کد خبر: ۱۲۳۷۵
۶۲۴ بازدید
۱ دیدگاه (۰ تایید شده)

همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و تجاری در راستای حماسه اقتصادی است

۱۳۹۲/۴/۱۲
۱۶:۲۸





تبریز- نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و تجاری در آذربایجان شرقی در راستای حماسه اقتصادی است.

میربهلول حسینی روز چهارشنبه به ایرنا گفت: پس از موفقیت در خلق حماسه سیاسی با حضور گسترده در انتخابات باید اهتمام مردم و مسوولان تحقق حماسه اقتصادی باشد.

وی حماسه اقتصادی را نیازمند نشاط و پویایی اقتصادی دانست و افزود: همایش فرصت های سرمایه گذاری آذربایجان شرقی می تواند گامی در راستای ایجاد پویایی اقتصادی باشد.

نماینده مردم میانه در خانه ملت با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی در تامین منابع مالی گفت: در صورت موفقیت در جذب سرمایه بخش خصوصی چرخ تولید به جریان افتاده و فرصت های بیشتری برای اشتغال فراهم می شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نقش زیرساختهای عمرانی را در توسعه بارز دانست و افزود: با توجه به سرمایه بر بودن طرح های عمرانی یکی از رویکردهای متولیان برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری آذربایجان شرقی باید جذب سرمایه مورد نیاز این طرح ها باشد.

چهارمین همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و تجاری آذربایجان شرقی روزهای 15 و 16 تیر ماه جاری در تبریز و جلفا ( منطقه آزاد ارس ) برگزار خواهد شد.

408 طرح با سرمایه مورد نیاز 154 هزار میلیارد ریال در حوزه صنعت و معدن، کشاورزی و صنایع تبدیلی، گردشگری و خدمات، زیربنایی و انرژی، عمران و توسعه شهری و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در چهارمین همایش فرصت های سرمایه گذاری آذربایجان شرقی به صاحبان سرمایه ارایه می شود.

 


کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

اخبار روز