کد خبر: ۱۷۴۳
۲۷۳ بازدید
۲ دیدگاه (۲ تایید شده)

فرماندار میانه:

مبنای توسعه، برنامه ریزی و پایه برنامه ریزی داشتن اطلاعات دقیق و به روز است

۱۳۸۹/۴/۱۱
۱۰:۲۶

  فرماندار شهرستان میانه : مبنای توسعه ، برنامه ریزی و پایه برنامه ریزی داشتن اطلاعات دقیق و به روز است .
 فرماندار شهرستان میانه با اعلام این مطلب در نشست شوراي هماهنگي ثبت وقایع ولادت و وفات شهرستان میانه افزود: باید با ترسیم چشم انداز  به سمت سازمانی الکترونیک حرکت کنیم تا سازمان ثبت احوال را به سازمان خلاق و اثر بخش در عرصه های مختلف خدمات رسانی تبدیل کنیم .
 سید حمید یزدانی ، استقرار نظام جامع شناسایی ایرانیان، استقرار سازمان الکترونیک و تولید و انتشار به هنگام آمار و اطلاعات جمعیت کشور را سه هدف مهم ،کلیدی و محوری در راستای به روز کردن ثبت احوال کشور ذکر کرد .
 وی اوج پیشرفت و توسعه را در اوج فرایند اطلاعات و داده ها دانست و افزود : امروز در دنیا براین باورند که انسان جز برای تفریج بیرون نخواهد رفت و این امر کم کم با توجه به اینکه تمامی کارها به صورت الکترونیک انجام می شود خودرا نشان می دهد.
 فرماندار شهرستان میانه اطلاعات دقیق آماری و دادهای انسانی را موجب شفاف سازی سیمای برنامه ریزی در چشم انداز توسعه خواند و اضافه کرد : بهترین و مطلوبترین نتیجه در برنامه ریزی زمانی حاصل خواهد شد که داده های منتقله به دولت دقیق و به روز باشد .
همچنین در این نشست رئیس اداره ثبت احوال میانه با اشاره به اینکه سازمان ثبت احوال کشور عهده دار تنظیم سند هویت و اسناد ملیت کشوری است افزود : با عنایت به آیین نامه اجرایی سازمان و الزام دستگاههای مرتبط با محوریت و پیگیری فرماندار و تعامل تمام دستگاهها نباید بگذاریم تا ثبت وقایع از مهلت قانونی خارج شود .
 سالک در ادامه درصد ثبت وقایع حیاتی را با توجه به شایستگی شهرستان در رده  اول استانی دانست و اضافه کرد : درصد ثبت ولادت در مهلت قانونی در 2 ماهه سال جاری 8/98 درصد و درصد ثبت وفات  در طی این مدت 4/99 درصد است که درصد ثبت به سالهای گذشته از روند  رو به رشدی در مهلت قانونی تعیین شده  برخوردار می باشد که این امر نشانگر توان اجرایی ثبت احوال شهرستان و تعامل با نهادهای دیگر شهرستان است که جای بسی تقدیر است .
 وی در پایان از راه اندازی وب سایت ثبت احوال شهرستان خبر داد و گفت : شهروندان میانه ای می توانند برای دستیابی به اطلاعات و داده ها به آدرس اینترنتی اطلاع رسانی این اداره WWW.minocr.ir   مراجعه کرده  و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند .

.

                                    

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

امکان درج دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.

۸۹/۴/۱۱ ۲۱:۱۲
خانم ناصری درست می فرمایند. فکر می کنم شرکتی که طراحی و اجرای ویب سایتهای ادارات ثبت احوال را به عهده داشته دقت نکرده. من هم دیدم که در بیشتر قسمتهای سایت اداره ثبت احوال میانه بجای میانه از کلمه سراب استفاده شده ولی چون تازه راه افتاده و هنوز بخش اخبار و ... اش راه اندازی نشده اشکالی ندارد ولی اداره ثبت احوال باید موضوع را پیگیری و اصلاح کند.
۸۹/۴/۱۱ ۱۱:۳۵
سلام. این لینک را بزنید ظاهراً ثبت احوال میانه سایت خودش را از روی سایت ثبت احوال سراب کپی کرده است چون هر لینکی می رویم اسم شهرستان سراب رویت می شود. ثبت احوال میانه این سایت را اصلاح کند و موجب سرافکندگی میانه نشود. سرابی ها همینجوریش هم به ما متلک می اندازند که یک زمانی زیرمجموعه ما بودید!

اخبار روز