کد خبر: ۲۴۲۰۷
۶۸۸ بازدید
۰ دیدگاه (۰ تایید شده)

اجرای طرح الحاق شهرک‌های اقماری حاشیه شهر میانه

۱۳۹۳/۴/۱۲
۱۵:۴۵

به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، اسماعیل‌حیدری‌‌‌آزاد ظهر امروز در  مراسم معارفه نخستین شهردار شهر آچاچی با تبریک افتتاح نخستین شهرداری شهر آچاچی از زحمات تمام مسئولان و نمایندگان شهر میانه که در به ثمر نشستن این موضوع نقش مهمی ایفا کردند، قدردانی نموده و اظهار کرد: امروز شهر آچاچی با جمعیت 5 هزار نفری یکی از مناطق وِیژه به لحاظ عبور و مرور مسافران و راه‌های مواصلاتی به شهر میانه به شمار می‌آید که امید است در سایه همدلی و وحدت مسئولان و پرهیز از اختلاف شاهد عمران و آبادانی شهر آچاچی باشیم.

وی از اجرای طرح الحاق شهرک‌های اقماری حاشیه شهر میانه و هچنین از تلاش‌های انجام پذیرفته به منظور بهره‌مندی مردم شهر آچاچی از خدمات پست بانک در آینده نزدیک خبر داد.

سعید دینی اولین شهردار شهر آچاچی نیز در این مراسم با تشکر و قدردانی از تلاش‌های مسئولان شهرستان به خصوص فرماندار ویژه و نمایندگان و همچنین مسئولان استان آذربایجان شرقی با اشاره به این موضوع که فرهنگ شهرنشینی در میان مردم شهر آچاچی وجود داشته و دارد، این امر را کمکی بزرگ به پیشبرد اهداف شهرداری آچاچی برشمرد.

دینی با بیان این موضوع که زادگاه اصلی من شهر آچاچی است، از به‌کارگیری تمام توان و تلاش خود به منظور تدوین برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت در کنار شورای شهر برای آبادانی شهر آچاچی در آینده نزدیک خبر داد.

در پایان این مراسم حکم انتصاب سعید دینی اولین شهردار شهر آچاچی قرائت و توسط مسئولان استانی و شهرستانی به وی تقدیم شد.

 

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

اخبار روز