کد خبر: ۱۳۸۳۴۷
۲۶۸ بازدید
۷ دیدگاه (۲ تایید شده)

جمع آوری ۲۳ افغانی غیرمجاز دیگر با همکاری اطلاعاتی شهروندان میانه ای

۱۴۰۳/۶/۱۸
۱۲:۱۴

 

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان میانه از جمع آوری تعداد ۲۳ تبعه غیرمجاز در مدت ۲۴ ساعت با همکاری اطلاعاتی شهروندان میانه ای که بصورت غیرمجاز وارد شهرستان شده بودند، خبرداد.

 سرهنگ “حسن رفیعی” درتشریح این خبرگفت: در راستای اجرای طرح “هجرت” و برخورد با ورود افراد اتباع غیرمجاز و غیرقانونی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: پیرو اطلاعیه قبلی پلیس مبنی بر شناسایی و گزارش اتباع غیر مجاز به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ ، ماموران پلیس توانستند با همکاری و مشارکت شهروندان تعداد ۲۳ تبعه غیرمجاز را در سطح روستاهای شهرستان جمع آوری کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در جهت ساماندهی اتباع بیگانه غیرمجاز افراد جمع آوری شده، طی هماهنگی های به عمل آمده، به کشورهای خودشان بازگردانده خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه از مشارکت و همکاری شهروندان میانه با پلیس تقدیر و تشکر نموده و در پایان از شهروندان درخواست کرد: درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و به کارگیری اتباع بیگانه موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۰۳/۶/۱۹ ۲۱:۵۹

اقدام نیروی انتظامی قابل تقدیر و تشکر است واقعا دستمریزاد چون افغانها تحت برنامه ریزی خاص و برای هدفی شوم به ایران سرازیر شده اند متاسفانه تعدادی از کار فرما ها هم با بکار گیری و بعضا اسکان آنها آنان را برای نیل به اهداف شوم شان یاری میکنند که پلیس باید با اینگونه کار فرما های ایرانی نما هم بشدت برخورد نماید . خدا یار و یاور پلیس و مردم پشتیبان تا ان شاء الله شاهد روزی باشیم که کلیه افغانی های جنایتکار از کشور عزیزیان اخراج شوند

۰۳/۶/۱۸ ۱۲:۱۷

دستخوش. الله کمکوز اولسن

اخبار روز