کد خبر: ۱۱۵۱۹۴
۲۳۵۷ بازدید
۱ دیدگاه (۱ تایید شده)

«مهرشاد سهیلی» بازداشت شد +تصویر و بیوگرافی

۱۴۰۰/۱۱/۱۲
۱۷:۱۴

 

خبرگزاری مهر به‌نقل از رئیس حوزه قضایی بخش موسیان و دشت عباس نوشت:

▫️در راستای نیابت قضایی دستگاه قضایی استان قم و با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) صبح امروز مهرشاد سهیلی بازداشت و با قرار قانونی روانه زندان شده است.

▫️این حوزه قضایی مجری اجرای دستور نیابت قضایی بوده و از محتوای پرونده مهتم بازداشت شده مطلع نیست.

مهرشاد سهیلی کیست؟

▫️سهیلی جوان متولد ۸۳ است که وقتی اولین‌بار در سال ۹۸ از روستایشان خارج و تنها به تهران رفت گم شد! اما خیلی خوب راه ثروت‌اندوزی در پوشش خیر را کسب کرد. قرارگاه جهادی راه انداخت و به‌خود لقب جوان‌ترین فرمانده کشور را داد!

▫️با عنوان فرد خیر و جهادی که به محرومین کمک می‌کند با مراجع تقلید و علما و نمایندگان ولی‌فقیه دیدار می‌کرد و به رسانه‌ها پول می‌داد تا تصاویرش را منتشر کنند. آن‌هم پول‌هایی که مردم برای کمک به محرومین به حساب او واریز می‌کردند.

▫️البته او پا را فراتر نیز گذاشت و با این پول‌ها خودرو و خانه خرید! بر اساس گزارش فرهیختگان او حتی حاضر بود به این و آن پول دهد تا مقدمات دیدار با مقامات را برایش فراهم کنند.

▫️او سماجت خاصی داشت و خودش می‌گفت به‌زور در تهران با مدیرعامل همراه اول دیدار و او را قانع کرد شماره حساب خیریه‌اش را به مردم پیامک کند. مهرداد سهیلی از طریق مهران رجبی با هنرمندان نیز دیدار می‌کرد و هزینه‌های زیادی برای تبلیغات خود کرد./فرهیختگان آنلاین

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۰۰/۱۱/۲۷ ۰۸:۳۶

عجب !!! عجب!!!! این ملت خوش باور ، فقط مانده بوداز یه جوجیخ رکب نبیند و درسایه کارخیر فریب نخورد که دیدو خورد .
درمملکتی که نمایش های مذهبی ، امروزه از هر ابزاری بهتر عمل می کند برای رسیدن به یه جایی ، از این موردها بسیار دیده خواهد شد .

اخبار روز