کد خبر: ۱۷۴۷
۳۲۳ بازدید
۱ دیدگاه (۱ تایید شده)

سرپرست مركز اطلاع‌رساني آذربايجان شرقي خبر داد:

كشف خانه فساد در ميانه

۱۳۸۹/۴/۱۲
۱۶:۰۴

خبرگزاري فارس: سرپرست مركز اطلاع‌رساني استان آذربايجان شرقي گفت: منزلي كه توسط عده‌اي از افراد در يكي از محلات اطراف شهرستان ميانه تبديل به خانه فساد شده بود، كشف شد.مهدي شيخي‌زاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز اظهار داشت: به دنبال تماس تلفني يكي از شهروندان با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر اينكه عده‌اي از افراد در يك باب واحد مسكوني واقع در يكي از محله‌هاي اطراف اين شهرستان براي استعمال مواد مخدر دور هم جمع مي‌شوند، ماموران كلانتري 13 ميانه با هماهنگي مقام محترم قضايي براي حصول اطمينان از صحت موضوع به محل اعزام و با رعايت موازين شرعي و قانوني اقدام به بازرسي و كنترل خانه مذكور كردند.
وي در ادامه اظهار داشت: در بازرسي‌ها معلوم شد كه خانه مذكور استيجاري است كه ساكنان اين خانه اقدام به تهيه و توزيع سي‌دي‌هاي غيرمجاز و برقراري روابط غيراخلاقي مي‌كردند كه با هوشياري پليس دستگير و به مرجع قضايي معرفي شدند.
سرپرست اداره اطلاع رساني نيروي انتظامي آذربايجان شرقي ادامه داد: با ورود ماموران افراد داخل خانه سعي در فرار از منزل داشتند، ولي در انجام اين كار ناكام ماندند و هر هشت نفر ساكن خانه (پنج نفر مرد، سه نفر خانم) دستگير شدند.
وي در ادامه اظهار داشت: با توجه به حساسيت موضوع ماموران به بازرسي خود ادامه داده و موفق شدند، يك دستگاه موتورسيكلت و بيش از 100حلقه سي‌دي غير مجاز را كه به طريق ماهرانه‌اي در زير زمين اين خانه جاسازي شده بود كشف كنند.
شيخي‌زاد خاطر نشان كرد: هشت نفر متهم به همراه پرونده مطروحه براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند كه با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

امکان درج دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.

۸۹/۴/۱۴ ۲۲:۵۲
از زحمات نيروي انتظامي متشكرم

اخبار روز