۱۳۸۸/۷/۲۵
۱۶:۲۶
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان میانه با اشاره به اینکه وظیفه اصلی نیروی انتظامی ایجاد امنیت پایدار و همه جانبه است گفت: پرسنل زحمتکش و تلاشگر نیروی انتظامی شهرستان میانه به این وظیفه خود در سطح منطقه البته با همکاری مردم به نحو مطلوب عمل کرده است .

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)منطقه آذربايجان شرقي، سرهنگ مجید نارهی  افزود: مامورین نیروی انتظامی شهرستان میانه در شش ماهه سال جاری موفق به کشف و ضبط یکصدو سی و سه کیلوگرم مواد مخدر شده اند که نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته بسیار چشمگیر می باشد.

وی با اشاره به چهارصدو چهل و نه مورد تصادف در شش ماهه سال گذشته آمار تصادفات شش ماهه سالجاری را سیصد و چهل و دو مورد خواند و افزود :در مقايسه با سال گذشته شاهد کاهش28.8در صدی میزان تصادفات هستیم.

سرهنگ نارهی افزود: طی شش ماهه سال جاری هیجده مورد کشف سرقت از مغازه و سی و شش مورد سرقت موتورسیکلت داشتیم  که امیدواریم با ایجاد بسترهای مناسب از جمله ارتقاء سطح امنیت وسائط نقلیه و مغازه ها بتوانیم درکاهش این موارد نیز تلاش کنیم.

وی در پایان با تقدير از تلاش پلیس 110 شهرستان افزود:در طی شش ماهه امسال بیش از سی و هفت هزار مورد تماس مردمی با 110 داشتیم که از این تعداد سه هزارو ششصدو شصت مورد عملیاتی و پانزده هزار مورد آن مزاحم تلفنی  و بقیه راهنمایی بود که شایسته است مردم با اطلاع از نقش پلیس 110 در ایجاد امنیت با  مزاحمت تلفنی آنها را  انجام وظیفه بموقع برای سایر امور باز ندارند .
کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

امکان درج دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.

۸۹/۶/۳۱ ۲۲:۴۹
از زحماتتان خییییییییییییییییییییییییییییییییییلی ممنون

اخبار روز