کد خبر: ۴۳۰۹۵
۵۹۲ بازدید
۱ دیدگاه (۰ تایید شده)

حسینی :

روستائیان برای ماندن در روستاها تشویق شوند

۱۳۹۴/۴/۹
۱۷:۱۱

به گزارش صدای میانه : بهلول حسینی بعداز ظهر دوشنبه در جلسه ای که با حضور  معاون پارلمانی وزیر جهاد کشاورزی و مدیران، مسئولان و نمایندگان شهرستان میانه در این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: باید دولت تدبیر و امید طرح ها و برنامه های مختلفی برای تشویق روستائیان برای ماندن در روستاها اجرا کند.

وی با تاکید بر ضرورت اقدام اساسی دولت در روستاها افزود: باید اجازه ندهیم روستاهای کشورمان به جهت وجود مشکلات مختلف خالی از سکنه شود، وجود جمعیت و کشاورز برای روستاها و اینکه کشاورزان بازوی تولید داخل کشور هستند ضروری است.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به روستائیان بالای ۶۰ سال مستمری پرداخت شود، ادامه داد: بیمه کشاورزان و محصولات کشاورزی باید با جدیت در دولت و وزارت جهاد کشاورزی پیگیری شود.

وی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان میانه در حوزه کشاورزی گفت: باید به فکر کشاورزان بود، اگر کشاورزی در کشور رونق یافته و توسعه یابد بسیاری از مشکلات کشاورزان نیز حل می شود و تولید محصولات کشورزی افزایش خواهد یافت.

حسینی خواستار تخصیص اعتبار برای ترمیم استخرهای آسیب دیده کشاورزی شد و گفت: باید برای جبران کمبود آب در کشور درست و اصولی آب مصرف شود.

*************

خبرگزاری مهر

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

اخبار روز