کد خبر: ۶۱۱۵۰
۵۶۲ بازدید
۱ دیدگاه (۱ تایید شده)

ثبت 600 فقره ازدواج در شهرستان میانه طی 3 ماه نخست سال

۱۳۹۵/۴/۱۲
۱۳:۵۵

مدیرکل ثبت‌احوال آذربایجان شرقی از کاهش 7 درصدی ازدواج در استان خبر داد و گفت: در بهار امسال 10 هزار و 496 فقره ازدواج در سطح استان به ثبت رسیده است.

علی جعفری‌آذر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز از ثبت 10 هزار و 496 فقره ازدواج در استان طی سه‌ماهه نخست امسال خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد ازدواج 7 هزار و 210 فقره ازدواج در مناطق شهری به ثبت رسیده و 3 هزار و 286 نفر نیز مربوط به مناطق روستایی است.

وی افزود: در این مدت و بعد از شهرستان تبریز با 4 هزار و 361 فقره ازدواج بیشترین تعداد آمار ازدواج با ثبت 733 فقره مربوط به شهرستان مرند است.

جعفری‌آذر گفت: بعد از شهرستان مرند نیز شهرستان مراغه با ثبت 670 فقره ازدواج و شهرستان میانه با ثبت 598 فقره ازدواج در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

مدیرکل ثبت‌احوال آذربایجان‌شرقی در ادامه درخصوص کمترین آمار ازدواج ثبت‌شده در شهرستان‌های استان نیز اظهار داشت: کمترین آمار ازدواج با ثبت 113 فقره ازدواج مربوط به شهرستان هریس است.

بنا به گفته وی بعد از شهرستان هریس نیز شهرستان‌های چاراویماق با ثبت 133 فقره ازدواج و شهرستان جلفا با ثبت 142 فقره ازدواج کمترین آمار ثبت ازدواج را به خود اختصاص داده‌اند.

جعفری‌آذر با مقایسه میزان ازدواج در سه‌ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال 94 خاطرنشان کرد: سال 94 در سطح استان آذربایجان شرقی تعداد 11 هزار و 284 فقره ازدواج به ثبت رسیده بود که این آمار با کاهش 7 درصدی امسال به 10 هزار و 496 فقره رسیده است.

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۹۵/۴/۱۲ ۱۵:۵۹

لطف کتید آمار طلاق رو هم بزارید.
شک نکنید آمار طلاق هم چشمگیره...

اخبار روز