کد خبر: ۱۲۳۷۴
۸۶۳ بازدید
۱ دیدگاه (۱ تایید شده)

دیدار پور سنبلی با اعضای تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان

۱۳۹۲/۴/۱۲
۱۶:۲۶




رئیس واحد میانه:
شما شیقتگان و ادامه دهندگان راه جهان پهلوان تختی هستید.

فرهیختگان: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه گفت: شما نوجوانان، شیفتگان و ادامه دهندگان راه جهان پهلوان تختی هستید و ورزش کشتی، ورزش بزرگ مردان و آزادگان است.
علیرضا حسین پور سنبلی در مراسم دیدار با اعضای تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان، کادر فنی و همچنین بهمن ولی نژاد رئیس هیئت کشتی شهرستان میانه اظهار داشت: شما ورزشکاران بر ما منت گذاشتید تا در کنار شما باشیم. انشاءا... شما نوجوانان با افتخاراتی که در صحنه های بین المللی مختلف ورزشی و مسابقات پیش رو کسب خواهید کرد دل میلیونها ایرانی را شاد می کنید و این جای بسی قدرشناسی دارد.
وی افزود: بچه های ایران می توانند و شایسته اند و این را بارها در میادین مختلف ورزشی ثابت کرده اند. چون در همه حال، چشم گذشتگان، انتظار حالمان و باور آیندگانمان با ماست.
رئیس واحد میانه تاکید کرد: به جای یک تختی، ما باید تختی ها داشته باشیم. و آن موقع است که کشور ما از لحاظ ورزشی کشوری بالنده و پویا خواهد بود.
وی در پایان سخنان خود گفت: برای من و جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه افتخار بزرگی بود که مهمانسرای این واحد دانشگاهی در اختیار شما عزیزان قرار گرفت و قلب، روح و وجودمان همیشه در کنار شما پهلوانان کوچک خواهد بود.
سپس موسی طباطبایی سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان به نمایندگی از اعضای تیم در سخنان خود از حمایتهای بی دریغ رئیس و مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در خصوص اسکان تیم کشتی فرنگی تشکر و قدردانی کرد و ادامه دار بودن این حمایتها را از سایر مسئولین کشور خواستار شد.
گفتنی است اردوی تیم ملی کشتی نوجوانان فرنگی از 30 خرداد الی 10 تیر ماه بمدت 11 روز بمنظور حضور در مسابقات آسیائی و جهانی با حضور 45 ورزشکار در 10 وزن از استانهای خوزستان، قم، مازندران، لرستان ،فارس ،کردستان ،خراسان ،تهران ،چهار محال بختیاری،آذربایجانشرقی(میانه) و کرمان درسالن کشتی شهید نریمان همتی در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان میانه برگزار شد

دسته: خبرها
کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۹۲/۴/۱۲ ۱۲:۱۰
پس دانشگاه آزاد میانه رییس دارد!!!

اخبار روز