کد خبر: ۸۹۲۴۷
۱۶۳۶ بازدید
۱۷ دیدگاه (۱۴ تایید شده)

به همت هنرمندان و هنردوستان میانه:

از حسین صبا در زادگاهش تجلیل می شود

۱۳۹۸/۴/۱۳
۰۰:۰۳

به همت هنرمندان و هنردوستان میانه از حسین صبا تجلیل می شود.

حسین صبا که در مسابقات بین المللی موسیقی مُقامی آذربایجان 2019 موفق به راهیابی به جمع 10 آوازخوان برتر شده و جایزه ویژه این مسابقات را کسب کرد، در زادگاه خود میانه مورد تجلیل قرار می گیرد.

مراسم تجلیل از این هنرمند برجسته کشورمان روز دوشنبه 17 تیرماه از ساعت 18 در تالار فرهنگ مجموعه فرهنگی اداره ارشاد میانه برگزار می شود.

سخنران این مراسم، دکتر میکائیل رسولزاده خواهند بود و آشیق عباس به اجرای موسیقی خواهند پرداخت.

در این مراسم، حسین صبا نیز قطعاتی از موسیقی آذربایجانی را اجرا خواهند کرد.

 

فیلم یکی از اجراهای حسین صبا در مسابقات بین المللی موسیقی مُقامی آذربایجان

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۹۸/۴/۱۵ ۱۷:۱۹

با تشکر . من در افتتاح موسیقی لاچین دعوت بودم ودر انجا با اجرای تمیز یک گروه زیبا و منظم نوجوانان مواجه شدم که همه از برنامه منسجم این هنرمتدان لذت بردیم . کاش از این گروه لاچین هم دعوت بشه اینده شهرمان میطلبد که موسیقی را از نوجوانان با سواد موسیقی شروع کنند با تشکر .

۹۸/۴/۱۵ ۱۴:۵۷

تبریک و تهنیت عرض می کنم. موفق و موید باشید

۹۸/۴/۱۵ ۱۴:۴۷

امروز در کشور آذربایجان و در کشور عزیزمان ایران و به جرات می توان گفت در سراسر جهان نام شهرمان میانه برای ترک زبانان و آذربایجانی های جهان بسیار آشنا تر از بسیاری شهر ها و شاید بتوان گفت هم ردیف با نام شهر تبریز، آشناست. نمی دانم در عرصه جذب توریست و گردشگر، جلب توجه هنردوستان و هنرمندان چه اقدامی با چه بودجه ای می توانست صورت بگیرد تا نام شهرمان تا این حد بر سر زبان ها بیفتد، اما فکر می کنم هیچ یک به اندازه هنرنمایی هندمند جوان نخبه شهرمان حسین صبا نمی توانست تا این حد موثر واقع شود. خدمت حسین صبا و خانواده او و همشهریان و دوستدارانش تبریک عرض می کنم و خسته نباشید می گویم به او که روزهای سخت تمرین و آموزش را یک به یک گذرانده تا چنین باعث غرور و افتخار شود. امیدوارم قدرش را بدانیم و از او بهره ببریم. حسین صبا مسیر خود را رفته و امروز افق های جدیدی پیش روی اوست که دیگر کمتر چیزی می تواند مانعش شود اما فقط تصور کنید اگر اولین کنسرت حسین صبا، در ایران، در شهر میانه و با امکانات کافی برگزار شود از چند نقطه ایران و چقدر مسافر راهی شهرمان خواهد شد؟

 

۹۸/۴/۱۵ ۱۲:۵۹

شرکت هامییا آزاد دی.

۹۸/۴/۱۵ ۱۲:۵۸

حسین صبا همراه با گروه ارکستر خود اجراهایی خواهد داشت و اجرای موسیقی آشیقی نیز جدا از این موسیقی موغامی برای علاقمندان اجرا خواهد شد.

۹۸/۴/۱۵ ۱۲:۵۷

قسمتی از برنامه به اجرای موسیقی موغامی توسط حسین صبا و گروه نوازنده اختصاص دارد.

۹۸/۴/۱۵ ۱۲:۵۶

در خبر نوشته شده از جانب هنرمندان و هنردوستان برگزار میشه نه دولتمردان

۹۸/۴/۱۵ ۱۲:۱۱

کاملا بجا و پسندیده است ، ضمنا این برنامه ازسوی نهاددولتی برگزار میگردد ؟ یا اینکه ازسوی جامعه هنرمندان و علاقمندان و دوستداران حسین صبا بصورت شخصی تدارک دیده شده است ؟

۹۸/۴/۱۵ ۰۹:۱۹

ضمن تبریک به حسین عزیز از بابت احراز موفقیت و خسته نباشید به محضر متولیان این برنامه یک پیشنهاد : آقای صبا در مسابقه موغام شرکت کرده بود و در میان نفرات خوب موغام حضور داشته و شهروندان امسال به بهانه اجرای های زیبای ایشان بیشتر با سبک و نحوه اجرای موسیقی موغامی آشنا شدند پس بهتر است در مراسم تجلیل هم از گروه موسیقی آذری تار و کمانچه و خواننده استفاده میشد تا تناسبی داشته باشه با موضوع نوع موسیقی موغام و در راس آن از حسین صبا . نه از صنعت آشق که جایگاه جداگانه ای دارد . ما منکر توانایی آشق ستاری نیستیم ولی حسین در موغام زحمت کشیده ودیدن اجرای گروه موغام خیلی به فضای برنامه جلا می بخشد. باتشکر از عوامل .

۹۸/۴/۱۴ ۱۷:۲۲

ای کاش یک آوازی ماهنی در مورد میانه زیباییهای آن بخوانند

۹۸/۴/۱۴ ۰۴:۲۰

ای کاش اجازه دهند هر از گاهی با اجرای چنین آهنگهای آذری مردم شاد شوند از لحاظ شرعی فکر نمی کنم گناه باشد چون غیر مجاز نیست اما باید چنین خوانندگانی هم سبک مبتذل را دنبال نکنند بلکه سبکهای فاخر که روح همنوع دوستی مردانگی وطن دوستی و عشق به زیبایی و.... را ترویج می دهد را اجرا کنند

۹۸/۴/۱۳ ۱۸:۳۳

ضمن تبریک مجدد خدمت هنرمند شهرمان آقای حسین صبا بابت موفقیت شان در مسابقات بین المللی موغام ، از گردانندگان سایت وزین صدای میانه و در راس آن جناب مهندس نایبی بابت انعکاس اخبار مربوط به مسابقات و حمایت معنوی از این هنرمند شهرمان تشکر میکنیم . 

۹۸/۴/۱۳ ۱۵:۰۶

ایشان باعث افتخار و بهترین پیام رسان و سفیر شهر مان برای شناساندن کوی و برزن این آب و خاک بوده و خواهند بود به امید یاری و پشتیبانی از ایشان

۹۸/۴/۱۳ ۱۴:۴۶

حضور تاپماق آزاد اولاجاق یوخسا بلیط ساتیلاجاق؟

اخبار روز