کد خبر: ۱۰۱۹
۴۷۲ بازدید
۱ دیدگاه (۱ تایید شده)

دوخبر از سپاه ناحيه ميانه

۱۳۸۸/۷/۲۶
۰۷:۳۵
*مسئول عمليات سپاه ناحيه ميانه:
غرب نگران فراگير شدن تفكر بسيجي ‌است

خبرگزاري فارس: مسئول عمليات سپاه ناحيه ميانه گفت: نگراني غرب از فراگير شدن تفكر بسيجي در تمام عرصه‌هاي علمي است.

به گزارش خبرگزاري فارس از ميانه، مختاري ظهر امروز در اردوي يك‌روزه گروه‌هاي مقاومت رزمي كربلاي ناحيه ميانه، اهداف اصلي برگزاري اين برنامه را ايجاد حفظ انسجام در راستاي ارتقاي توان و آمادگي رزم براي دفاع از سرزمين و انجام ماموريت‌ها به نحو احسن به منظور تحقق فرامين فرماندهي معظم كل قوا و همچنين حركت در راستاي تقويت پايگاه‌ها و حوزه‌ها در كنار ايجاد ارتباط نزديك و تنگاتنگ بين بسيجيان و فرماندهان بسيج عنوان كرد.
وي در ادامه تصريح كرد: فراگير شدن تفكر بسيجي در تمام عرصه‌هاي علمي امروز توانسته آثار و نتايج شگفت‌آوري را در پي داشته باشد.
مسئول عمليات سپاه ناحيه ميانه افزود: نگراني غرب هم از همين منظر است چراكه در صورت نفوذ اين نگرش و فراگير شدن در تمام كشور و تبديل شدن آن به يك الگوي موفق براي ساير كشورهاي مسلمان و مستقل، مي‌تواند به عنوان يك قدرت در مقابل مرجعيت علمي غرب بايستاد و آن را با چالشي جدي روبه‌رو سازد و الگوي مادي و تك‌بعدي غرب را به حاشيه رانده و در نتيجه منشا بيداري و خودباوري ملت‌هاي مسلمان شده است.
مختاري در ادامه تاكيد كرد: مجموعه بسيج و بسيجيان با افزايش بصيرت و آگاهي‌هاي خود در برابر ترفندهاي معاندان و از جمله جنگ نرم آنها با سياستگذاري و راهبردهاي درست و مناسب در ماموريت‌هاي خود نقش مهمي در جلوگيري از فتنه‌هاي دشمنان داشته و دارند.
وي تصريح كرد: اين اردو به همت 10 گروه مقاومت و با همكاري قسمت‌هاي آموزش، عقيدتي و آماد ناحيه برگزار شده است.
مختاري افزود: در طول اردو به بسيجيان گروه‌هاي رزمي كربلا آموزش‌هاي عقيدتي و مهارت‌هاي تيراندازي ارائه شد.




مسئول تبليغات سپاه ناحيه ميانه:
خبر ارزشمندترين كالاي روز است‌

خبرگزاري فارس: مسئول تبليغات سپاه ناحيه ميانه گفت: خبر ارزشمندترين كالاي روز و خبرنگاري فرآيندي بسيار پرزحمت است.

به گزارش خبرگزاري فارس از ميانه، محمد عزتي ظهر امروز در كارگاه آموزش خبرنگاران افتخاري بسيج كه در محل حسينيه سپاه ناحيه ميانه برگزار شد، ضمن تشريح خبر و اصول و روش‌هاي خبرنگاري اظهار داشت: خبر پر‌ارزش‌ترين كالاي روز است و خبرنگار در انتقال اخبار صحيح، روشن و جامع به افرادي كه در محل وقوع خبر حاضر نبوده‌اند، رسالتي عظيم و مسئوليتي خطير دارد.
مسئول تبليغات سپاه ناحيه ميانه با اشاره به نقش بسيار بااهميت خبرنگاران در دنياي امروز، خبرنگاري را فرآيندي بسيار پرزحمت قلمداد كرد.
عزتي تصريح كرد: قلم خبرنگاري كه همواره انجام رسالت خطير خود را مقدم بر همه مطامع و مقام‌هاي دنيوي قرار داده است هيچ‌گاه در راستاي تشويش اذهان عمومي، فخرفروشي، تخريب افراد و ايجاد جنجال در جامعه قادر به نوشتن نخواهد بود بلكه ارتقاي فرهنگ، بيان واقعيت‌ها، دادن پيام‌هاي آموزنده، بيان مشكلات، انعكاس نقاط ضعف و قوت در بخش‌هاي گوناگون جامعه، كسب اطلاعات از كارشناسان و ارائه راهكارهاي مناسب براي از ميان برداشتن موانع و مشكلات در جامعه وظيفه اصلي خبرنگار است.
وي با بيان اينكه آگاه‌سازي نياز به هزينه دارد، خاطرنشان كرد: همانگونه كه در بنگاه‌هاي خبري غرب براي رسيدن به اهداف شوم استكبار به جهانيان خوراك مسموم مي‌دهند تلاش شما خبرنگاران و هزينه دادن شما موجب شده تا انقلاب اسلامي در سطح دنيا مطرح شود و امروز در جايگاه مناسبي قرار گيرد.
عزتي اظهار داشت: حرفه خبرنگاري ايجاب مي‌كند كه فعالان در اين عرصه همواره به موضوع حساسيت داشته باشند و با پرداختن به جزئيات موضوع و انعكاس آن سعي در پيشگيري از اين پيامدها داشته باشند و همين حساسيت و اطلاع خبرنگاران از گذشته، حال و پيش‌بيني آينده و نگريستن به مسائل گوناگون با نگاهي متفاوت از ديگران تنش‌هاي رواني خبرنگاران را دو چندان مي‌كند.
در اين برنامه سه نفر از خبرنگاران فعال حوزه بسيج خواهران تجليل شدند.

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

امکان درج دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.

۸۸/۷/۲۶ ۱۵:۱۶
سلام سايت شما بوي فارس نيوز ، قلم پرس و بالاخره احمدي نژاد مي ده. وی او ام: این تریبون حق مسلم هر میانه ای است که بتواند خبر، تحلیل، اعتراض، انتقاد یا تشکر خود را مطرح کند. تفکر چپ و راست در این تریبون جایی ندارد.

اخبار روز