کد خبر: ۱۲۳۷۶
۱۳۴۱ بازدید
۰ دیدگاه (۰ تایید شده)

مصاحبه با کاپیتان سابق تیم ملی والیبال/متولد میانه ام

۱۳۹۲/۴/۱۲
۱۶:۳۰

 

 

 

 

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال:

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران گفت : اعتماد مردم به ما ، انگیزه من رو چندین برابر می کند که صادقانه و با تمام توان ، خود را وقف خدمت به مردم فهیم شهر کرج کنم و مهمترین برنامه ای که در کابینه شهری دارم ایجاد تحولات اساسی در زمینه ورزشی و فرهنگی شهر است

گروه استانی «تیتریک» ; دانش روز به بهانه حضور بهنام محمودی کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران در شورای شهر کرج دقایقی با وی به گفتگو نشست ، خواندن این مطالب خالی از لطف نیست .
*** آقای محمودی لطفاً به صورت کامل خود را معرفی کنید ؟
سال ۱۳۵۹ در شهرستان میانه متولد شدم و از دوران کودکی ساکن کرج بودم ، دومین فرزند خانواده ، دارای مدرک کارشناسی تربیت بدنی و دانشجوی دکتری در رشته مدیریت دانشگاه تهران هستم .
فعالیت خود را در رشته والیبال از سال ۷۳ آغاز کردم و از سال ۷۴ به عضویت تیم ملی در آمدم ، پیشرفت خود را مدیون والدین و سپس مربیانم همچون آقایان مصباح ، مهران پور ، حیدر خان ، کارخانه ، حسینی ، سلطانی ، نعلبندی ، پشنگ ، منصوری ، محتشمیان ، کاظمی و…. می دانم
***  چی شد داوطلب حضور در شورای شهر کرج شدید ؟
با توجه به اینکه من در رشته مدیریت تحصیل می کنم و همواره نسبت به مشکلات شهری کرج واقف بودم تصمیم به حضور در شورای شهر گرفتم که با استفاده از تدابیر مدیریتی که نسبت به آن آگاهی دارم قدمی در راه ارتقاء سطح شهر کرج بردارم و در این زمینه ایده هایی نوینی دارم که امیدوارم مثمر ثمر باشد و همانگونه که در دوران ورزشی موفق بودم در این کرسی هم به موفقیت برسم .
***  اهم برنامه های شما برای این دوره از شورای شهر کدامند ؟
این موضوع که من با یک سوم هزینه نسبت به کاندیداهای دیگر شهر کرج در تبلیغات این دوره شرکت کردم و حائز کسب اکثریت آرا بین کاندیدای مرد شهر کرج شدم ، نشان دهنده ی اعتمادی است که مردم ما به ورزشکاران و قهرمانان کشور خود دارند و این انگیزه من را چندین برابر می کند که صادقانه و با تمام توان ، خود را وقف خدمت به مردم فهیم شهر کرج کنم و مهمترین برنامه ای که در کابینه شهری دارم ایجا تحولات اساسی در زمینه ورزشی و فرهنگی شهر است .
من در هر سنگری که باشم اهم برنامه هایم پیاده کردن برنامه های مدیریت کلان شهری ، ورزشی و فرهنگی است .
***  مهمترین مشکلات شهر کرج را در چه زمینه هایی می بینید و برنامه های خود را برای حل این مشکلات ، بیان بفرمایید ؟
این شهر چون جدیداً استان شده است در زمینه امکانات ورزشی بسیار ضعیف است و این امر ناشی از بی توجهی مسئولین به ورزش و جوانان شهر کرج است ، ما قصد داریم که با همفکری و همکاری وزارت ورزش و جوانان ، تربیت بدنی شهر کرج و شهرداری ، فضاهای ورزشی شهر کرج را توسعه داده و امکانات بهتری را فراهم کنیم ، همچنین به روز کردن سالن ها و فضاهای شهری که پیش از این افتتاح شده است از برنامه های دیگر ماست .
از دیگر مشکلات در زمینه ورزش عدم وجود یک تیم حرفه ای به اسم استان البرز است که قصد توجه به این نکته را هم داریم ، مشکلات غیر ورزشی هم شامل مشکلات عمرانی ، خدماتی ، پل ها ، ترافیک در مناطق پر رفت و آمد شهری و… است که سعی داریم در امر بهبود آن ها تسریع ببخشیم ، به هر حال من برای حل مشکلات شهرم از هیچ کمکی مضایقه نمی کنم .
***  آیا قصد فعالیت به صورت تخصصی در کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر را دارید ؟
من از دل ورزش آمده ام و مهمترین دلیل محبوبیتی که امروزه بین اهالی شهرم دارم به دلیل حضورم در بدنه ورزش است ، پس تصمیم اینکه در کمیسیون ورزشی باشم خیلی دور از انتطار نیست.
***   شما نگاه سیاسی هم به شرکت در شوراها داشتید ؟
به هیچ وجه ، من فقط برای رفع کمبودهای همشهری هایم وارد انتخابات شورای شهر شدم ، اگر حتی درصدی سیاست در این زمینه دخالتی داشت امکان نداشت به این عرصه وارد شوم چون اصلا آدم سیاسی نیستم و نبودم ، باز هم تکرار می کنم که هدف من فقط خدمت به مردم است.
***   یکی از مهترین مشکلات در عرصه ورزشی شهر کرج عدم تعادل امکانات در مناطق شمال و جنوب کرج می باشد ، برای رفع این مشکلات چه تدابیری می اندیشید ؟
ما برای مشکلات موجود در کرج اولویت بندی کردیم ، در زمینه ورزشی هم همینطور است ، قبل از رفع مشکلات ورزشی توجه ما معطوف به مشکلات کلان تریست که مردم شهر کرج با آن دست و پنجه نرم می کنند ، مانند مشکلات عمرانی ، نظافت ، بازار مسکن و …  پس اولویت ما در درجه اول حل اینگونه مسائل است ، پس از آن به رعایت عدالت در ایجاد امکانات ورزشی فکر خواهیم کرد .
*** از تعاملات آینده خود با شهرداری ، فرمانداری ، استانداری و "ان جی او” های مردمی بگویید ؟
ما نماینده مردم هستیم و قطعا وظیفه داریم با تمامی این نهاد ها در تعامل باشم ، ما در واقع یک خانواده هستیم که فرمانداری ، استانداری ، شهرداری و در وجه کوچکتر ان جی او های مردمی هستند ، به خصوص شهرداری که به دلیل داشتن امکانات مالی و بودجه بهتری که در اختیار دارد می تواند یکی از عوامل یاری رساندن به شورای شهر و در نتیجه آن رفع مشکلات مردمی باشد ، ما با مدیریت صحیح این بودجه ها موفق خواهیم شد نقش عمده ای ایفا کنیم و در رعایت قانونمندی خدمت کنیم .
***   آیا تصمیم به برگزاری ملاقات مردمی دارید ؟
ما از حدود یک ماه دیگر رسما فعالیت خود را در شورای شهر آغاز خواهیم کرد ، از همان روز اول درب دفتر من به روی تک تک مردم باز است و من آماده شنیدن مشکلات تک تک آن ها هستم ، اگر مردم نباشند بهنام محمودی ای هم وجود نخواهد داشت ، همانگونه که مطلع هستید من نه نیاز به دست یافتن به وجهه اجتماعی دارم نه به دنبال کسب درآمد در این زمینه هستم چون ورزشکاران در بین مردم مقبولیت ویژه ای دارند ، پس هدف من فقط و فقط خدمت به مردم است .
***   قصد حمایت ویژه ای از ورزشکاران کرجی به خصوص بانوان را دارید؟
چشم انداز اولیه شهر کرج باید این باشد که : کجا هستیم و به کجا قصد داریم برسیم ، همانطور که قبلا گفتم اولویتها باید دسته بندی شوند ، در زمینه ورزشی درجه اول رفع کمبود امکانات ورزشی است و اولویت دوم تاسیس یک تیم رسمی برای استان البرز است که تاسیس یک تیم مختص استان البرز ، ایجاد امکانات عالی برای ورزشکاران زن و مرد را به همراه خواهد داشت ، ایجاد یک تیم ورزشی با امکانات عالی تمامی ورزشکاران را پوشش می دهد.
*** در آخر به مردمی که شما را شایسته حضور در شورای شهر دانسته اند ، چه قولی می دهید؟
در درجه اول از تمامی آنهایی که لطفشان شامل حال من شد سپاسگزارم و قول می دهم در مدت حضورم در شورای شهر با تمام وجود تلاش کنم و اگر لحظه ای در خدمت به شهرم احساس ناتوانی کردم انصراف بدهم .
از ملت شریف استان البرز هم تقاضا دارم خواسته های غیر منطقی نداشته باشند و در رسیدن به اهدافم من را همراهی کنند ، از مسئولین هم انتظار دارم تمامی امکانات فکری و مالی خود را به کار گیرند و همگی دست به دست هم داده تا شهر کرج را به آبادی هر چه بیشتر برسانیم .
کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

اخبار روز