کد خبر: ۱۲۳۱۰
۶۲۹ بازدید
۰ دیدگاه (۰ تایید شده)

وزیر ورزش:

رویانیان باید برود؛ سجادی مدیرعامل انتخاب می‌کند

۱۳۹۲/۴/۱۰
۲۲:۵۸




وزیر ورزش: رویانیان باید برود؛ سجادی مدیرعامل انتخاب می‌کند

ورزش > فوتبال- همشهری آنلاین:
وزیر ورزش گفت، رویانیان فعلا باشگاه پرسپولیس را اداره می‌کند تا سجادی از میان کاندیداها یک نفر را به جای او انتخاب کند.

به گزارش ایسنا، عباسی در پاسخ به خبرنگاری که گفت مردم با انتخاب کامبوزیا به عنوان مدیرعامل پرسپولیس مخالفت کردند که رویانیان ابقا شد، تصریح کرد: در ورزش ما برخی فضا سازی می‌کنند نباید این مسائل را به نام مردم ثبت کرد. رویانیان چند ماه پیش ماموریت داشت. برای بودنش باید تکلیفش را روشن کند. وزارت ورزش و جوانان نظر خاصی در این باره ندارد. فعلا او باشگاه پرسپولیس را اداره کند تا سجادی از میان کاندیداها یک نفر را برای مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس تعیین کند. ماندن رویانیان دست ما نیست او کارمند دستگاه نظامی است. افراد دیگری باید بیایند. ما از باشگاه پرسپولیس حمایت می‌کنیم. باید بین کاندیداها بگردند و با همکاری ایشان روند پرسپولیس بهتر شود. من موافقم که با اقتدار کار کنند. در هر حال سجادی مدیرعامل پرسپولیس را تعیین می‌کند.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ پرسشی مبنی بر این که چرا علی‌رغم نامه‌های مکرر ساور به باشگاه‌های سرخابی، این باشگاه‌ها تراز مالی خودشان را اعلام نکردند، گفت: باید سازماندهی منظم شود و از نظر ایمانی و اخلاقی موضوعات مالی مشخص باشد. این باشگاه‌ها حرفه‌ای هستند و باید به عنوان الگوهای اخلاقی بدرخشند. بی‌نظمی‌هایی از نظر مالی وجود دارد که باید ساماندهی شود.

عباسی در واکنش به این پرسش که فدراسیون فوتبال مبلغ 30 میلیارد تومان برای حضور موفق در رقابت‌های جام جهانی برزیل برآورد کرده و آن را به ریاست جمهوری ارائه کرده است، آیا این بودجه در اختیار فوتبال قرار می‌گیرد و شما حمایتی از فدراسیون خواهید کرد؟ گفت: من قبلا هم گفته‌ام که هر دو باشگاه را کاملا جدی حمایت می‌کنیم. این باشگاه‌ها باید پایه حرفه‌ای و قوی داشته باشند، تیم ملی هویت ملی یک کشور است. این موضوع جزو آبروی ما است و باعث اقتدار کشور است. ما در وزارتخانه خیلی قوی ایستاده‌ایم. دولت هم حمایت می‌کند. تاکنون هم ما حمایت ‌کرده‌ایم از ملت هم تشکر می‌کنیم. از این پس هم لازم باشد باز هم از تیم ملی فوتبال حمایت خواهیم کرد.

وی درباره کمک مالی به فدراسیون فوتبال برای جام جهانی اضافه کرد: فدراسیون از ما کمک خواست. نگرانی روی مسائل مالی وجود ندارد.

عباسی همچنین در پاسخ به خبرنگاری که پرسید برخی از ملی‌پوشان و کادر فنی تیم ملی فوتبال پاداش راهیابی به جام جهانی را دریافت نکرده‌اند، تصریح کرد: همه پاداش را گرفته‌اند. من خودم در جلسه با رئیس جمهور حضور داشتم. عینا پاداش به فدراسیون پرداخت شد.

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

اخبار روز