کد خبر: ۴۵۲۳۰
۲۹۷۵ بازدید
۴ دیدگاه (۴ تایید شده)

دوره عالی خوشنویسی استاد اجلی در میانه برای درجات ممتاز و فوق ممتاز

۱۳۹۴/۵/۱۹
۱۱:۵۴
استاد قربانعلی اجلی، استاد انجمن خوشنویسان ایران و بنیانگذار سبک گلگشت ، برای خوشنویسان درجه ممتاز و فوق ممتاز میانه دوره عالی خوشنویسی برگزار می کند. این دوره در روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته در میانه برگزار خواهد شد و بخاطر زمان اندک حضور استاد در میانه، این دوره ، عمومی نخواهد بود. استاد اجلی دارای نشان درجه یک ملی هنر هستند.
کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۹۴/۵/۱۹ ۱۷:۲۷
[quote name="بیژن آزمکان"] با سلام وتحیات و عرض خیرمقدم محضر مبارک حضرت استاد اجلی بسی افتخار بزرگی است که در محضر آن ستاره پرفروغ هنر سر تعظیم فرود آورده و کسب فیض نماییم . [/quote] ضمن تقدیر از این حرکت ارزشمند وباعرض خیر مقدم به محضر استاد اجلی باید گفت که: "هنر یک ودیعه الهی است که در هر گوشه ای از عالم بدون خط و مرز جغرافیایی و سیاسی گرامی داشته می شود و بالاخص هنر خوشنویسی که به عنوان هنری قدسی شناخته شده و با کارنامه درخشان چندصد ساله و نقشی فراگیر و جهانی حافظ مواریث فرهنگی ما بوده و در ترویج علم و ادب و اخلاق و فضیلت و کلام بزرگان تاریخ کشورمان مسئولیت بزرگی را تا به حال ایفا کرده است. دراین میان با کمال غرور به وجود اساتید بزرگوار ووارسته ای همچون" استاد اجلی " که زاده میانه اندو از بزرگان عرصه هنرنقاشی وخوشنویسی این مرزو بوم بشمار میروند افتخار میکنیم. همچنین برخود وظیفه میدانم به بهانه حضور استاد اجلی ، از وجود بزرگانی چون استاد بیزن آزمکان،که بحق سالها در کسوت معلمی واستادی در زمینه هنر وتربیت فرزندان این شهر متواضعانه تلاش نموده اند نیز یادی کرده باشیم . بنده افتخار شاگردی ایشان را اگرلایق باشم ،همواره به دوش میکشم.آنطور که به یاد دارم ایشان سالها سرگروه هنر منطقه آموزش وپرورش میانه بودندونیززحمات بسیارزیادی در شکل گیری انجمن خوشنویسان میانه متحمل شدند ودراین راه از هیچ تلاشی در زمینه اعتلای هنر،خصوصا "خوشنویسی "دریغ ننموده اند.. این بزرگواران یک عمر با شور و عشق و انگیزه تلاشهای زیادی رابدون هیچ چشمداشتی در زمینه هنر اصیل فراهم آورده ودر کارنامه هنریشان مهر ماندگاری زده اند. وشاید تنها انتظاری که از شاگردان وعلاقمندان به مقوله هنر داشته باشند این باشد که تاهستند قدرشان را بدانیم و حرمت و شئوناتشان را مصون و محفوظ بداریم تا در گذران عمر در فضایی آرام ومملو از رایحه عشق هنر اصیل ،به ماندگاری آثار فاخرشان بپردازند. وجودشان بی بلا وپر ثمر باد..... قدر آیینه بدانید چوهست نه در آن موقع که افتاد وشکست.
۹۴/۵/۱۹ ۱۴:۳۰
با سلام وتحیات و عرض خیرمقدم محضر مبارک حضرت استاد اجلی بسی افتخار بزرگی است که در محضر آن ستاره پرفروغ هنر سر تعظیم فرود آورده و کسب فیض نماییم .
۹۴/۵/۱۹ ۱۳:۵۵
ضمن خیر مقدم برای استاد عزیز ////استاد اجلی چند دوره تا حالا در میانه دوره خوشنویسی کذاشته اند و از وجودشان اهالی خوشنویس میانه برخوردار بودند؟ویا بانی وسبب دوره های خوشنویسی بودند ؟لطفا اطلاع رسانی بفرمایید
با سلام و تشکر از استاد برجسته خوشنویسی ایران جناب آقای اجلی که قبول زحمت نموده و برای انتقال تجربیاتشان در میانه حضور می یابند.ضمن مغتنم شمردن حضور استاد اجلی ، از دوستانی که موجبات برگزاری این دوره آموزشی را فراهم نمودند تقدیر و تشکر می نماییم.

اخبار روز