کد خبر: ۱۲۳۰۲
۱۳۹۸ بازدید
۰ دیدگاه (۰ تایید شده)

(تصاویر) حواشی دیدار ایران و ایتالیا

۱۳۹۲/۴/۱۰
۱۳:۲۷

 

 

 

 

فرارو- تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه در هفته پنجم لیگ جهانی برابر ایتالیا قرار گرفت و بازی را به میزبان قدرتمند خود واگذار کرد اما در مجموع دو دیدار به برتری رسید.
به گزارش فارس، دومین دیدار تیم‌های والیبال ایران و ایتالیا از هفته پنجم رقابت‌های لیگ جهانی والیبال از ساعت 21:30 به وقت تهران در سالن مملو از تماشاگر پالاسرادیمیگنی شهر ساساری در حالی که بازی نخست با نتیجه 3 بر یک به سود ایران خاتمه پیدا کرده بود، برگزار شد که در پایان شاگردان خولیو ولاسکو با نتیجه 3 بر 2 به حریف قدرتمند خود واگذار کرد.
این دیدار با حاشیه هایی نیز همراه بود که خبر و تصاویر آنها را در زیر مشاهده می کنید؛ عکس ها از سایت فدراسیون والیبال ایران انتخاب شده است:
- تیم میزبان با توجه به تجربه بازی قبل، از حمایت تعداد زیادی از هوادارانش برخوردار بود و گوینده سالن به کمک میکروفن همراه با تماشاگران در طول این دیدار یک صدا ایتالیا را تشویق می‌کردند.
- اعتراض به تصمیمات داوری در هر دو تیم از همان ابتدای کار شروع شد.
- در حدود 50 ایرانی در بخشی از سالن در کنار هم، تیم ملی والیبال ایران را تشویق می‌کردند.
- بازیکنان تیم ایران در چند صحنه به داوری معترض بود و در پایان بازی حمزه معتقد بود در امتیاز سیزدهم ست پنجم خطای تور نکرده است.
- در طول بازی مجادله کلامی سنگینی بین بازیکنان دو تیم بخصوص موسوی و زایتسف که هر دو جزو بهترین بازیکنان لیگ جهانی هستند، برقرار بود.
- بازیکنان تیم ملی ایران بعد از بازی با وجود خستگی به دعوت یکی از ایرانیان ساکن ساساری به رستوران ایرانی رفتند و شام را آنجا خوردند.
- بازیکنان ایران که از شکست در برابر ایتالیا ناراحت بودند در حدود 10 دقیقه در داخل رختکن ماندند و در میکس زون برای مصاحبه حاضر نشدند.
- بعد از برد تیم ایتالیا خیل طرفداران تیم ایتالیا را که بیشتر آنها را نوجوانان تشکیل می‌دادند برای گرفتن امضا دور اتوبوس این تیم را گرفته بودند.
- تیم ملی والیبال ایران در اولین ساعات روز سه شنبه به مقصد میلان پرواز می‌کند و از آن جا به پاریس و سپس برای بازی با کوبا عازم هاوانا می‌شود.
ولاسکو و بازیکنان تیم ملی پیش از عزیمت به ورزشگاه
عزیمت تم ملی به ورزشگاه محل برگزاری دیدار
ورزشگاه محل برگزاری دیدار ایران و ایتالیا

 

 

 

 

 

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

اخبار روز