کد خبر: ۱۲۱۹۲۱
۷۰۶ بازدید
۳۷ دیدگاه (۲۳ تایید شده)

نظر مهدی اسماعیلی درباره اعتراضات اخیر /در فضای مجازی نه با تهدید با توطئه مواجهیم

۱۴۰۱/۷/۲۵
۱۸:۳۷

 


مهدی اسماعیلی، نماینده مردم میانه:

وقایع چند هفته اخیر ثابت کرد که ما در فضای مجازی نه با تهدید که با توطئه مواجه هستیم و برخی به دنبال آشـوب و تهدید امنیت از طریق این فضا و انتقال آن به کف و بطن جامعه هستند.

بر همین اساس مجلس در راستای تأمین حقوق شهروندی مصمم است با افرادی که به این قصد اظهار نظر و وجهه کشور را در سطح جهانی مخدوش می کنند، برخورد کند.

در این زمینه باید به سمت سامان دادن فضای مجازی و تعریف چهارچوب های قانونی برای اقدامات و اظهارات افراد در این فضا حرکت کنیم.

اغتشاشات اخیر توطئه‌ای پیچیده با پشتیبانی مالی کشورهای اروپایی، آمریکا، عربستان سعودی و صهـیونیـست‌ها بود و در این توطئه با میدان داری سلـطنت‌طلبان و مجـاهدان خلق خواب‌های پریشانی برای مردم و کشور دیده بودند غافل از اینکه نهال نظام جمهوری اسلامی ایران به واسطه خون‌های پاک هزینه شده برای آن، به درختی تنومند تبدیل شده و در معادلات جهانی تاثیر گذار است./فارس

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۰۱/۷/۲۹ ۲۲:۰۵

خیرین اگر نباشند که دولت فلج می شود . آقای اسماعیلی مترصد فرصت های است که کارهای دولت و خیرین را به اسم عملکرد خودش جا بزنه . فعلا روستا گردی را شروع کرده از روستاهای دوردست هم شروع کرده . بیچاره روستاییان زحمت کش باید جور پخت غذا و گوسفند کشان را بکشند چون علی حضرت برای افتتاح طرح های انجام نشده وارد روستاها خواهد شد .

۰۱/۷/۲۸ ۲۲:۳۳

جناب اسماعیلی تخصص شما به اعتراف خودتان آموزش و پرورش است .امیدوارم برای مدرسه نمونه باکری بتوانید کاری انجام دهید .این مدرسه با ۸ میلیارد تومان پول خیر نیمه کاره مانده است .چرا باید اموزش و پرورش دست به دامن خیرین شود .دولت مگر در مقابل اموزش و پرورش تعهد ندارد.؟!

۰۱/۷/۲۸ ۰۹:۲۲

در شاخص های بیکاری،تورم،فساد،طلاق، عصبیت جامعه، تخریب محیط زیست،شاخص فلاکت و...مدال طلا تا برنز را کسب کردیم حال شما بجای اینکه دنبال دشمن در فضای حقیقی باشد رفتید دنبال دشمن در فضای مجازی می گردد؟!!!واقعا جای بسی اندیشه و تاسف.

۰۱/۷/۲۸ ۰۹:۰۸

مردم ایران، چیزی جز یک زندگی عادی نمی خواهند و از این همه "مقطع حساس کنونی" بی پایان،‌ خسته شده اند.فکر کنم یه بی سواد هم این را بتواند درک کند مگر اینکه منافع وی در نفهمیدن باشد.از این سلطنت شانسی لذت ببر چون شانس یکبار در خانه را می زند.

۰۱/۷/۲۸ ۰۸:۵۰

ها والا.شما از طرف مردم رفتید و برای مردم کاری کردید که بیکاری صفر شد. تورم دو سه درصدی شد .جوانان دیگر برای یه لقمه نان ترک وطن نمی کنن.طلاق بسیار پایین آمده و مردم با نعمت انرژی هسته ای زندگی خوبی دارند و اختیار زندگی و نوع پوشش دارند.اختلاس دیگر نیست و...اما مردم باز قول دشمن را می خورند.ببخشید اما خود خوب می دانید که این شانس نماینده شدن فقط یکبار در خانه ات را زده و حال می خواهی برای پسا نمایندگی....

۰۱/۷/۲۷ ۲۳:۵۹

معیشت کیلویی چنده ؟؟؟؟در ذلتیم در ذلتیم درذلت . قدیما یادش بخیر وقتی به کسی تعارف میکردیم میگفتیم هرچی نباشه نون و پنیر که هست !!! اما حالا برنج و گوشت و میوه و ...که از سفره اکثریت مردم پر کشیده اند برای نمونه بنده حقیر حدود دوسال هست که لب به گوشت نزده ام یعنی الآن دیگه برای خودم هم قابل باور نیست که زمانی گوشت و برنج و میوه می خریدم ، جناب باصطلاح نماینده شاید البته شاید که چه عرض کنم حتما باور نمی کنید که خیلی وقت است که خیلی از همشهریها و هموطنانتان حسرت یک شکم سیر نون و پنیر به دلشان مانده است . چون شما سیر هستید و ما گرسنه و سیر هم از گرسنه خبر ندارد شما غذا های لاچری نوش جان میکنید و ما خون دل میخوریم . نمیدانم اگر مقتدایتان (علی ع ) است ؟ چگونه شبها آرام سر در بالین میگذارید ؟؟؟ !!!... شما را چه شده است ومارا چه بلایی برسر مان نازل شده است !!!

۰۱/۷/۲۷ ۱۶:۳۴

معیشت معیشت معیشت معیشت معیشت معیشت معیشت معیشت معیشت آقای نماینده انقلابی.

۰۱/۷/۲۷ ۰۹:۵۳

همه نمايندگان ميتوانند پنج نفر از كاركنان ادارات دولتي رو به عنوان مشاور در اختيار داشته باشن و اگر اشكالي هم باشد در قانون هست و دزدي نيست، علاوه بر اين حقوق كامل دو نفر هم به حساب شخصي نماينده واريز ميشه كه مثلا افرادي استخدام كنه كه مشاوره بدن و ...(اگه استخدام كنن!) كه در فيش هزينه هاي دفتري نوشته ميشه(يك مورد از ده عنواني كه در اين فيش به نمايندگان پرداخت ميشه). اين مبالغ با فيش حقوقي نماينده جمع بسته نميشه كه به قول همشهريمان يموقع افراد نفوذي و ضد انقلاب سوء استفاده نكنن و بگن نماينده چرا بايد فلان قدر دريافتي داشته باشه..!

۰۱/۷/۲۷ ۰۸:۴۵

بنده حدود چهار ماه پیش تقاضای دیدارحضوری باآقای اسماعیلی داشتم بعداز 4ماه هنوز به ما وقت ملاقات نداده اند و تقریبا یک هفته درمیان هم به حوزه انتخابی شان سر میزنند ودفترشان هم هر روز ات ظهر بازه

۰۱/۷/۲۶ ۲۱:۱۵

همه اینهایی که گفتید را چرا خودتان نپرسیدید؟

۰۱/۷/۲۶ ۱۹:۰۹

چندی پیش یکی از نمایندگان از شعبات آموزش و پرورش میانه بازدید کرد . کسی جرات نکرد از مشکلات و مسایل شعبه خود بگوید ... کسی نگفت چرا دولت رتبه بندی معلمان را به این شکل افتضاح درآورده ؟ کسی نپرسید چرا معلم را در جامعه لگدکوب کردید ؟ کسی جرات نکرد بپرسد چرا آموزش و پرورش نیاز شدید به نیروی انسانی پیدا کرده و در گذشته برای حل این چالش چاره اندیشی نشده است ؟ و هزاران سوال و نگرانی دیگر ؟ ایشان آمدند و عکس یادگاری گرفتند و همه چی گل و بلبل بود .

۰۱/۷/۲۶ ۱۸:۴۲

وقتی نماینده مجلس نیروی انسانی اداره دیگر را به هزینه آن اداره می دزد دیگر از سایرین انتظاری نمی شود داشت .

۰۱/۷/۲۶ ۱۸:۲۴

با كدام استدلال به اين نتيجه رسيديد كه كاربر مهمان ضد انقلاب و نفوذي است؟ 

۰۱/۷/۲۶ ۱۸:۱۱

از خدا بترسید ،از آه مظلومان بترسید ، از درد درونهای ریش بترسید که درد درونهای ریش عاقبت سر میکند و دامن تان را میگیرد بترسید از ان روز ، بترسید ، بترسید .

۰۱/۷/۲۶ ۱۸:۰۵

صحت خواب بعد از یک ماه

۰۱/۷/۲۶ ۱۷:۲۸

آقای دکتر توهین به شعور مردم نیست . درصد مشارکت در انتخابات مجلس گذشته چقدر بود ؟ با خواهش و تمنا و چاپلوسی رای گرفتن چه ارزشی دارد ؟... میدانید کار ایشون فقط حیف و میل اموال بیت المال است .؟ میدانید ایشان بعد از انتخابات کارهای دولت را در شهرستان به اسم عملکرد خود جا زده است ؟ می دانید ایشان کوچکترین قدمی برای رفع مشکل قانونی مردم بر نداشته اند ؟ می دانید ... دختر و قوم و خویش خود را در... میانه بدون ضابطه استخدام کرده است ؟ و هزاران دانستن دیگر که متاسفانه خبر ندارید .

۰۱/۷/۲۶ ۱۵:۰۶

برای برگزاری بهترین و زیباترین رویداد ورزشی و ملی با اخذ تمام مجوزها،بیشتر بچه های ایران را به شهر اچاچی کشاندیم.
چه کردید.اتهام واهی و خیلی داستانهای دیگر که این فرصت زیبا را در شهر میانه سوزاندید.
متاسفم

۰۱/۷/۲۶ ۰۷:۵۶

و نفوذی مانند شما و دشمن این انقلاب ندارد بس است دیگر بخدا خجالت دارد و توهین به شعور مردم میانه است مرد میدانی تشریف بیاورید مناظره

۰۱/۷/۲۶ ۰۷:۰۵

چرا بجای تعامل با مردم، شمشیر را از رو بسته اید؟ ...

خود شما نیک میدانید که نماینده مردم نیستید و نماینده شورای نگهبانی هستید که شما را به مردم و این خاک تحمیل کرده اند.

یادتان نرود این پولهای هنگفتی که ار طریق مجلس فرمایشی در حسابهایتان جابجا می کنید، همگی مال همین ملت هستند. نفت ملی است نه دولتی. گاز ملی است نه دولتی. تمامی معادن مال ملت است که دارید از آن میخورید و بر علیه همین ملت میشورید.

۰۱/۷/۲۵ ۲۳:۲۹

...خدایی از خودتون نمی پرسید در مجلس چکار می کنید ؟ چه کار تولیدی و یا خدماتی یا معدنی و .. . انجام می دهید . می دانید هزینه اداره روزانه مجلس چقدره ؟ در برابر این هزینه خروجی کار شما به کشور چقدره ؟

۰۱/۷/۲۵ ۲۳:۲۱

آقای نماینده هزینه اداره ماهانه دفتر شما در میانه برای بیت المال چقدر آب می خوره ؟ ... اگر از مراجعان دفتر شما یک نفر ادعا کند مشکلش با راهنمایی شما یا دفتر شما تاکنون حل شده است . پول بیت المال نوش جانتان ...

۰۱/۷/۲۵ ۱۸:۵۷

حاجی فضای مجازی نبود حقوق های نجومی هویدا نمی شد . فضای مجازی نبود اختلاس ها رو نمی شد . فضای مجازی نبود شما به نمایندگی مردم انتخاب نمی شدید . فضای مجازی نبود صدای مردم شنیده نمی شد . فضای مجازی نبود مردم بیدار نمی شدند ...

۰۱/۷/۲۵ ۱۸:۵۱

تهدیدی بزرگ تر از نماینده بودن امثال شما، برای کشور وجود نداره

اخبار روز