کد خبر: ۶۱۵۳۷
۹۲۷ بازدید
۷ دیدگاه

مدیر کل راه و شهرسازی اردبیل پیگیر آزادراه اردبیل-سرچم

۹۵/۴/۲۱
۰۹:۵۳

محبت خواه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مطرح کرد؛

ایمن سازی محورهای اصلی استان اردبیل برای سفرهای تابستانی/ بهسازی ۸۰ درصد از راه‌های روستایی/بهره‌برداری از دو پروژه بیمارستانی در هفته دولت/پایان پروژه مسکن مهر استان اردبیل تا سال ۹۵

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: اکیپ‌های راهداری استان اردبیل به صورت کاملا آماده در محورهای اصلی حضور دارند همچنین روکش آسفالت در محورهای اردبیل - آستارا گردنه حیران، محور اردبیل – سراب گردنه صائین انجام شده است.

خلیل محبت خواه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، درباره وضعیت ایمن سازی محورهای اصلی استان اردبیل برای سفرهای تابستانی گفت: به جز استقرار اکیپهای راهداری استان اردبیل در محورهای اصلی، اقداماتی دیگری نیز صورت گرفته که خط‌کشی راه، تابلوگذاری و علایم هشدار دهنده در محورهای استان از آن جمله است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: خوشبختانه آشکارسازی نقاطی که باعث تصادف می‌شد و بهبود آنها خیلی موثر بود و نتیجه آن را در موج اول تعطیلات تابستان در عید فطر شاهد بودیم که هیچ گونه تلفات به وجود نیامد.

محبت خواه درباره وضعیت کلی راه‌های استان اردبیل گفت: راه‌های روستایی استان بیش از ۸۰ درصد روکش‌دار و بهسازی شدند. فقط در شهرستان خلخال باید پیشرفت داشته باشیم که امیدواریم امسال بتونیم بهسازی آن را به اتمانم برسانیم.

وی ادامه داد: پروژه آزادراه اردبیل- خلخال در حال حاضر فعال است و برنامه آینده چهار بانده کردن آزاد راه اردبیل- سراو است.

محبت خواه درباره پروژه‌های در دست ساخت استان اردبیل گفت: ما بیمارستان ۱۶۰ تخت‌خوابی پارس‌آباد را داریم که اگر اعتبارات لازم فراهم شود می‌توان در هفته دولت آن را بهره‌برداری کرد.

وی ادامه داد: یک پروژه بیمارستانی دیگر به نام کوثر داریم که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل درباره آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن مهر استان اردبیل گفت: از ۴۲ هزار واحد مسکن مهر در این استان نزدیک به ۲۶۰۰ واحد آن باقی مانده است که تا پایان سال آن‌ها هم تحویل داده می‌شود.

محبت خواه با اشاره به بافت‌های فرسوده استان اردبیل گفت: ترمیم بافت‌های فرسوده در شهرهای اردبیل، مشکین‌شهر و پارس‌آباد مصوب شده و به مطالعه ستاد بازآفرینی درآمده و اقدامات قابل توجه‌ای انجام شده است.

محبت خواه همچنین اعلام کرد امری که بدیهی است بعد از آزادراه شدن محور اردبیل خلخال در فاز دوم این محور تا سرچم به آزادراه چهاربانده تبدیل میشود .

بخشی از آزادراه سرچم اردبیل بطول 35 کیلومتر درحوزه استحفاظی شهرستان میانه قراردارد

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۹۵/۴/۲۲ ۰۷:۰۵

یه جور میگی انگار بقیه جاده ها صاف هستند همین جاده قدیم خلخال و یا جاده نیر ارموداق سمت اردبیل که میره بشدت برفگیر کوهستانی میشه بگذار اونم افتتاح بشه بعد میفهمیم کدوم جاده افتضاحه جاده کم عرض برفگیر .بجز راه سراب که از دشت میره خودمان هم میدانیم کلیه راه های اردبیل کوهستانی و سخت هستند اسالم خلخال استارا اردبیل سرچم اردبیل نیر میانه همه شان کوهستانی رد میشند جز جاده سراب که .این جاده سرچم هم طبق نقشه ساخته نشده قرار بود بایه تونل از گردنه ها خلاص بشه جای پنج شش تونل هدف هم این بوده که کل استان اردبیل به تهران وصل بشوند نه فقط شمال آن ،بعدم همین جاده قدیم خلخال هم از کاغذکنان میره. الان جاده نیر ارموداق هم من چند سال پیش خاکی رفتم اونم همینجوریه البته من تا اخر نرفتم ولی اگر کوراییم دیده باشی میفهمی این جاده از مسیر کوهستانی و موازی سرچم میره درحالیکه اگر تونل توی همین مسیر میزدند از جای دیگه 20 کیلومتر کوتاهتر بود اینو توی نقشه هم معلومه نگاه کن

۹۵/۴/۲۲ ۰۱:۰۸

سود نداره از نظر شما چون توی منطقه محروم کاغذکنان هست که میانه اگر بدترین شهرستان استان از لحاظ بیکاری داشته باشد کاغذکنان بین همه ی مناطق میانه محروم ترین هست یعنی محروم ترین نقطه ی آذربایجان‌شرقی.بعد روستای تاوا یک روستاست جاده سرچم اردبیل فقط پنجاه روستای کاغذکنان وصل کرده آقکند یانبلاغ قره بلاغ قوشه بلاغ لله لو.گیل گلاب ، و....برعکس آزادراه .بعد میانه برای کاغذکنان چه کرده ؟ ایا حق ابه قزل اوزن یکبار همانند همین بزرگراه سرچم میانه مطرح شده که این خیل عظیم جمعیت از کاغذکنان مهاجرت کردند رونق و پیشرفت شرق میانه باعث بزرگ شدن کل میانه میشود اگر همه بخش های میانه آباد شوند میانه با جمعیت بیشتر نماینده بیشتری میگیرد . نوع تفکر شما هم شبیه تبریز شده انها هم میگویند فقط مسیر های اطراف تبریز درست شوند گوربابای میانه ! در حالیکه عدالت پیشرفت واقعی اینه همه جا ی استان رشد و توجه بشود ، محض توجه هم بگم پل پردلیس و کاروانسرای جمال اباد در کاغذکنان میانه هستند و از قدیم هم از کاغذکنان مسافران کاروانیان به اردبیل میرفتند حتی خاطرات سیاحان آلمانی و روس در سفر ها از نام کاغذکنان و خونج نام میبردند همانطور که در سفر به تبریز ترکیه از مسیر ترکمنچای نام برده میشد ، بهر حال من بعنوان یک میانه ای و کاغذکنانی از این امر استقبال میکنم میانه که نمیتونه کاری کنه برای خودش حالا اردبیل روی راه های ما سرمایه گذاری میکند اونم ازش بدگویی میکنید!این هم یادمان نرود جمعیت زیادی میانه کاغذکنانی هستند من کاغذکنانی میشناسم مدافع بزرگراه سرچم میانه هستم میانه قره چمن چون رونق شهرش میدونه ولی خود بخش دیگر میشناسم اندازه اینها پیگیر نیستند

۹۵/۴/۲۱ ۲۳:۳۶

کل کوه های خلخال و نیر چه از سمت کاغذکنان چه از سمت جاده قدیم خلخال چه از سمت کندوان کوهستانی است برادر خوبم من رفتم دیدم این جاده سرچم اردبیل از سمت شرق میانه توی حوزه میانه صاف و ماهوری است توی جاده ی نیر ارموداق هم بروی سمت میانه خوبه سمت اردبیل خراب میشه ما که بعنوان یه کاغذکنانی که میانه ای هستیم دوست داریم کل محورهای میانه بزرگراه بشوند چون میانه شاهراه آذربایجان هست باید کل بخش های میانه مثل کاغذکنان کندوان و ترکمنچای چهار بانده بشوند ایا جاده هراز چهاربانده میکنند می ایند بگویند چرا آزادراه تهران شمال زده میشه .من بعنوان یه میانه از بزرگراه شدن همه مسیر های میانه حمایت میکنم اینها سخن های تبریز هست که میخواهند بین کاغذکنان و کندوان درگیری بندازند تا بزرگراه شدن سرچم میانه که برای همه میانه ای ها مفید هست یادمان برود نباید اسیر جنگ های روانی شد الان قزوین سه مسیر موازی جاده قدیم، آزادراه و جاده بویین زهرا چهاربانده دارند به تاکستان ایا می ایند بپرسند چرا سه محور چند بانده دارند الان میانه هم همینطور چرا میانه نباید چندین محور بزرگراهی به اردبیل داشته باشد اینها حق ماست نباید قانع شویم میانه بدلیل وسعتش فقط سه راه به اردبیل دارد بخاطر وسعتش هم باید چندین بزرگراه داشته باشد

۹۵/۴/۲۱ ۱۸:۲۱

اقا من یادمه یکی میگفت اردبیل هدفش اینه از سرچم برند باورتان نمیشد حالا اقایان بزرگراه سرچم میانه نزنند چی میشه نتیجه این میشه که میبینید همه فهمیدند میانه زیر دیکتاتوری تبریز کاری نمیتونه بکنه نمونه اش جاده میانه میاندوآب که فقط نیمه مانده جای بسی از خوشحالی است که به لطف اردبیل شرق شهرستان میانه پیشرفت میکند این مسئولان انقدر بی تفاوت هستند که همه ذله شدند حتی کاغذکنانی هایی که میانه اکثرن هستند اقایان نتوانستند تا بالش کندی حداقل چهاربانده کنند که مردم راحت به شهر بروند حالا راه کاغذکنان به زنجان چند بانده میشود ولی راه کاغذکنان به میانه دوطرفه است .اقایان کل شهرستان از بزرگراه سرچم میانه نفع میبرند کاغذکنانی با این بزرگراه به میانه میرود همچنین روستاهای در خط مرز جاده ترانزیت اباد میشود کندوانی از همین بزرگراه سریع به تهران میرسد ترکمنچای همین مسیر را میرود چه بسا با بزرگراه شدن ان ارسباران سراب هم از ترکمنچای به میانه و بزرگراه میروند تهران .یعنی بزرگراه نشدن جاده میانه سرچم ظلم بزرگی به کل شهرستان هست که اسیبش را میانه میبیند اما یک خوبی آزادراه شدن خلخال اینست که مسافران غرب کشور از راه میانه میاندواب به آزادراه خلخال میرسند بعد میروند شمال که خود همینجا جاده تا قره اقاج نیمه کاره است .نمایندگان چکار میکنند و یا فرماندار به اصطلاح معاون استاندار خدا میداند!

۹۵/۴/۲۱ ۱۶:۲۸

اين مسير 35 کيلومتر درمسيرميانه هست ولى هيچ سودى براى ميانه ندارد مثل تاوا براى ميانه هست ازخلخال به سمت سرچم جاده بسياروحشتناک است اميد است مسير اين ازادراه خلخال فيروزاباد ميانه سرچم باشد مسولين خوابند چون از هرلحاظ به صرفه هست تصادفات تو جاده هاى ميانه اتفاق ميفته ساير جاها بزرگراه ميشن

۹۵/۴/۲۱ ۱۶:۲۸

شاید الان بخندیم ولی تجربه ثابت کرده اینکار میشود یه زمان هم ده سال پیش به سراب اهر میخندیدیم میگفتیم کوچک هستند هیچی ندارند الان اونا بزرگراه میرند ما توی جاده دوطرفه پشت کامیون ها! فردا چند سال بعد میبینید خلخالی ها با آزادراه میروند به ریش ما میانه ای ها میخندند بعد اونزمان فرماندار میانه بعنوان تحول و پیشرو بودن میانه در استان خبر افتتاح گاوداری بنیاد میدهد ماهم کیف میکنیم افتخار میکنیم بعد متل خیام تبدیل به موزه میکنند میگیم ما یه زمانی ترانزیت بودیم طرح سرچم میانه را هم میگویند زیرسازی هایش چهاربانده ازبین رفته !بعد عین گوسفند توی جاده های میانه سلاخی میشویم این ها همش نتایج آثار خدمت صادقانه فرماندار و نمایندگان پیشین و حال هست که میانه از خلخال هم عقب افتاده!!

۹۵/۴/۲۱ ۱۵:۳۸

این آزادراه برای کاغذکنان میانه خیلی خوبه باعث توسعه شرق میانه میشود همچنین وجود آزادراه در بخش شرق میانه در استان شدن میانه هم بدلیل وجود راه های با استاندارد موثره بیکاری در کاغذکنان میانه کاهش میابد و با افزایش جمعیت کاغذکنان ،میانه جمعیتش بیشتر میشود و باعث میشود میانه امکانات بیشتری دریافت کند همین ازادراه باعث خواهد شد ارتباط میانه با اقکند را راحت و کوتاه تر میکند درکل توسعه شرق میانه مفید هست

پیشگیری از کرونا

از برخورد نزدیک با افراد دارای علایم بیماری خودداری نمایید.

اخبار روز